Even voorstellen, ik ben Sjoerd en woonachtig in de gemeente westvoorne.
Het waarschijnlijk voor velen herkenbare verhaal van de droomauto waarvoor jaren gespaard is en eindelijk door gaat, heeft inmiddels ook op mij betrekking
Na bijna anderhalf jaar bij vlagen rondkijken, (alle!) craigslists, classic car sites, etc afstruinen, en een keer een prachtige kans misgelopen, deze week dan toch eindelijk de knoop doorgehakt en een prachtige 65 fastback gekocht. De afgelopen tijd best wel een aantal fastbacks bekeken waarbij de ene beter was dan de andere en toch iedere keer werd het 'm net niet. Mede daarom nu misschien maar de gok genomen om er een op afstand te kopen (via geevers) en gewoon afwachten wat we ons in de maag gesplitst krijgen..
Ik ben alvast aan het voorgenieten door de prachtige verhalen hier te lezen en me wat meer te verdiepen in de wondere wereld van de mustangs. De datum waarop we de nieuwe/oude telg kunnen verwachten is nog niet helemaal duidelijk maar de verwachting is eind december/begin januari. Op de todo lijst staat nu in ieder geval het gereed maken voor RDW toelating/keuring en wellicht een goede werkplaatshandleiding aanschaffen. Tips voor beide punten zijn uiteraard van harte welkom
Twee foto's van de aanstaande aanwinst: (meer foto's te vinden op de Geevers website)