US Title/inschrijving in België

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
okp
Donateur 2013
Contacteer:

US Title/inschrijving in België

Bericht door okp »

Hallo,
is al weer een tijdje geleden dat ik actief was, hoewel ik alles wel zo een beetje volg.
Na een jaar Mustangloos te zijn geweest, kriebelt het weer. Ik heb een project op het oog in de US. Om een lang verhaal kort te maken, het gaat om een 65 coupe die origineel een 6 in line was. Die is geconverteerd naar een V8 met de juiste specs, schijfremmen, aandrijfas en achteras zijn aangepast.
Als ik deze wil laten inschrijven in België, heb ik dan geen problemen? Staat er bv op de title niet de specs vd wagen, behalve het vin nr?
Ik dacht dat het niet veel uit maakt, bij de keuring moesten ze in het verleden altijd vragen naar de cil.inhoud e.d. omdat ze dat niet wisten.

Just to be sure,

thx

Eric
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Re: US Title/inschrijving in België

Bericht door okp »

Ik heb het antwoord gekregen van het keuringsstation in Deurne. Indien je de wagen inschrijft als oldtimer in België, heb je geen gelijkvormigheidsattest nodig. Enkel als je hem wil inschrijven op gewone platen heb je dit nodig.

grtz

Eric
Kris_65_Conv_BE
Donateur 2014

Re: US Title/inschrijving in België

Bericht door Kris_65_Conv_BE »

Op de title van mijn 65 Mustang stond enkel weight/cc als technische informatie dus dat zal geen probleem zijn.
Wel goed opletten wat de schouwing op je aanvraag tot inschrijving zet, bij mij hadden ze de informatie die bij weight/cc gewoon overgenomen als cc en dit was niet correct. Dus het verhaal dat ze zelfs niet weten hoeveel cc de Mustang is was bij mij ook geldig.
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”