Voorstellen en een vraag

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Anja

Voorstellen en een vraag

Bericht door Anja »

Haai,

Mijn vriend is helemaal weg van Mustangs. Als hij er eentje ziet gaat z'n hart sneller kloppen :-) maar dat zal jullie wel bekend in de oren klinken.

Nu heeft hij nooit stappen ondernomen om forums etc te gaan lezen. Hij vind het een hele leuke auto, maar doet er verder niets mee.

Dus ik zat me af te vragen of er een garage is waar je voor een paar uur een mustang kan huren. Wil hem namelijk een keer in een mustang laten rijden. Als jullie tips hebben of weten waar het kan hoor ik dat heel graag.

Groetjes Anja
Gebruikersavatar
Mustang64
Berichten: 568
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 12:41
Locatie: Liever niet in Nederland
Contacteer:

Voorstellen en een vraag

Bericht door Mustang64 »

Hoi Anja,

Welkom op het forum.
Je vriend zou zo een keer mogen sturen in die van mij, maar helaas is de auto op het moment een bouwpaket.
Ik weet niet waar jullie wonen, maar kom anders langs op Mustang Valley op 22 mei in Capelle a/d IJssel.
Misschien is er daar wel iemand (via het forum) die jullie een stukje mee kan nemen (en of kan laten sturen).

Ik weet dat er Mustangs verhuurd worden, maar waar, geen idee.

Grtz,

Joris :builder:
Mvg, Joris

Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
Anja

Bericht door Anja »

Hartstikke bedankt voor de snelle reacties. Ik ga zo even die website bekijken.

Ik ben inderdaad van plan om te komen naar Mustang Valley, neem gewoon mijn vriend mee hij ziet wel waar we aankomen :-D
BornAgainMustangLover
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 12:43
Locatie: Bennekom

Bericht door BornAgainMustangLover »

Vind dat je vriend een lieve vriendin heeft (heb ik ook trouwens, dus bedoel er verder niets mee!).
Anja

Bericht door Anja »

Haha, bedankt voor het compliment. Ik hou wel van aparte, speciale, niet verwachte cadeautjes te geven. Zo heb ik toen we een jaar samen waren een luchtballonvaart geregeld. Helaas ging die op die dag niet door, was slecht weer. Maar half jaar later was het zover.

Ik heb even op die website gekeken, maar vind beetje tegenvallen. Wil een wat sportievere Mustang, vind deze meer uhm... toertjesachtig. Of klinkt dat raar? Vriend houd van ronkende mustang met power. Heb er geen verstand van, vind wel mooie auto.

Dus als jullie nog meer tips hebben....
Gebruikersavatar
rhazer-31
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 04 jun, 2004 15:59
Locatie: 's-Gravendeel

Bericht door rhazer-31 »

misschien een nieuwer type? of vind hij de oudere types mooier?

Rien..
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
Anja

Bericht door Anja »

Hij vind ze allebei gaaf, hij wou dat ie in Amerika woonde, zijn ze een stuk goedkoper dan hier met di die invoerrechten en dan natuurlijk ook nog de benzineprijzen hier :-(. Ikzelf vind de de mustang uit "Gone in 60 seconds" Elanor dus, erg gaaf. En de Mustang 2005 heb ik op de autorai gezien en ook die vind ik super.
Gebruikersavatar
rhazer-31
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 04 jun, 2004 15:59
Locatie: 's-Gravendeel

Bericht door rhazer-31 »

Oei! de Elanor?!?
Die zal je niet gauw vinden, en de eigenaar zal er ook nooit iemand in laten rijden denk ik haha
Dat zijn namelijk erg dure wagens, ik weet zeker dat iedereen van hier droomt van de "shelby" uit die film.. ze is namelijk net zo duur als ongeveer 6 of 7 mustangs van 2005 samen..

Rien..

P.s. waar ligt voorhout ook al weer ergens?
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Anja , leuke verassing voor je vriend hou het forum in de gaten , je weet maar nooit wie er mee instemt.

Bij mij weinig powermustanggeronk........maar er ziten er hier zat..

Succes


Marcel :baby:
Anja

Bericht door Anja »

Jeetje, zou ik inderdaad ook zuinig mee zijn. Wat een geld zeg. Maar ze is wel errug gaaf!!!

Ik heb net een prijslijst opgevraagd bij Meijers (link die eerder gegeven is). Mustang zelf valt best mee, € 80,- per uur maar vervolgens moet je wel € 1350,- borg betalen, slik!

Voorhout ligt in de bollenstreek, tussen Leiden en Noordwijk in. Naburige dorpen zijn Sassenheim, Warmond en Lisse.
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Haha, bedankt voor het compliment. Ik hou wel van aparte, speciale, niet verwachte cadeautjes te geven. Zo heb ik toen we een jaar samen waren een luchtballonvaart geregeld
Ha gaaf, beter dan mijn baas. Die gaf zijn vrouw heel ludiek op zijn 25 jarig huwelijksfeest een echtscheiding cadeau. Moeders mocht wel de cadeautjes mee naar huis nemen! :blink:
Anja

Bericht door Anja »

Meen je dat nou? Zit zeker niet goed in zijn bovenkamer?
Gebruikersavatar
Hennie
Adverteerder
Berichten: 2199
Lid geworden op: ma 24 mei, 2004 20:36
Locatie: de Kwakel

hoi Anja

Bericht door Hennie »

Hoi Anja,

Je mag bij ons wel een keer komen kijken hoor als je dat wilt, het is niet al te ver weg ook. we hebben diverse(5) mustangs van 66 tot 97
over een week of 2 komen daar ook nog eens 4 convertibles bij ( 2005 GT), en die staan een poosje bij ons opgeslagen dus dan kan ie z'n hart ophalen.

groetjes,
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Anja

Bericht door Anja »

Haai Hennie,

Ik vergeet helemaal dat ik me aangemeld heb hier. Vergeet dus te kijken of er nieuwe posts waren.

Kom je ook naar Mustangvalley? Daar gaan we namelijk heen, nou ja hij weet het nog niet. Misschien dat ik daar dan wel in contact kan komen met mensen die hun mustang verhuren, of waar mijn vriend in kan zitten/ meerijden of zelf een stukje mag rijden.

Groetjes Anja
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”