nieuw hier
Moderator: Shelby GT-H
nieuw hier
111111111
Laatst gewijzigd door jeroen69 op wo 28 aug, 2013 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: nieuw hier
Welkom op het forum. Je zit behoorlijk bij mij in de buurt als ik dat zo lees
Foto's van de auto zijn welkom natuurlijk
Water bij de A-stijl heeft die van mij ook last van sinds de spiegel vervangen is... Of in ieder geval de driehoek waar de spiegel op gemount is. Gelukkig voor mij gebeurd dat eigenlijk alleen in de wasstraat als er echt een stamp water op gezet word. Bij regen heb ik daar geen last van. Het hangt er wel vanaf waar het precies lekt wat er mogelijk aan te doen is.
Qua onderhoud - Gewoon op tijd naar de garage voor het reguliere onderhoud, en als je ergens aan twijfelt of iets wilt weten, dan kun je dat of na laten kijken, of zelf doen (reparatie handleidingen helpen hier echt
) Verder is het mij gebleken dat je de auto gewoon kunt zien als een normale auto qua onderhoud, dus niet direct wat speciaals. Let alleen wel op de onderhouds intervallen. Bij die van mij staan die op 5000 mijl als ik het wel heb... Ik rij circa 12000 km per jaar, dus ik laat het 1x per jaar doen, gelijk met de APK. Er zit wel wat rek in de onderhoudsschema's, maar je moet het ook niet zwaar gaan overdrijven.
Verder durf ik over de 5.0 motor niet zoveel te zeggen... Ik heb de 4.6 erin liggen, vandaar....
Water bij de A-stijl heeft die van mij ook last van sinds de spiegel vervangen is... Of in ieder geval de driehoek waar de spiegel op gemount is. Gelukkig voor mij gebeurd dat eigenlijk alleen in de wasstraat als er echt een stamp water op gezet word. Bij regen heb ik daar geen last van. Het hangt er wel vanaf waar het precies lekt wat er mogelijk aan te doen is.
Qua onderhoud - Gewoon op tijd naar de garage voor het reguliere onderhoud, en als je ergens aan twijfelt of iets wilt weten, dan kun je dat of na laten kijken, of zelf doen (reparatie handleidingen helpen hier echt
Verder durf ik over de 5.0 motor niet zoveel te zeggen... Ik heb de 4.6 erin liggen, vandaar....
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Welkom op het forum en veel plezier met je Stang
Groeten,
Monique
Groeten,
Monique
'97 SVT Cobra Convertible.
1111111111111
Laatst gewijzigd door jeroen69 op wo 28 aug, 2013 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaat je goed af hoorjeroen69 schreef:Bedankt voor jullie eerste reacties, Monique en Neko, moet bekennen dan reageren op een forum ook nieuw is voor mij dus ik probeer maar wat
Succes met de kleine werkjes en wie weet tot ziens op een meeting.
'97 SVT Cobra Convertible.
- grandmaster n
Welkom op het forum en veel plezier met je "Five point O" !!
(ik weet er alles van
)
gr
(ik weet er alles van
gr
De mijne is gewoon bij de Ford dealer in onderhoud... Die in Vianen dan (Crum). Goede service, ze denken met je mee, en zijn creatief met het bedenken van oplossingen...jeroen69 schreef:Advies voor een betrouwbare garage in de regio?
Ik heb destijds wel een defect raammechaniek gehad, dus ik heb ergens nog wel een lading exploded views van de deur... Misschien dat die helpen? Neem aan dat de deur voor de SN95 niet zoveel veranderd is?jeroen69 schreef:Heb de A stijl helemaal nagelopen met de tuinslang erop..maar kon niet ontdekken waar het nou binnen komt zal de spiegelhuizen eens checken thanks!
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Mooie auto Jeroen, komt mij ergens bekend voor
Voor de lak, zou ik zeggen kleien en drie fasen Meguiars (vergeet ook de leren bekleding niet)

P1000330 by 72grande, on Flickr
Verder, 18 jaar is toch een behoorlijke leeftijd voor een gebruiksauto, dus kijk goed naar roest. Achterwielkasten, bodemplaat, balk onder de radiateur.
Veel plezier van je auto!
Voor de lak, zou ik zeggen kleien en drie fasen Meguiars (vergeet ook de leren bekleding niet)

P1000330 by 72grande, on Flickr
Verder, 18 jaar is toch een behoorlijke leeftijd voor een gebruiksauto, dus kijk goed naar roest. Achterwielkasten, bodemplaat, balk onder de radiateur.
Veel plezier van je auto!
Marc
11111111111111
Laatst gewijzigd door jeroen69 op wo 28 aug, 2013 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom en veel plezier mede SN95-er!
(had je geen zwarte gewild
)
(had je geen zwarte gewild
Welkom mede SN95 rider 
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Tja, dat weet ik niet, volgens mij heeft hij de laatste tijd vermaak genoeg met zijn eigen Mustangs. Ga gewoon eerst maar rijden en hier meelezen, dan kom je vanzelf wel aan dingen die zouden moeten of die je zou willen.jeroen69 schreef:... is dat iemand die ook voor mij naar mijn auto zou kunnen kijken? ...
Marc