Daklijst verbinding

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Daklijst verbinding

Bericht door keesie25 »

Heel goed! Ik had kleine roostertjes onderin de deuren in mijn 2005 die ik er uit gehaald heb.
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Daklijst verbinding

Bericht door petersdappie »

keesie25 schreef:De wind stond mijn kant op, en binnen de kortste keren zat mijn auto onder de kleine plastic zaagdeeltjes. Ik kwam daar wat laat achter, maar zette de auto toch op een andere plek. Godzijdank had ik ZATERDAG die stukjes gekit, anders had ik opnieuw kunnen beginnen. Kortom, men houdt geen rekening met elkaar.
Dit verhaal komt mij zeer bekent voor. Ik ben constant mijn auto aan het verplaatsen omdat anderen maar doen en geen rekening houden met onze spullen. Als ik niet zo oplet had de auto allang in een wrak veranderd. Ik houd hem schoon. Ik ben zuinig. De meeste geven niks om hun auto.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Daklijst verbinding

Bericht door keesie25 »

Inderdaad Theo, ik ben op zich denk ik geen klager, en houd anderen in mijn omgeving altijd op de hoogte van mijn plannen.
Als we dan in de tuin zitten en de buurvrouw klopt haar kleedje uit op nog 5 meter afstand, dan zakt mijn broek af. Ik zou daar dan mee wachten of het kleedje uitkloppen uit een raam aan de andere kant van het huis.
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Daklijst verbinding

Bericht door peer »

keesie25 schreef: wo 22 apr, 2020 08:46 Inderdaad Theo, ik ben op zich denk ik geen klager, en houd anderen in mijn omgeving altijd op de hoogte van mijn plannen.
Als we dan in de tuin zitten en de buurvrouw klopt haar kleedje uit op nog 5 meter afstand, dan zakt mijn broek af. Ik zou daar dan mee wachten of het kleedje uitkloppen uit een raam aan de andere kant van het huis.
Hier hetzelfde... hier staan ze zelfs in een nieuwe tuin aan het aanleggen en moeten de stenen op maat geslepen worden, dat slijpsel vliegt lekker over de hele rij met geparkeerde auto's.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Daklijst verbinding

Bericht door keesie25 »

Dat is niet zo leuk, maar als nou gewoon de slijper even meldt dat hij stenen gaat slijpen en of je dan misschien je auto kunt verzetten, dan is de zaak opgelost, nietwaar.
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Daklijst verbinding

Bericht door sjirafje »

Zo had ik een paar jaar terug dat de buren aan het verbouwen waren en die bouwlui allemaal cement tegen mijn toenmalige cabriootje aan hadden gegooid(?). De hele zijkant zat onder. Toen ik die bouwvakkers er op aansprak deden ze alsof hun neus bloedde, nee daar wisten ze toch echt niets van. Dat terwijl de auto op onze oprit stond (waar zij naast bezig waren) en de auto al weken niet verplaatst was en ik de auto de dag dat ik hem daar neer zette nog gewassen had. Die zelfde dag nog zag ik dat ze doodleuk een bezem tegen de auto aan zette.
Sommige mensen... :censored: .
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”