Mening
Moderator: Shelby GT-H
Re: Mening
Ik zie sowieso al roestblazen op de rand van het linker achterscherm, de rechtse achterraamstijl en in de onderste voorste punt van de rechter voordeur. Ook gebarsten lak rond de vul opening van de tank. Alleen al om die dingen, voor dat geld, zou ik weg rennen van deze auto....NEE, heel hard wegrennen!!
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Re: Mening
Van een afstandje lijkt het wel wat. Ik vind dat ie ook relatief veel roest en beschadigingen heeft voor een auto van die prijs. Om dat op te lossen ben je zo weer 10K verder.
Re: Mening
....of een leuk bod doen, er niet teveel aan sleutelen en lekker gaan rijden. Niet alle ponies hoeven in een museum hè
Iedere dag is een schooldag
Re: Mening
Precies, volgensmij zit er overal wel wat roest achter en ik denk dat je schrikt van de krassen als deze gewassen buiten in de zon ziet staan. En dat voor deze prijs. Ik ren heel hard met je mee....Dakloos schreef: ↑vr 08 jul, 2022 01:20 Ik zie sowieso al roestblazen op de rand van het linker achterscherm, de rechtse achterraamstijl en in de onderste voorste punt van de rechter voordeur. Ook gebarsten lak rond de vul opening van de tank. Alleen al om die dingen, voor dat geld, zou ik weg rennen van deze auto....NEE, heel hard wegrennen!!
Re: Mening
Heel kritisch zijn. Vaak worden ze als "volledig gerestaureerd" te koop gezet. Als je vervolgens de auto in het echt ziet, komt je allemaal roestplekjes en bubbelig lakwerk tegen.
Magnetic Metallic Mustang GT 2016 (EU Model)
Re: Mening
Dat herken ik wel dat je heel vaak niet op de omschrijving af kunt gaan voor de staat van de auto. Telefonisch wordt je vaak ook niet echt wijzer. Vooral vervelend als je een eind moet rijden voor een auto en bij aankomst al vrij snel ziet dat de staat niet is wat je zoekt.
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.
Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Re: Mening
Dank voor jullie mening. Ondanks kritische reacties ga ik de auto toch aanschaffen. Heb hem gezien en er zijn hier en daar inderdaad een paar roestblaartjes. Met name de onderkant van de deur en spatbord. Maar verder technisch in orde prima bodem, acceptabel interieur. Prijs is behoorlijk maar ik ben tot nu toe weinig tegengekomen dat aan mijn wensen voldoet voor dat bedrag. Ik weet dat er op termijn herstel aan het plaatwerk aankomt en dat is prima. Uiteindelijk vind ik het gewoon leuk om in een klassieker te cruisen. Beetje liefde en onderhoud zijn hopelijk voldoende….
Gr, Carlo
Gr, Carlo
Re: Mening
Mooi nieuws Carlo!Carlo schreef: ↑zo 10 jul, 2022 22:52 Dank voor jullie mening. Ondanks kritische reacties ga ik de auto toch aanschaffen. Heb hem gezien en er zijn hier en daar inderdaad een paar roestblaartjes. Met name de onderkant van de deur en spatbord. Maar verder technisch in orde prima bodem, acceptabel interieur. Prijs is behoorlijk maar ik ben tot nu toe weinig tegengekomen dat aan mijn wensen voldoet voor dat bedrag. Ik weet dat er op termijn herstel aan het plaatwerk aankomt en dat is prima. Uiteindelijk vind ik het gewoon leuk om in een klassieker te cruisen. Beetje liefde en onderhoud zijn hopelijk voldoende….
Gr, Carlo
Wel een vervelend punt kan de zogenaamde 'cowl vent' zijn. Dat is de afwaterings/ventilatiebak die onder de roosters zit die je voor de voorruit ziet.
Giet hier eens een fles (geen bekertje) water in en kijk of het droog blijft bij de pedalen, en op dezelfde plek bij de bijrijder.
Zo niet, dan is de cowl rot. Repareren is een hele hoop werk en is daarom erg duur.
Dan nog kun je dit oplossen met lapmiddeltjes of een cowl vent cover, maar uiteraard is dat niet het meest chique.
Succes met het maken van je keuze.
1966 Mustang Fastback
Re: Mening
Hierop inhakend, mijn Mustang heeft ook wat roestblaartjes aan de onderkant van de deuren, namelijk aan de voorzijde.Carlo schreef: ↑zo 10 jul, 2022 22:52 Dank voor jullie mening. Ondanks kritische reacties ga ik de auto toch aanschaffen. Heb hem gezien en er zijn hier en daar inderdaad een paar roestblaartjes. Met name de onderkant van de deur en spatbord. Maar verder technisch in orde prima bodem, acceptabel interieur. Prijs is behoorlijk maar ik ben tot nu toe weinig tegengekomen dat aan mijn wensen voldoet voor dat bedrag. Ik weet dat er op termijn herstel aan het plaatwerk aankomt en dat is prima. Uiteindelijk vind ik het gewoon leuk om in een klassieker te cruisen. Beetje liefde en onderhoud zijn hopelijk voldoende….
Gr, Carlo
Heeft dat ook te maken met afvoergaatjes in de deuren die verstopt zijn?
Re: Mening
Ik hoop dat je beseft wat een beetje plaatwerk en spuiten kost tegenwoordig
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Re: Mening
De hoek van de deur is erg vatbaar voor roest. Het lijkt wel of ze het zo ontworpen hebben dat er vuil en vocht in moet blijven staan. Een flink afvoergat hier was niet verkeerd geweest! Zie onderstaande foto, rechts onderin de deur:
Erwin
1966 convertible
1966 convertible