Waar, wanneer of waarmee begon het?
Moderator: Shelby GT-H
Waar, wanneer of waarmee begon het?
In de 'roze'-thread had ik het erover hoe de Mustang-liefde bij mij is begonnen: met de film K-9, vandaar ook de avatar.
Ik vroeg me toen af hoe het bij anderen de verslaving is begonnen.
Dus de vraag aan jullie: waar, wanneer of waarmee is de jullie Mustangfever begonnen?
Ben benieuwd,
Pascal
- en ja, K-9 is al uit 1989, het heeft dus (te) lang geduurd voordat de droom uitkwam -
Ik vroeg me toen af hoe het bij anderen de verslaving is begonnen.
Dus de vraag aan jullie: waar, wanneer of waarmee is de jullie Mustangfever begonnen?
Ben benieuwd,
Pascal
- en ja, K-9 is al uit 1989, het heeft dus (te) lang geduurd voordat de droom uitkwam -
[i]I'd drive my Mustang all day if I could,
but my wallet and my wife would not take it very good.[/i]
but my wallet and my wife would not take it very good.[/i]
- MustangMike
- Contacteer:
-
6-banger
Wanneer de Mustangfever toesloeg?
Bij mij op de Mustang Fever Heusden Zolder 2004, daar heb ik besloten om er 100% voor te gaan en een jaar later stond hij op de oprit :mrhappy:
Een of andere film kan invloed gehad hebben en wat opzoek werk via internet, maar op de Mustang fever hoorde ik en zag ik voor het eerst de Mustangs.
Voor dat zou er helemaal geen sprake geweest zijn van een Mustang aan te schaffen omdat ik nog thuis woon en mijn ouders mij gek verklaarden :crazy:
Heb mijn vader dan eens meegekregen naar heusden zolder en heeft zo ook het virus te pakken gekregen :mrhappy:, nadien ging het al een heel stuk makkelijker.
Dimitri
Bij mij op de Mustang Fever Heusden Zolder 2004, daar heb ik besloten om er 100% voor te gaan en een jaar later stond hij op de oprit :mrhappy:
Een of andere film kan invloed gehad hebben en wat opzoek werk via internet, maar op de Mustang fever hoorde ik en zag ik voor het eerst de Mustangs.
Voor dat zou er helemaal geen sprake geweest zijn van een Mustang aan te schaffen omdat ik nog thuis woon en mijn ouders mij gek verklaarden :crazy:
Heb mijn vader dan eens meegekregen naar heusden zolder en heeft zo ook het virus te pakken gekregen :mrhappy:, nadien ging het al een heel stuk makkelijker.
Dimitri
67 Fastback V8 289ci, 4 speed
67 Coupe V8 390ci, automatic
67 Coupe V8 390ci, automatic
Twee herinneringen uit mijn jeugd hebben mij op het spoor van de Mustang gebracht. Allereerst een oranje Wildcat van Matchbox die ik op mijn 7de verjaardag kreeg. En na de Bond film 'Goldfinger' werd het zonder twijfel een Convertible.
Leuk om te zien dat ik nu ook dezelfde kleurstelling heb als waar Tania Mallet destijds mee reed: http://www.ponysite.de/goldfinger_conv.htm
Stel je voor dat Ford in 1964 toch op tijd een Fastback gereed zou hebben gehad. Dan zou ik nu waarschijnlijk in een goudkleurige fastback hebben gereden (Leuk verhaal). http://www.ponysite.de/goldfinger_fastb.htm
icon_denk
Leuk om te zien dat ik nu ook dezelfde kleurstelling heb als waar Tania Mallet destijds mee reed: http://www.ponysite.de/goldfinger_conv.htm
Stel je voor dat Ford in 1964 toch op tijd een Fastback gereed zou hebben gehad. Dan zou ik nu waarschijnlijk in een goudkleurige fastback hebben gereden (Leuk verhaal). http://www.ponysite.de/goldfinger_fastb.htm
icon_denk
Laatst gewijzigd door Rob66 op do 06 apr, 2006 17:10, 3 keer totaal gewijzigd.
1966 Convertible I6 C4, Wimbledon White
Riding along in my automobile,
My baby beside me at the wheel.
cruisin' and playin' the radio,
with no particular place to go.
Riding along in my automobile,
My baby beside me at the wheel.
cruisin' and playin' the radio,
with no particular place to go.
Toen ik op 18 april 18 werd, was de Mustang al 4 dagen oud.
Toen stond het vast, het was zeker dat eenmaal zou ik ???
Toen ik 53 werd, werd de kriebel ook steeds heftiger en heftiger zo heftig dat het ervan gekomen is.
Ik moet eerlijk zeggen als je zo lang gewacht hebt dan is het, heerlijkheerlijkheerlijk.
Gaat niet meer over, net als een kwaaltje maar dan niet te genezen!!!
AndreV :ciggy: :ciggy:
Toen stond het vast, het was zeker dat eenmaal zou ik ???
Toen ik 53 werd, werd de kriebel ook steeds heftiger en heftiger zo heftig dat het ervan gekomen is.
Ik moet eerlijk zeggen als je zo lang gewacht hebt dan is het, heerlijkheerlijkheerlijk.
Gaat niet meer over, net als een kwaaltje maar dan niet te genezen!!!
AndreV :ciggy: :ciggy:
Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
- pinoccio30
Buiten het feit dat de mustang tot de verbeelding spreekt, heb ik altijd iets willen doen met auto's opknappen en dergelijke. Zelfs maniakaal opvoeren behoorde tot mijn aspiraties. Nu ik wat wijzer ben (kids en dergelijke) rij ik dagelijks met een zeer veilige volvo maar toch blijft het kriebelen. Om mijzelf tevreden te stellen heb ik de mustang als restauratie project gekocht. En ja dat moet van heel ver komen maar ik kan mijzelf er lekker mee bezig houden en ineens heb ik niet meer de behoefte om de dingen op te voeren en dergelijke. Ik weet dat er een behoorlijke dosis power aanwezig is en dat stilt die honger(voorlopig). Dat en het feit dat het body work nogal wat aandacht vraagt maakt nu juist dat ik het zo geinig vindt. En daarnaast is er een leuk forum waar enthousiastelingen info met elkaar uitwisselen en dat vind ik ook erg mooi in een tijd waarin men steeds minder voor elkaar over lijkt te hebben. (Amen) :ciggy:
- HenkMustang67
- Contacteer:
Ik vond toen in mijn jonge jaren alle amerikaanse auto,s wel mooi . Vooral de grote en de kracht die er uitkwam .en er reden er hier wel een paar rond.
er was hier een amerikaansebaces en die hadden wel $$$$$$$.
maar de zoon heeft mij uitijndelijk aangestoken .die heeft er 3.dus 2 jaar terug de knoop doorgehakt
er was hier een amerikaansebaces en die hadden wel $$$$$$$.
maar de zoon heeft mij uitijndelijk aangestoken .die heeft er 3.dus 2 jaar terug de knoop doorgehakt
Henkie
Mustang 67 Coupe
Berlingo 2002
Suzuki GSX 1100F
Mini Bake 49 CC
[url=http://www.mijnalbum.nl/Album=M7B7WV8T]Hier wat foto's van mijn
Mustang[/url]
Mustang 67 Coupe
Berlingo 2002
Suzuki GSX 1100F
Mini Bake 49 CC
[url=http://www.mijnalbum.nl/Album=M7B7WV8T]Hier wat foto's van mijn
Mustang[/url]
Eigenlijk pas zeer recentelijk. Toen ik in Amerika woonde kwam ik in 2004 in aanraking met de het nieuwe model Ford Mustang. Wat gaaf, en ze hadden er wel 20 staan daar bij de Ford dealer. Natuurlijk naar de Detroit Auto Show geweest in Jan. 2005 en daar had Ford een heuse Mustang stand gemaakt. Toen was het natuurlijk helemaal gebeurd.
Bij terugkomst in Nederland zwakte het weer af, maar dankzij Aron(forumlid) weer aangestoken. Hea, met je verhalen bij de pomp
.
Bij terugkomst in Nederland zwakte het weer af, maar dankzij Aron(forumlid) weer aangestoken. Hea, met je verhalen bij de pomp