Nou het moest er maar eens van Komen. Ik ga zeer waarschijnlijk in Juni naar Engeland toe met de Mustang, Mijn eerste echte Road Trip, Helemaal alleen !
echter heb ik een paar vragen betreft jullie ervaring met het reizen door Belgen Land en Frankrijk ? van beroep ben ik Koerier dus lange afstanden rijden is voor mij totaal geen probleem,
Alleen heb ik nog nooit in België en Frankrijk gereden en wou graag jullie mening, en ervaring hoe ik de dingen moet voor bereiden, en mee moet hebben. Want ik wil geen problemen onder weg vinden ?
Ik ben dus totaal niet bekent met de Belgische en Franse wetten qua autosnelweg met wat je mee moet hebben, en dus wat weer niet ?
De Rit gaat naar het midden van Engeland, Mount Sorrel in leistershire . zo'n 100 KM van Birmingham, ik ben er 2 jaar geleden ook al een tijdje geweest en het bevalt me allemaal best, echt oud klassiek en on aan getast Engels, bijna zo'n plaatsje waar de tijd bijna stil heeft gestaan. ik blijf ongeveer zo'n 14 Dagen en kan staan waar en wanneer ik wil, dus alle plekjes die je MOET hebben gezien, laat het me horen
De vragen die ik heb gaan zo'n beetje over de Euro Tunnel, rijden in Engeland, ( wat je wél & Niét moet doen
Moet ik nog aan stickers of andere dingen denken ?
Als je met de Auto in Engeland geweest bent, laat dan even weten wat je moet doen om een complete chaos te voorkomen..... ( zal best wel gebeuren, want een Mustang in Engeland is best een gebeurtenis
ja dat was het wel, graag je ervaring met het reizen delen graag