Interclassics 2011

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Interclassics 2011

Bericht door Aron66 »

Dit weekend is er weer in het Mecc in Maastricht de Interclassics beurs. Een steeds groter wordende en druk bezochte beurs voor ieder wat wils. Dit in combinatie met "Topmobiel", een soort beurs tijdens de beurs, waar jaarlijks een merk centraal staat, deze keer Mercedes.

Een aantal bekenden tegengekomen, waaronder Walter en Frans (yellow) bij de BMCC-stand. Helaas door het kletesen helemaal vergeten een foto te maken van hun stand (stond nog wel een echte Shelby en een aantal mooie mustangs van Adelbert.

Een kleine impressie van wat Mustangs en andere Fords/usa-cars is te vinden onder http://www.aronnijs.nl/interclassics2011

Aron
Gebruikersavatar
Ghost Rider
Donateur 2014
Berichten: 6414
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 17:52
Locatie: 41°54'7"N 12°27'13"E
Contacteer:

Re: Interclassics 2011

Bericht door Ghost Rider »

gaaf !
daar zou ik heeeeel graag eens met de mustang tussen willen staan
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Interclassics 2011

Bericht door Aron66 »

Nou, daar zou ik toch eens goed over denken. Duizenden bezoekers, kinderwagens, mensen die toch even moeten voelen hoe glad de lak is etc..


Aron
Gebruikersavatar
driver
Berichten: 829
Lid geworden op: vr 16 okt, 2009 14:56
Locatie: ergens op de aarde

Re: Interclassics 2011

Bericht door driver »

Nee idd geen goed plan om daat te staan laat staan er na toe te gaan entre kost tegen wordig al 17.50 p.p en dan nog es de parking :S
Vorig jaar ook geweest maar er stonden niet meer dat 5 mustangs .wel toen nog een leuk boek gescoort
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
jilco
Berichten: 248
Lid geworden op: ma 13 okt, 2008 10:23

Re: Interclassics 2011

Bericht door jilco »

ik ben het met Aron66 eens. sommige mensen zijn zo lomp. denken dat er niks kapot kan gaan of zo. of hangen tegen je auto aan als steun , omdat ze waarschijnlijk moeilijk op 2 benen kunnen staan.
4 speed a code
67fastback 390
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 18 jan, 2010 15:02
Locatie: limburg

Re: Interclassics 2011

Bericht door 67fastback 390 »

jilco schreef:ik ben het met Aron66 eens. sommige mensen zijn zo lomp. denken dat er niks kapot kan gaan of zo. of hangen tegen je auto aan als steun , omdat ze waarschijnlijk moeilijk op 2 benen kunnen staan.
+1

Kan me daar ook mateloos aan ergeren.
Vorig jaar stond er na een ronde lopen op een meeting zo'n dikbil tegen mijn mustang te leunen en als je er dan wat van zegt krijg je zo'n verontwaardigde blik met het antwoord dat ze er niet aan kwam ( vind ik niet gek met zo'n speklaag op je reet) :evil:

Dit lompe gedrag is schijnbaar normaal en niet alleen bij auto's.
Waar ik de mustang of een van de motoren ook neer zet. Als er plaats is voor een vrachtwagen moet die fiets er toch op kiepen naast staan of moet men met de boodschappen toch daar tussendoor waar het maar net mogelijk is.
Dat soort momenten zijn goed voor de bloeddruk
Gebruikersavatar
Ghost Rider
Donateur 2014
Berichten: 6414
Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 17:52
Locatie: 41°54'7"N 12°27'13"E
Contacteer:

Re: Interclassics 2011

Bericht door Ghost Rider »

Dat klopt inderdaad... respect loos.
Maar voor de locatie zou ik hier graag staan.

daarom was het ook zo vreemd dat in ahoy rotterdam. Snachts was je verzekerd maar overdag was het op eigen risico.
ja... daaaaag
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Gebruikersavatar
steuteltje
Berichten: 93
Lid geworden op: do 11 aug, 2005 13:20
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Interclassics 2011

Bericht door steuteltje »

Ik ben op zondag ook nog even (voor het opruimen) over de beurs gelopen. Maar ik moet zeggen dat ik het aantal mustangs toch nog best vond tegenvallen. Veel amerikanen, maar weinig mustangs. Desondanks staat er altijd wel heel veel ander moois!! Bugatti stand vond ik ook erg leuk, maar beetje boven mijn budget...

Vervelende mensen die aan andermans auto komen heb je echt op iedere beurs, meeting of evenement. Wij staan geregeld met autos op een beurs, zo ook hier weer, en je kan ze altijd wegjagen. Vooral de ouders die niet op hun kinderen letten zijn het ergst. Maar goed, wat doe je er aan. Hoogspanning op je auto zetten is ook weer zoiets. :wink:
let the sunshine and make me a very

happy girl!!!!
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Interclassics 2011

Bericht door Mustang24 »

Maar goed, wat doe je er aan
Heel simpel: met een vuile vieze auto op de meeting gaan staan, dan blijven ze er zeker af !

:ok: :lol:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
martingt
Berichten: 262
Lid geworden op: di 26 okt, 2010 21:44

Re: Interclassics 2011

Bericht door martingt »

of gewoon hekjes erom heen zetten,
Heb ook wel eens met een auto in bleiswijk op de beurs gestaan, niks aan de hand.
Ook op meetings nog niet meegemaakt dat er iemand op een van onze auto's zat, gelukkig
Groeten,

Martin
56 Thunderbird convertible
63 Thunderbird convertible
66 Mustang coupé GT (sold)
Gebruikersavatar
walter
Berichten: 1150
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 21:07
Locatie: Neerpelt (België)
Contacteer:

Re: Interclassics 2011

Bericht door walter »

Het is inderdaad een mooie beurs met mooie auto's. Of als je wil: een dure beurs met dure auto's.
Voor ons was het in ieder geval een geslaagde eerste keer. Veel volk op de stand gehad, en eindelijk Aron eens in het echt ontmoet. Volgend jaar zeker weer, met een iets bredere stand.
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2009 t/m 2012”