Nu al bijna 7 jaar op zoek naar een Mustang Convertible, maar nog steeds niet gevonden.... *zucht*
Nee, geintje

Destijds ging het niet door en besloten we toch om lekker burgelijk te blijven rijden.
Nu, 7 jaar en 2 kinderen later, kriebelt het wel weer erg om een Mustang Convertible te kopen
De Mustang gaat gebruikt worden tijdens plezierritjes met vrouw en 2 kids. (of bij voorkeur alleen met vrouw als we de kids ff kunnen uitlenen)
Ik ben nog steeds geen klusser, dus een mooi (liefst zo origineel mogelijk exemplaar) heeft de voorkeur. Ik zie het ook als investering, nu de inflatie als een gek om de hoek komt kijken (er wordt flink wat $ en € gedrukt en "harde assets" zijn en blijven de toekomst)
Budget is +/- €40k. Ik heb geen haast, waar kan ik mijn zoektocht het beste beginnen? Direct informeren bij US dealers/exporteurs of eerst het via een NL importeur proberen?
En wat is in deze prijsklasse wellicht het summum in dit type? (neig naar rood of groen met zwart "Pony" interieur).
Naast mijn liefde voor US classic cars (ik rijd nu zo'n neppe stekker-amerikaan), wil ik ook zeker een wijze investering doen, dus vooral geen slechte opknapper koper. De Mustang wil ik perfect onderhouden en indien mogelijk meegeven aan de kids.
Mijn zoektocht heeft me dit exemplaar opgeleverd:
https://www.autowereld.nl/ford/mustang- ... /foto.html
Liever nog een rode met zwart interieur, dan was ik al bijna om.
Zit ik enigzsins in de juiste richting gezien het budget? Of valt er veel meer uit te halen?
Elk advies is welkom. Thanks in advance