ventilatie in de deur

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Guntherenann
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 aug, 2019 00:35

ventilatie in de deur

Bericht door Guntherenann »

Hey, ik rijd sinds kort met een EB 2015 en merk wel één klein probleempje..de ventilatie roosters aan de onderkant van de zijramen blijven lucht blazen, eender in welke stand ik mijn ventilatie zet. Op zich niet echt een probleem, echter voor de bijzitter werkt dit meer storend dan voor de chauffeur ( want die verkeert normaliter in een diepgaande extase ;-) is er een bepaalde setting waarde ik deze ventilatie kan stoppen?
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: ventilatie in de deur

Bericht door TTarmor »

Goedemorgen,

Ik heb het even getest, ik heb hetzelfde. Deze lucht komt er in alle standen uit. Via mustang6g.com ook geen uitsluitsel. Ik vermoed dat het te maken heeft met de veiligheid zodat het niet kan beslaan en je dus altijd in je spiegels kan kijken. Maar dat is meer een vermoeden.

Groetjes
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: ventilatie in de deur

Bericht door Eric »

De werking van het hele hvac systeem van deze generatie is een beetje een mysterie. Er draait altijd van alles, je kunt het niet eens helemaal uit zetten. Gelukkig maakt het motorgeluid dat weer goed.
Gebruikersavatar
Guntherenann
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 aug, 2019 00:35

Re: ventilatie in de deur

Bericht door Guntherenann »

Dank jullie wel voor de reacties... mijn vrouw heeft intussen zo'n "Thelma & Louise " sjaaltje in onze dreamcar liggen...
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”