de volledig voorwielophanging + crossmember/balken zou ik apart leggen. dat wordt veel gebruikt voor hotrodjes/pickups om deze te verlagen of een beter rijgedrag te geven, kun je zeker voor een paar centen kwijt tzt..mach 351 schreef:Even nog een update ivm de sloper,wat is er nog
De volledige voorophanging
De bladveren
De radiator van de verwarming en blazer
Dan nog wat kleine dingetjes die op,in en aan de wagen hangen,motorsteunen,dashpad ,voorbumper.
Helmuth
mustang 2 sloper.
Moderator: Shelby GT-H
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM
We hebben de gehele voorophanging met de slijptol verwijderd,een handige harry kan er zo mee overweg.Als ik me niet vergis zou ze zelfs onder 65/66 mustangs passen mits enig werk.
Met de slijptol verwijderd bedoel ik dat we gewoon de chassisbalken hebben doorgeslepen,aan de ophanging zelf is niet verwijderd.
Helmuth
Met de slijptol verwijderd bedoel ik dat we gewoon de chassisbalken hebben doorgeslepen,aan de ophanging zelf is niet verwijderd.
Helmuth
70 ranchero 302-v-8
www.antwerpmustang.be
www.antwerpmustang.be
:ciggy: goed gedaan!!mach 351 schreef:We hebben de gehele voorophanging met de slijptol verwijderd,een handige harry kan er zo mee overweg.Als ik me niet vergis zou ze zelfs onder 65/66 mustangs passen mits enig werk.
Met de slijptol verwijderd bedoel ik dat we gewoon de chassisbalken hebben doorgeslepen,aan de ophanging zelf is niet verwijderd.
Helmuth
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM