project nieuwe uitlaat

Alle projecten van Members die niet in een jaartal geplaatst kunne worden.
Zoals garage verbouwingen, Motor rebuild, ect ......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

en klaar!!!!!

na veel vloeken, zit het er eindelijk onder. Rechterkant ging makkelijk, linkerkant echter niet. Het kwam steeds net niet uit. Problem was dat het ophangpunt bij de demper niet goed zat. Dus een tip, hang eerst het achterste gedeelte vast, en dan pas het midden. Alleen hangt de linkerdemper wat lager als de rechter, maar laten we eerst maar eens een weekje rijden, en kijken of het dan nog beter kan.

foto:

Afbeelding

en nog een:

Afbeelding
edgar
Retired Moderator
Berichten: 2905
Lid geworden op: do 10 jun, 2004 20:05
Locatie: -6 NAP

Bericht door edgar »

Trumpets zien er mooi uit Aron! Maar ik denk dat je nog wel ff aan de gang gaat, want 1 demper hangt nu wat raar. Zo moet ik bij mij ook eens kijken want beide dempers hangen op half zeven zo ongeveer en ik kan dat niet uitstaan, naast het feit dat ik met die kleine ronde schildpadden op de weg iedere keer de potten hoor schrapen.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

klopt, maar hang ik deze hoger, dan kom ik aan het einde niet uit. Rechter hangt hoger. Ik denk dat het komt door de twee losse buizen na het h-gedeelte, deze zijn verschillend, misschien zit er eentje wat verkeerd. Volgende week bij mustangfever eens kijken, ik moet toch nog een stuurbekrachtigingslang laten vervangen, misschien kan Adelbert zien wat er niet helemaal goed zit. Het geluid is in ieder geval veel mooier, alleen door het wegvallen van het lawaai, hoor ik nu een versleten wielllager...

Aron
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4408
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Ik vind het mooi Aron!

En ik zal volgende week wel eens kijken hoe dat op de weg er uitziet Afbeelding

Maarruh, is nou het subdoel ook bereikt? Makkelijk in en uit de garage?


Marc
Marc
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Nou, niet echt. De uitlaat hangt even laag, dus 3mm blijft wat ik over heb. Rustig rijden, en het gaat goed. Maar een nieuwe uitlaat moest er gewoon komen, al was het alleen maar vanwege het geluid. Ik denk dat ik de decibeltest van mustang valley wel gewonnen had. Maar ik ga nu onder de uitlaat een krijtje plakken, kijken welke klinkers ik dan raak, en die wat dieper leggen.

Tot volgende week


Aron
Gebruikersavatar
1970MustangL6
Berichten: 403
Lid geworden op: di 14 feb, 2006 21:54
Locatie: Bladel

Bericht door 1970MustangL6 »

We wachten met zn alle op een geluids opname :builder:
Plaats reactie

Terug naar “Algemene Projecten”