project mustang gestrand

Alle projecten van Members die niet in een jaartal geplaatst kunne worden.
Zoals garage verbouwingen, Motor rebuild, ect ......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
carol
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo 15 jun, 2005 07:37
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door carol »

Yep, that really sucks . . .
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]

[size=150]Carol[/size] [/URL]

[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
Gebruikersavatar
bamba072
Berichten: 323
Lid geworden op: zo 19 jun, 2005 18:47
Locatie: haaften

Bericht door bamba072 »

je ziet t steeds vaker dat projecten stranden,ik geef de schuld een de euro,want alles is te repareren,alleen die kosten hé! :sadblinky:
Thunderbird '96 v8
Gebruikersavatar
carol
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo 15 jun, 2005 07:37
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door carol »

Ja , ik denk dat daar wel wat in zit, je moet het er ook voor over hebben natuurlijk.
De meeste hier willen wel aardig ver gaan maar als je zoiets tegenkomt als jij nu
bent tegengekomen valt er over willen niks meer te zeggen.

succes met het volgende project, ben benieuwd wat je gaat doen.
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]

[size=150]Carol[/size] [/URL]

[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
Gebruikersavatar
bamba072
Berichten: 323
Lid geworden op: zo 19 jun, 2005 18:47
Locatie: haaften

Bericht door bamba072 »

ik denk een kevertje,mijn vriendin is daar gek van,simpele techniek betaalbaar en nog leuk ook!
Thunderbird '96 v8
Gebruikersavatar
falcongek
Berichten: 899
Lid geworden op: di 16 nov, 2004 17:36
Locatie: Noord Holland

Bericht door falcongek »

ik denk een kevertje,mijn vriendin is daar gek van,simpele techniek betaalbaar en nog leuk ook!
Als ik zo zou moeten redeneren, dan kwam ik uit bij een fiat 500..,
Zelf ben ik 2 meter en een beetje, en zij maar volhouden dat het gaat passen... :not_working:

Maar zonder gekheid, zo'n 60-er stang, is ook wel heel simpele techniek hoor :confused2:

Verder best (*&^)&%)%)*((( dat je moest stoppen, zelf heb ik ook al een aantal van zulke momenten gehad, maar ach je bent stijfkoppig en gaat gewoon door met water (pardon euro's) naar de zee te dragen

Greetz Rinke
1964 Ford Falcon Station Deluxe
170 CiD 6-inline

Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
mustang1979
Berichten: 12
Lid geworden op: do 03 mar, 2005 17:00

mustang 1979 cobra v8 met targa type 3

Bericht door mustang1979 »

he kerel

ik bied mijn mustang cobra met targedak aan. de body deuren etc etc is geheel gestraald,strak gemaakt en staat in de grond verf alle cobra delen zijn erbij. dus alleen nog even in de kleur zetten en hij is klaar. mail .me maar even als je belang hebt ludomustang@hotmail.com
Gebruikersavatar
347SC
Berichten: 284
Lid geworden op: za 20 mar, 2004 20:19
Locatie: Arctic City, Northpole

Re: mustang 1979 cobra v8 met targa type 3

Bericht door 347SC »

mustang1979 schreef:he kerel

ik bied mijn mustang cobra met targedak aan. de body deuren etc etc is geheel gestraald,strak gemaakt en staat in de grond verf alle cobra delen zijn erbij. dus alleen nog even in de kleur zetten en hij is klaar. mail .me maar even als je belang hebt ludomustang@hotmail.com


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
[img]http://www.unit175.com/images/lineeye.gif[/img]
[url=http://www.unit175.com][b]WWW.347SC.COM[/b][/url]
Gebruikersavatar
bamba072
Berichten: 323
Lid geworden op: zo 19 jun, 2005 18:47
Locatie: haaften

Re: mustang 1979 cobra v8 met targa type 3

Bericht door bamba072 »

mustang1979 schreef:he kerel

ik bied mijn mustang cobra met targedak aan. de body deuren etc etc is geheel gestraald,strak gemaakt en staat in de grond verf alle cobra delen zijn erbij. dus alleen nog even in de kleur zetten en hij is klaar. mail .me maar even als je belang hebt ludomustang@hotmail.com
dat is zeker een mooie basis,maar ik heb even teveel euros naar de zee gedragen,dus gaat helaasniet lukken. maar toch bedankt vor de tip!
Thunderbird '96 v8
Gebruikersavatar
bamba072
Berichten: 323
Lid geworden op: zo 19 jun, 2005 18:47
Locatie: haaften

Re: mustang 1979 cobra v8 met targa type 3

Bericht door bamba072 »

wat betreft een stang I wordt vindt ik teveel gevraagd soms,terwijl hij toen bedoeld was als een soort
auto voor t volk toch? voor een beetje redelijk restauratieobject wordt al gauw een prijs gevraagd waar je een stuk of 5 redelijke rijdende kevers voor koopt! kan je elke doordeweekse dag met een andere naar je werk! :inoutface:
Thunderbird '96 v8
Gebruikersavatar
OHLM66
Berichten: 1012
Lid geworden op: do 15 apr, 2004 22:21
Locatie: Flevoland

Bericht door OHLM66 »

Ik vind dat dus totaal geen vergelijking hoor. Een Mustang is toch wel even wat anders dan een kever! Dus ook wat duurder lijkt mij.

Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
Gebruikersavatar
bamba072
Berichten: 323
Lid geworden op: zo 19 jun, 2005 18:47
Locatie: haaften

Bericht door bamba072 »

OHLM66 schreef:Ik vind dat dus totaal geen vergelijking hoor. Een Mustang is toch wel even wat anders dan een kever! Dus ook wat duurder lijkt mij.

Rinus
daar heb je gelijk in,maar soms vindt ik dat er wel erg veel voor een mustang gevraagd wordt!
sommige mensen denken alleen maar aan winst,die klassieker handelaren verpesten het voor de gewone arbeider die hard moet werken voor een paar centen. dus wordt het een kever,zijn er zat en belangrijk,ze zijn betaalbaar.
Thunderbird '96 v8
Gebruikersavatar
bamba072
Berichten: 323
Lid geworden op: zo 19 jun, 2005 18:47
Locatie: haaften

Bericht door bamba072 »

ps of een goede mustang 3 maar die zijn zeer schaars.
Thunderbird '96 v8
mustang1979
Berichten: 12
Lid geworden op: do 03 mar, 2005 17:00

Bericht door mustang1979 »

wat vind jij veel geld voor mijn mustang dan?
Gebruikersavatar
bamba072
Berichten: 323
Lid geworden op: zo 19 jun, 2005 18:47
Locatie: haaften

Bericht door bamba072 »

tsja dat is moeilijk te beoordelen,maar zoals ik al eerder zei,momenteel zijn de euries schaars anders hadden we misschien zaken kunnen doen. net verkeerde tijdstip........... :ashamed:
Thunderbird '96 v8
mustang1979
Berichten: 12
Lid geworden op: do 03 mar, 2005 17:00

Bericht door mustang1979 »

en trouwens ik heb mijn mustang dus laten stralen door een profesioneel caroserie bedrijf en ze hebben niks geen plaatjes hoeven lassen. ik verkoop hem omdat ik er helaas geen tijd meer voor heb en kan er beter iemand anders gelukkig mee maken. anders staat hij over 10jaar nog in de garage. bel me anders maar even 0648495738
Plaats reactie

Terug naar “Algemene Projecten”