Eric schreef: ↑vr 05 okt, 2018 08:10Dat is de SV-180-B. Een uitermate smakeloos getunede US EcoBoost die door VS Import naar Nederland is gehaald. Heeft inderdaad ook een RTR grille.
Ja, dat lijkt erg op wat ik zag. Het was steeds op de tegengestelde baan, dus ik moest snel kijken
Ik vind hem persoonlijk ook wel meevallen. Die grille vind ik dan het meest jammer, als het geen RTR is. En ik vraag me af hoe groot de dode hoek is zonder die zijraampjes.
Mack schreef: ↑vr 05 okt, 2018 12:54
Ik vind hem persoonlijk ook wel meevallen. Die grille vind ik dan het meest jammer, als het geen RTR is. En ik vraag me af hoe groot de dode hoek is zonder die zijraampjes.
Volgens mij kijk je zo ongeveer nooit door die raampjes.
Damn. Je zou niet verwachten dat zo een prachtbak hier zo slecht verkoopt. Het ligt natuurlijk ook aan de prijzen maar toch. Het is weer eens wat anders dan een Audi of BMW.
Anyhow, mijn non GT gaat morgen richting Hennie voor de taxatie. In de loop va de week wordt hij dan getaxeerd. De planning is dan dat hij ergens in de opvolgende twee weken bij de RDW staat.
Ik denk dat ik een 1 dags kenteken regel voor het rdw deel, dan scheelt het me toch weer transportkosten. Heen en weer naar Hennie kost toch weer 220 euro. Al valt dat wel mee natuurlijk voor een ritje van het zuiden van Rotterdam naar de Kwakel.
Weet iemand hoe snel de belastingdienst de bpm aangifte verwerkt zodra ik deze over maak?
Eric schreef: ↑zo 02 dec, 2018 13:04
Het gaat inmiddels steeds beter met de GT's. Van de laatste 20 auto's die op NL kenteken zijn gezet zijn er 10 een GT.
Van die 20 zijn er trouwens 19 gebruikte imports en één een nieuw verkoop (een 2018 EcoBoost). De nieuwverkoop is nu echt volledig stilgevallen.
Eric schreef: ↑zo 02 dec, 2018 13:04
Het gaat inmiddels steeds beter met de GT's. Van de laatste 20 auto's die op NL kenteken zijn gezet zijn er 10 een GT.
Van die 20 zijn er trouwens 19 gebruikte imports en één een nieuw verkoop (een 2018 EcoBoost). De nieuwverkoop is nu echt volledig stilgevallen.
Eric schreef: ↑zo 02 dec, 2018 13:04
Het gaat inmiddels steeds beter met de GT's. Van de laatste 20 auto's die op NL kenteken zijn gezet zijn er 10 een GT.
Bij die 10 zal ook die van mij hebben gezeten
Haha welkom bij de groep van herintreders of zijinstromers of hoe heten we eigenlijk ?
Leuk en gefeliciteerd.
Kun je omschrijven hoe t verschil voelt ? ( ik bedoel niet de europijn )
Ik snap je wel
2015 Shelby Raptor 575 HP 6,2 liter V8
2016 Mustang GT convertible 422 HP 5,0 liter V8
2021 Mustang Mach E first edition
Leo schreef: ↑ma 03 dec, 2018 14:28
Haha welkom bij de groep van herintreders of zijinstromers of hoe heten we eigenlijk ?
Leuk en gefeliciteerd.
Kun je omschrijven hoe t verschil voelt ? ( ik bedoel niet de europijn )
Ik snap je wel
Vooral meer PK's, dus vooral met net weer en koude banden oppassen de de achterkant niet aan de wandel gaat als de automaat besluit te gaan downshiften. Heb ik eerste dag in een bocht gehad, whoa!
Geluid is 100% beter. Volume is verder wel heel bescheiden aan de buitenkant.
Ik noem het de 'bpm vertraagde upgrade'
rzboss302 schreef: ↑ma 03 dec, 2018 16:05
En nog ff je avatar aanpassen Erwin