Op diverse sites had ik al Dress-up kits gezien die al vlug over de 100$ gaan en dan liggen ze nog in de States.
Dus vandaag zelf eens langs de doe het zelver gelopen en 'n paar aLu latten gekocht, op maat gemaakt, hier en daar afgerond, gaten geboord en even gepolijst. (die dingen blinken na een minuutje als een spiegel)
Zo zien de randjes er voor een paar Euro's stukken properder uit! (al kunnen smaken verschillen)
Als de wagen ooit wordt herspoten kan ik de originele randen opfrissen en indien het me zint de wagen weer in originele staat zetten.

De rest van de week ga ik me bezig houden met de elektrische bekabeling uit de motorruimte te halen en weg te werken onder de zijflanken. Ik ga ook eens bekijken of ik de batterij in de koffer kan leggen. Heeft iemand dit al gedaan en via waar kan ik dan best de positieve batterijkabel leggen? Ik zou dan ook graag een zekering tussen die kabel te zetten (uiteindelijk overbrugt hij dan toch een grote lengte) en aan hoeveel ampere moet ik dan denken?
Bart