Iemand ervaring met RJ car Center in Oss

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Iemand ervaring met RJ car Center in Oss

Bericht door Swordfish79 »

Hallo allemaal, ik ben aan het kijken naar een moderne mustang. Nu zie ik bij RJ car Center in Oss een aantal interessante staan. Maar ik twijfel of de stoelen wel origineel zjn Qua bekleding? Anders zijn het mogelijk zgn. flood cars?

kan iemand die een beetje ervaring heeft met de moderne generaties een mening geven.

bijvoorbeeld deze;

https://www.rjcarcenter.nl/aanbod/ford- ... e-29970488

Al vast bedankt

Peter
Gebruikersavatar
RedGt
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 17 sep, 2012 21:02
Locatie: Prov.Groningen

Re: Iemand ervaring met RJ car Center in Oss

Bericht door RedGt »

Bij twijfel carfax opvragen via vinnummer.

RedGT
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
Nikolaas
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 08 jun, 2020 07:33

Re: Iemand ervaring met RJ car Center in Oss

Bericht door Nikolaas »

Hoi,

Ik heb zelf een beetje gemixte ervaring. Ik heb er een '99 Mustang V6 gehaald, deze was verder gewoon goed. Echter hebben hun de Mustang via inruil verkregen en reed hij al sinds 2005 rond in NL (geïmporteerd door een Team Mustang Center lid). Ik ben later eens wezen kijken voor een paarse Cobra maar deze was slecht overgespoten en was overduidelijk een schade auto. Ik ben ongeveer een half jaar geleden nog wezen kijken voor een 2014 GT, volgens hun geen schade maar het Carfax rapport liet toch echt duidelijk zien dat de auto een salvage title had/heeft in de US en toen naar Oost-Europa is gegaan. Ik kreeg ontkenning terug, terwijl ik het Carfax rapport bij had.

Oftewel, RJ is in die zin gewoon een ordinaire autoboer. Ze verkopen niet perse rommel maar je dient dit zelf wel goed uit te zoeken en te controleren voordat je er iets aanschaft. Als het om de hoek is kan je zeker even gaan kijken maar doe goed onderzoek voordat je iets aanschaft (Carfax en onafhankelijke aankoopkeuring).
Magnetic Metallic Mustang GT 2016 (EU Model)
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Iemand ervaring met RJ car Center in Oss

Bericht door peer »

Ik ben er een keer geweest om te kijken voor een inruil. Aardige man, nette ontvangst, maar daar kom je niet voor.

Zelf was ik niet tevreden, veel auto's met (minder goed) opgeknapte schade en daarvoor aardig aan de prijs. Maar er stonden vast ook goede auto's tussen alleen waren dat niet degene waar ik voor kwam.

Het is een handelaar en geen garage bedrijf, dus ze zullen er ook niet alles van de auto afweten hoewel ik van een handelaar wel verwacht dat ie kan zien of er schade is geweest als ik dat al in 5 minuten kan zien.

Zelf gaan kijken en iemand met kennis van schade en/of dit model meenemen is de beste tip die ik kan geven.
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Iemand ervaring met RJ car Center in Oss

Bericht door Swordfish79 »

Dank voor alle reacties zowel op het topic als in prive berichten.

Het is voor mij om de hoek. en gewaarschuwd mens telt voor twee!!

mvg Peter
Wiwaldi
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 13 dec, 2020 14:04

Re: Iemand ervaring met RJ car Center in Oss

Bericht door Wiwaldi »

Omdat een mens niet vaak genoeg gewaarschuwd kan worden: Niet op ingaan. Het heeft een reputatie van schadebakken en afgetrapte Arabische auto’s.

Wij hebben er nog gekeken naar een zilverkleurige V6, maar door te veel te hoge prijs in verhouding met de opties en tellerstand icm reputatie van bedrijf niet gedaan. Na iets langer zoeken uiteindelijk het beste paard uit een Duitse stal gehaald, zonder noemenswaardig verleden.
Groeten,

Luke

----

- '08 V6 Convertible - Grabber Orange
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Iemand ervaring met RJ car Center in Oss

Bericht door TTarmor »

Ver uit de buurt blijven. Een enkele keer een redelijke wagen. Maar meestal schade bakken of uit een van de grote zandbakken op aarde geschraapt. Vin nummer geven ze niet graag.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”