DM&FF tijdens werk
Moderator: Shelby GT-H
DM&FF tijdens werk
Wie is, net zo als ik, tijdens het werk aan het rond koekeloeren op het forum.Internet leent zich natuurlijk uitstekend om wat te browsen tijdens de lessen( geef praktijk elektrotechniek) en als ze dan bezig zijn heb ik tijd genoeg om alle post's ff door te kijken.
:not_working:
Voor alle lezers en leden alvast prettige(hoop op witte)kerstdagen en voorspoedig 2006
:not_working:
Voor alle lezers en leden alvast prettige(hoop op witte)kerstdagen en voorspoedig 2006
66er coupe 289-aut
DM&FF tijdens werk
Om de nachtdiensten door te komen zit ik op het werk ook nog al eens op het forum en dankzij m`n Canadese baas met waarschijnlijk Canadese servers krijg ik ook nog een Canadees vlaggetje bij m`n naam : staat wel interresant !!
Groeten , Peerke.
Groeten , Peerke.
DM&FF tijdens werk
Zowel op de verkeerspost als op het patrouillevaartuig kunnen wij het wereld wijde web op, ik kijk dan ook zeker regelmatig eventjes op het forum. Vooral in de nachtdienst vind ik het een uitkomst, omdat het dan, over het algemeen genomen bijzonder rustig is met scheepvaart.
_Groeten Andre (ook met
pretpijpen)_
"Every once in a while, Detroit produces a vehicle thats hits the right button at the right time"
pretpijpen)_
"Every once in a while, Detroit produces a vehicle thats hits the right button at the right time"
- Steef-Fastback
DM&FF tijdens werk
Haha, hier nog iemand die tijdens zijn stage regelmatig is te vinden op het forum, even de posts doorlezen.
Op de afdelingen zitten meerdere autoliefhebbers, als ik dan een project bekijk staan er meerdere personen rond het beeldscherm te genieten!
groeten Steef
Op de afdelingen zitten meerdere autoliefhebbers, als ik dan een project bekijk staan er meerdere personen rond het beeldscherm te genieten!
groeten Steef
<I>Onervaren, maar met
ambitie...</I>
ambitie...</I>
- 65-fastback
DM&FF tijdens werk
uuhmmm
hij staat als mijn startpagina, dus als ik veel binnen zit, veel keer kijken op het forum.
hij staat als mijn startpagina, dus als ik veel binnen zit, veel keer kijken op het forum.
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
- Miss_Mustang
Thuis staat DM&&FF bij mij ook als startpagina en op het werk kan ik niet altijd inetten.
Als ik het wel kan, kijk ik altijd eerst hier.
Vanaf 1 Maart 2006 andere baan en weet nog niet of het daar kan...
zal het even netjes afwachten wat de andere collega's doen.
Als ik het wel kan, kijk ik altijd eerst hier.
Vanaf 1 Maart 2006 andere baan en weet nog niet of het daar kan...
zal het even netjes afwachten wat de andere collega's doen.
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]
[size=150]Carol[/size] [/URL]
[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
[size=150]Carol[/size] [/URL]
[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
- Mustangdriver
- Contacteer: