Gisteren in het kader van een oriëntatie-tocht bij de Mustangarage(.be) binnen gewipt. Niet verwacht maar het is gebeurd: de knoop is doorgehakt en een bestelling is geplaatst!!
Ik had niet gedacht ooit nog zo snel bij een dealer tot een beslissing te komen maar dankzij de mond-tot-mond bij de meeting in Didam afgelopen jaar en de goede ervaringen hier op het forum had ik veel vertrouwen en is de beslissing toch gemaakt.
Zo zie je maar weer wat een goede community kan betekenen.
Ik heb gekozen voor een 'instapmodel': een 64er, niet gereviseerd, slordig in de lak maar wel rijklaar... Althans, er moet nog even een doekje over, wat zaken rechtgezet worden, rembekrachtiging erin, het wordt allemaal verzorgd zodat mijn Mustangbeleving een soepele start zal hebben..
Daarna zal ik met voorzichtige stapjes wat zaakjes aanpakken maar het komende jaar voornamelijk rijden!!
Woohee!! :caffine: Ik moet regelmatig even de fotootjes erbij nemen om even te kijken dat ik niet droom.
Nu nog hopen dat mijn internetbankieren vandaag weer beschikbaar is zodat ik snel de aanbetaling kan overmaken.
Ik heb al begrepen dat foto's erg gewild zijn, dus ik stop er maar alvast een paar erbij...
Wellicht dat het een bekende is, hij komt oorspronkelijk ook uit Nederland.

Dank aan allen die me tips hebben gegeven, direkt of door vragen van anderen te beantwoorden waar ik ook wat aan had.
Als jullie de komende weken niet teveel met reparaties naar Adelbert gaan of hem bellen, dan kan hij lekker aan mijn stangekke doorwerken :hha:
O ja, ik heb op dit moment nog geen onderdak (er wordt wel aan gewerkt), dus als er iemand hier iets weet in de buurt van Nijmegen/Beuningen: ik houd me aanbevolen.
Forummaster: kan ik een PHPNuke naamswijziging aanvragen? Die nick name is nu natuurlijk niet meer van toepassing.
Pascal