He Gj,
Balen dat je er nog steeds niet helemaal uit bent wat het nou is..
Toen ik laatst met je meereed was het misschien niet optimaal door die afstelling van de carb(inhouden) maar leek het blok me niet slecht..
Ook stationair liep hij best krachtig en dat doen ze vaak niet met weinig compressie of lekke kleppen.. En dan daarbij met je 2v had je geen problemen toch? Als de compressie redelijk goed is(heb je evt. de waarden hiervan?) denk ik dat je het gewoon in de carb moet blijven zoeken. BCCP zou je idd ook aan kunnen praten dat het blok slecht is omdat ze een probleem of fout binnen de carb niet op kunnen lossen(en toch geld willen zien)… Houd ie nu nog ook steeds in dan? Rijd ie nu wel beter dan eerst?
gr,
Richard
Restauratieproject Gert-Jan Kuiper
Moderator: Shelby GT-H
Richard,
Hij gaat echt als een speer. Johan van BCCP was gewoon bang geworden van de enorme acceleratie. Dat is dus een stuk verbeterd. Harold van Altena is nu in zijn vrije uurtjes mijn blok helemaal aan het doorlichten en heeft tot op heden niets gevonden.
Bij het rijden van Gramsbergen naar Balkbrug is hij bij langzaam optrekken (rotonde en oprit) 3x afgeslagen en houdt hij nog een klein beetje in (minder als eerst). Het is dus wel beter geworden afgezien van het afslaan.
@ Rene: wil jij svp je avator aanpassen, dat kan toch niet: allemaal rode auto's (zelfs jij hebt er een) en dan een bruine avator van Oosterwijk!!
GJ
Hij gaat echt als een speer. Johan van BCCP was gewoon bang geworden van de enorme acceleratie. Dat is dus een stuk verbeterd. Harold van Altena is nu in zijn vrije uurtjes mijn blok helemaal aan het doorlichten en heeft tot op heden niets gevonden.
Bij het rijden van Gramsbergen naar Balkbrug is hij bij langzaam optrekken (rotonde en oprit) 3x afgeslagen en houdt hij nog een klein beetje in (minder als eerst). Het is dus wel beter geworden afgezien van het afslaan.
@ Rene: wil jij svp je avator aanpassen, dat kan toch niet: allemaal rode auto's (zelfs jij hebt er een) en dan een bruine avator van Oosterwijk!!
GJ
- 1967coupe
- Adverteerder
- Berichten: 7968
- Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
- Locatie: Dalfsen
- Contacteer:
Reclame!!
Rene
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Iemand wel eens gehoord van een aansluiting voor rembekrachtiger op een intake?
Zijn er nog meer personen met onderstaande intake?
http://search.ebay.com/search/search.dl ... lbrock+f4b
GJK
Zijn er nog meer personen met onderstaande intake?
http://search.ebay.com/search/search.dl ... lbrock+f4b
GJK
- 1967coupe
- Adverteerder
- Berichten: 7968
- Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
- Locatie: Dalfsen
- Contacteer:
Er is nog hoop, misschien ben ik alsnog eerder klaar.
Toch raar dat als je stang als de brandweer loopt er toch nieuwe kleppen in moeten.
Succes
Rene
Toch raar dat als je stang als de brandweer loopt er toch nieuwe kleppen in moeten.
Succes
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
- richard66coupe
- Berichten: 472
- Lid geworden op: do 01 apr, 2004 10:21
- Locatie: Drenthe
Dus het zit toch in de kleppen.. Dat is wel minder, maar goed, dan kun je er in ieder geval geharde klep zetels in zetten.
Ik heb dit een tijd terug ook met een oude motorfiets gehad, was een 2 cylinder 350 cc. Daarvan was ook 1 inlaat klep lek.. Liep verder ook als de brandweer, behalve stationair liep hij wat zwak op 1 cylinder, viel niet eens zo op.. Na opnieuw inslijpen was hij weer dicht en liep hij stationair en onder in toeren weer sterk.
Succes met je blok!
Ik heb dit een tijd terug ook met een oude motorfiets gehad, was een 2 cylinder 350 cc. Daarvan was ook 1 inlaat klep lek.. Liep verder ook als de brandweer, behalve stationair liep hij wat zwak op 1 cylinder, viel niet eens zo op.. Na opnieuw inslijpen was hij weer dicht en liep hij stationair en onder in toeren weer sterk.
Succes met je blok!