Dooie boel

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Dooie boel

Bericht door Lemans »

Zoveel Mustang eigenaren, en nog veel meer liefhebbers.

weken lang 0 (!) geplaatste reacties op het hele Forum :evil: Dood Forum ! ? Of iedereen in winterslaap


Toch iedereen beste wensen en veilige Kms gewenst van een liefhebber.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
JaCo
Berichten: 888
Lid geworden op: zo 12 sep, 2004 12:09
Locatie: Stein

Re: Dooie boel

Bericht door JaCo »

Geen projecten dus mustang en zelf ook een beetje in de winterslaap :wink:

Op facebook staat nog wel eens wat,

Eveneens de beste wensen en veel veilige kilometers

Grts
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Dooie boel

Bericht door Dakloos »

Viel mij ook al op :( . De mijne is klaar en ik begin echt niet aan een nieuw project dus heb ik niets te melden maar er zullen er toch genoeg nog zijn die sleutelen aan hun Mustang?

en natuurlijk ook het allerbeste voor 2023 en de komende jaren.....
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1628
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: Dooie boel

Bericht door saf1908 »

Mee eens, het begint knap rustig te worden hier.

Ik denk dat alle Facebook- en Whatsapp-groepen er niet aan zullen bijdragen. Jammer, want een forum leest en werkt fijn.

Hopelijk dit jaar weer wat meer leven in de brouwerij hier.

Gelukkig nieuwjaar nog iedereen!
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
Kuupertie
Berichten: 1199
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 14:07
Locatie: Ommen

Re: Dooie boel

Bericht door Kuupertie »

Klopt, ik check ook elke dag maar weinig te beleven.
Wellicht een schrale troost dat dat op andere NL fora, die ik bezoek, hetzelfde is.
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Dooie boel

Bericht door sjirafje »

Andere fora waar ik een account heb lopen tegen hetzelfde probleem aan. Het is erg jammer want op een forum is informatie veel beter over te dragen en te bewaren dan op andere plekken. Sommige fora zijn de afgelopen jaren helemaal gestopt, eeuwig zonde want al die informatie is verloren gegaan.
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
Cobretti
Berichten: 349
Lid geworden op: zo 03 sep, 2017 09:33
Locatie: Gent

Re: Dooie boel

Bericht door Cobretti »

Hallo iedereen,

Ik check ook elke dag, maar idd weinig animo. :(
Zelf ben ik wel degelijk bezig aan mijn 302, zie mijn koelingstopic.
Als alles goed blijft gaan zullen zeker nog nieuwe topics volgen.

Heeft dmff een facebookgroep ? was me ontgaan, zal eens zoeken ofwel heb ik bovenstaande verkeerd begrepen...

Facebook en Whatsapp groepen zijn in mijn ogen rampzalig om correcte info te vragen of op te zoeken.
Het gaat meestal om wat snelle info of een mening van iemand die dat even kwijtwil, en met wat geluk kan het juist zijn.
Maar mijn ervaring is dat je zelden geholpen wordt.

Op een forum kan je veel beter de dingen opzoeken en rustig nalezen.
Ik heb ook veel meer vertrouwen in een feedback van een 'gekende' forumgebruiker, dan iemand 'onbekend' in een facebookgroep.

Hopelijk kunnen we blijven posten in 2023 and beyond.
Iedereen beste wensen, goede gezondheid en veel sleutel en rijplezier gewenst in 2023 !

Grts, C. 8)
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Dooie boel

Bericht door Swordfish79 »

Het is zeker een dooie boel ten opzichte van 15 jaar geleden. Toen had je een zondag ochtend nodig om alle posts bij te lezen.
Er zijn wel wat verklaringen voor. Mensen krijgen andere interesse / hobbies. Verder zijn er nog vele andere oorzaken. Maar soms gaan dingen gewoon dood. In het begin waren er veel mensen met eerste generatie mustangs. Daarna kwam er van alles bij. Deze eerste generatie mensen haakte weer af toen het moderne spul er bij kwam.
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Dooie boel

Bericht door peer »

Ik ben nog altijd bezig met een project, maar ik post nauwelijks meer. Ik weet niet waarom, waarschijnlijk omdat er al zo weinig op komt dat ik zelf ook niet meer de moeite neem.
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1807
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: Dooie boel

Bericht door Big_fun_58 »

Swordfish79 schreef: zo 08 jan, 2023 12:56Deze eerste generatie mensen haakte weer af toen het moderne spul er bij kwam.
Ik denk dat daar wel wat waarheid inzit. Zo ervaar ik het zelf ook.
De foutmeldingen, motorkap corrosie issues, radio problemen of afbrekend plastic onderdelen doen mijn hart niet sneller kloppen....
Ik weet ook wel dat er veel echte Mustang liefhebbers op het forum zijn ( :) ) maar denk dat de oldtimer Mustang eigenaars die er zelf aan kunnen sleutelen hun Pony meer in hun hart meedragen.
Mijn Mustangs zie ik nooit als beleggingsprojecten. Rijden en genieten (al dan niet met mijn Ford vrienden!) staat voorop.
Al zijn nukken neem ik op de koop toe.. :D

Wat de activiteit van het Forum betreft: Laten we vooral niet te negatief denken want dan wordt het nooit wat..

Wat Peer betreft: We missen je posts en hopen dat je de draad weer op wil pakken. Laat ons allemaal weer eens verbazen met je restauratie werk... Please do! :roll:
Laatst gewijzigd door Big_fun_58 op ma 09 jan, 2023 20:32, 2 keer totaal gewijzigd.
It's the M@DM@N.......... #>B-)
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Dooie boel

Bericht door TTarmor »

Het forum is inderdaad niet bepaald zeer actief te noemen. Al kan het wel nog handig zijn om zaken op te zoeken. Wat mij wel opvalt is dat bijv mustang6g wel zeer actief is. Maarja dat is voor compleet Amerika.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Dooie boel

Bericht door Eric »

Big_fun_58 schreef: zo 08 jan, 2023 21:49Wat Peer betreft: We missen je posts en hopen dat je de draad weer op wil pakken. Laat ons allemaal weer eens verbazen met je restauratie werk... Please do! :roll:
Daar sluit ik me graag bij aan.
Gebruikersavatar
JaCo
Berichten: 888
Lid geworden op: zo 12 sep, 2004 12:09
Locatie: Stein

Re: Dooie boel

Bericht door JaCo »

Eric schreef: ma 09 jan, 2023 19:38
Big_fun_58 schreef: zo 08 jan, 2023 21:49Wat Peer betreft: We missen je posts en hopen dat je de draad weer op wil pakken. Laat ons allemaal weer eens verbazen met je restauratie werk... Please do! :roll:
Daar sluit ik me graag bij aan.
En hier nog één,
helaas geen eigen (groot) project meer :( maar ik geniet van andermans projecten groot en klein,

Grts,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Dooie boel

Bericht door TTarmor »

Over projecten gesproken. Ik plaats zodadelijk wat in het 2015 deel van t forum
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Dooie boel

Bericht door Dakloos »

Ik weet niet of het aan dit topic wat los gemaakt heeft maar ik heb het maanden niet zo druk gezien op het forum :D

Ik krijg ook de indruk dat er langzamerhand een generatie ontstaat waarvan het gros niets meer met auto's heeft. Bijtelling, aantal KM's op een lading en connectivity met je smartphone is belangrijk, de rest boeit niet, als het maar rijdt.
Erwin

1966 convertible
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”