mustang66coupe schreef: vr 15 dec, 2017 12:50
Ik vind het belangrijk dat er ook andere deskundigen zijn die een andere mening hebben die we niet horen als we alleen tv kijken en de krant lezen. Je kan je afvragen waarom dat is.
Dat is niet zo moeilijk. Die "deskundigen" met "andere meningen" zijn veelal Russen en andere groepen en mogendheden die baat hebben bij het verdelen van het westen en het aanjakkeren van protest om normale beleidsprocessen te forceren.
Alles in twijfel trekken wat de "gevestigde orde" zegt, is heel erg makkelijk en dom. Deze materie is veel te ingewikkeld voor ons simpele zielen om te begrijpen. Dat is iets voor wetenschappers die er hun leven aan wijden, en zelfs die weten maar een stukje. Dit ga je niet met Youtube-filmpjes bewijzen, en je kunt het er ook niet mee in twijfel trekken.
In Amerika geloofden veel mensen die onzin, kijk wat het ze heeft gebracht. Heel het land in puin en de wereld lacht ze uit. In California hebben ze bosbranden in de winter en een president die klimaatopwarming ontkent. En nu kom jij hier met hetzelfde spul.
Dat het klimaat verandert en het weer extremer wordt, is simpelweg niet te ontkennen. Dat CO2-uitstoot van de mensheid afgelopen 100 jaar hier een aandeel in heeft, is ook niet te ontkennen. Of we daadwerkelijk in staat zijn klimaatverandering te verminderen door nu allemaal elektrische auto's te rijden en zuiniger te leven, daar valt over te discussieren.
Persoonlijk vind ik dat we CO2-uitstoot moeten terugbrengen, en dat we moeten beginnen met grootverbruikers: industrie. En wereldwijd. Een paar Mustangs gaan geen verschil maken, maar ik vind wel dat nieuwe Mustangs beter voor het milieu moeten zijn dan oude (en dat is niet alleen CO2-uitstoot).
Dit hoort bovendien al helemaal niet thuis op een Mustangforum.