Omdat ik mijn Mustang 66 V8 ga voorzien van nieuwe bekabeling (Painless set) heb ik meer mogelijkheden voor aansluiten modernere electrische componenten. Ook een electrische waterpomp is mogelijk -Is dat beter/handiger/slimmer om te doen dan een mechanische - via de v-snaar aangedreven?
Ik wil eigenlijk ook de stuurstang/as/huis vervangen - ik zag (stevig aan de prijs) een set welke je kunt verstellen (niet nodig, ik ben vrij lang dus stuur staat altijd in hoogste stand) maar ook met electische stuurbekrachtiging.
Ik heb nu mechaniscge stuurbekrachtiging ... moet af-en-toe olie bij enzo. Het werkt maar ... is electische stuurbekrachtiging zinvol?
nieuw blok 302->331 stroker-electrische waterpomp?? Electrische stuurbekrachtiging?
Moderator: Shelby GT-H
nieuw blok 302->331 stroker-electrische waterpomp?? Electrische stuurbekrachtiging?
Mustang 66 cabrio - 333 stroker V8 - Holley EFI injection - AFR heads - MSD - Purple Rain colored block ;-)
Re: nieuw blok 302->331 stroker-electrische waterpomp?? Electrische stuurbekrachtiging?
EPAS alleen moet al afgezekerd worden op 40 amp dus ook navenant bekabeld zijn,
daar gaat een painless niet in voorzien zover ik weet,
Ik kan het overigens wel aanbevelen.
Grts, Jack
daar gaat een painless niet in voorzien zover ik weet,
Ik kan het overigens wel aanbevelen.
Grts, Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.