Waar hoort dit te zitten?
Moderator: Shelby GT-H
Waar hoort dit te zitten?
Waar hoort dit blauw ding te zitten? Ik vermoed ergens op de carburateur omdat dit er ook opstaat. Heb de filter op de beugel gehangen om een betere foto te kunnen nemen. Normaal hangt het ding onder de beugel en meer naar links achter.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Geen mustang meer :'-(
Re: Waar hoort dit te zitten?
Aan dat zwarte buisje dat daar los hangt?
1967 mustang coupé... under construction
Re: Waar hoort dit te zitten?
Moet deze niet in je luchtfilter zitten. Het is tenslotte de slang die van je PCV valve komt.
Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
Re: Waar hoort dit te zitten?
Volgens mij hoort deze nergens te zitten en is iemand aan het prutsen geweest om ergens vacuum vandaan te halen. Er hoort, via de PCV valve, rechtstreeks een slang te zitten via de PVC valve van het kleppendeksel naar de carburatuer voet. Vacuum voor automaat, rembekrachtiger en kachelbediening met airco (67-68) hoort van achter op het inlaatspruitstuk te komen.
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Re: Waar hoort dit te zitten?
Best afdoppen? Of mss beter rechtstreeks met één stuk verbinden van het kleppendeksel naar inlaatspruitstuk achter de carburateur?Dakloos schreef:Volgens mij hoort deze nergens te zitten en is iemand aan het prutsen geweest om ergens vacuum vandaan te halen. Er hoort, via de PCV valve, rechtstreeks een slang te zitten via de PVC valve van het kleppendeksel naar de carburatuer voet. Vacuum voor automaat, rembekrachtiger en kachelbediening met airco (67-68) hoort van achter op het inlaatspruitstuk te komen.
Geen mustang meer :'-(
- 65-fastback
- Berichten: 2596
- Lid geworden op: wo 12 mei, 2004 08:54
- Locatie: westland
Waar hoort dit te zitten?
Erwin heeft gelijk, er hoort een s vorige slang van de pcv Valve naar de carbvoet te lopen. Het t stuk en alles wat erboven zit hoort er niet.
Denk dat de pcv Valve stuk was een ze het op een soort voorraadbak methode hebben gefixed.
Denk dat de pcv Valve stuk was een ze het op een soort voorraadbak methode hebben gefixed.
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
Re: Waar hoort dit te zitten?
Is het dan voldoende om van het kleppendeksel naar het inlaatspruitstuk een nieuw buisje te leggen? Of zie ik het verkeerd?65-fastback schreef:Erwin heeft gelijk, er hoort een s vorige slang van de pcv Valve naar de carbvoet te lopen. Het t stuk en alles wat erboven zit hoort er niet.
Denk dat de pcv Valve stuk was een ze het op een soort voorraadbak methode hebben gefixed.
Als dit het een vacuum is moet ik hier dan geen problemen hebben ondervonden tijdens het rijden?
Geen mustang meer :'-(
Re: Waar hoort dit te zitten?
Het is geen buisje maar een slang en hij loopt niet naar het inlaatspruitstuk maar naar de spacer die tussen het inlaatspruitstuk en je carburateur zit. Deze slang moet je hebben.Roel W schreef:Is het dan voldoende om van het kleppendeksel naar het inlaatspruitstuk een nieuw buisje te leggen? Of zie ik het verkeerd?
Als dit het een vacuum is moet ik hier dan geen problemen hebben ondervonden tijdens het rijden?
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Re: Waar hoort dit te zitten?
Excuseer de slang.Dakloos schreef:Het is geen buisje maar een slang en hij loopt niet naar het inlaatspruitstuk maar naar de spacer die tussen het inlaatspruitstuk en je carburateur zit. Deze slang moet je hebben.Roel W schreef:Is het dan voldoende om van het kleppendeksel naar het inlaatspruitstuk een nieuw buisje te leggen? Of zie ik het verkeerd?
Als dit het een vacuum is moet ik hier dan geen problemen hebben ondervonden tijdens het rijden?
En het is inderdaad de spacer wat ik bedoelde, ben nog niet helemaal mee met al de technische termen.
Bedankt
Geen mustang meer :'-(