Viel mij eerlijk gezegd wel wat tegen maar er was toch best veel moois te zien hoor.
Hier om te beginnen de Mustangs die ik gezien heb:

Zo dat waren de Mustangs van vandaag. Ik zal later nog wat ander spul plaatsen.
Groetjes van Chris.
Moderator: Shelby GT-H

Inderdaad, ik zie die van mij nu ook hier boven tussen staan.Robinski schreef:Ik vond het eigenlijk best gezellig, veel mustangs inderdaad en mooie schaarsgeklede dames...![]()
Die van mij staat er hierboven ook bij, altijd leuk om je eigen wagen op foto te zien

Ik was alleen en moest 4 Euro betalen.Ghost Rider schreef:Hmmm, hier was ik mij niet mee bekend eerlijk gezegd. Apart![]()
Hoe was de entree regeling daar ?
Hallo Mark ! Valkenswaard ???????????? Heb ik niks van gelezen !mustangfan26 schreef:chris
je had ook naar valkenswaard kunnen gaan vandaag. daar was wel heel veel te beleven.
Ik ben vorig jaar ook naar Gilze geweest. Erg kleinschalig natuurlijk. Er stonden wel een paar toppers hoor.mustangfan26 schreef:was een meeting bij winkels Shop 'n' Roll the american way in Centrum Valkenswaard. paar podia met muziek etc. zijn toch een kleine 100 wagens op af gekomen. was zeer zeker de moeite.
gilze wilde ik eerst ook doen. maar ja vorige 2 jaren viel tegen.
alhoewel we daar de dames niet hadden
Okay, nou ja... Tis te doen.chrisrombouts schreef:Ik was alleen en moest 4 Euro betalen.Ghost Rider schreef:Hmmm, hier was ik mij niet mee bekend eerlijk gezegd. Apart![]()
Hoe was de entree regeling daar ?