Custom Turbo en Supercharger Meeting Alle Merken - 21 AUG 20

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
67gt500
Donateur 2014
Berichten: 1718
Lid geworden op: di 21 feb, 2006 10:31
Locatie: Wierden (overijssel)
Contacteer:

Re: Custom Turbo en Supercharger Meeting Alle Merken - 21 AU

Bericht door 67gt500 »

Ook een uitnodiging gehad, maar ik heb eerst weer een probleem op te lossen met de Eleanor :cry:
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
dubversion
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 06 aug, 2010 21:42

Re: Custom Turbo en Supercharger Meeting Alle Merken - 21 AU

Bericht door dubversion »

Mack schreef:Cool :up: Nog een Mustang :ok:

Yup !!
edgar
Retired Moderator
Berichten: 2905
Lid geworden op: do 10 jun, 2004 20:05
Locatie: -6 NAP

Re: Custom Turbo en Supercharger Meeting Alle Merken - 21 AU

Bericht door edgar »

Aplina?
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
dubversion
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 06 aug, 2010 21:42

Re: Custom Turbo en Supercharger Meeting Alle Merken - 21 AU

Bericht door dubversion »

edgar schreef:Aplina?
Hmm, die typo was me nog nooit opgevallen... Stom van me... Alpina dus (het "huis" tuning merk van BMW, net als AMG voor Mercedes)
Ik hoop dat Femme komt, zijn Z4 is erg speciaal !

groetjes,

Jeroen
edgar
Retired Moderator
Berichten: 2905
Lid geworden op: do 10 jun, 2004 20:05
Locatie: -6 NAP

Re: Custom Turbo en Supercharger Meeting Alle Merken - 21 AU

Bericht door edgar »

dubversion schreef:tot morgen !
Komt de volkswaren ook? :-)
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
dubversion
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 06 aug, 2010 21:42

Re: Custom Turbo en Supercharger Meeting Alle Merken - 21 AU

Bericht door dubversion »

edgar schreef:
dubversion schreef:tot morgen !
Komt de volkswaren ook? :-)

son of a b..... Ja hopelijk tegelijk met de aplina....
dubversion
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 06 aug, 2010 21:42

Re: Custom Turbo en Supercharger Meeting Alle Merken - 21 AU

Bericht door dubversion »

Hallo Allemaal !

De meeting was een groot succes !

Heel erg bedankt voor de fenomenale opkomst; ik geloof dat er over de dag zo'n 25 - 30 auto's langs zijn gekomen en ik had nog wat e-mails van afmeldingen; ook daarvoor bedankt.
De foto's zullen snel komen; ik heb vanavond bezoek dus dat lukt even niet; ik ga mijn best doen morgen de foto's op de site te zetten.

De foto's zal ik bij shoarmateam.nl plaatsen; jullie zijn allen van harte welkom om daar even lid te worden om zelf ook wat foto's op te zetten; zodat we de "after party" op een enkele site hebben en alle foto's bij elkaar...
Volgens mij hoef je geen lid te worden om de foto's te zien. Lid worden bij shoarmateam is gratis en zal je in staat stellen om zelf even te posten met een berichtje of foto's.
Speciale dank dan ook aan het shoarmateam om mij in de gelegenheid te stellen voor het uploaden van foto's.

De meeting was een dusdanig succes dat ik plechtig beloof het volgend jaar weer in augustus de meeting te plannen, zodat iedereen die dit jaar gemist heeft alsnog kan komen. Ik hoop natuurlijk ook dat jullie als deelnemers het de moeite vinden om ook dan weer van de partij te zijn.
Nogmaals heel erg bedankt; ik heb ongelofelijk genoten en zal deze dag nooit meer vergeten. Het voelde als een stel vrienden bij elkaar en dat is heel erg mooi !

Tot binnenkort, als ik de link geef naar de foto's op shoarmateam.nl.

Tot slot hoop ik dat verder niemand een boete of panne heeft gehad op de weg terug ! Ik reed mee met de Safar in zijn 328Ci met TS2 en de Leon van DDX en hebben hier en daar de snelheidslimiet wat gerekt.

Groetjes,

Jeroen
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Custom Turbo en Supercharger Meeting Alle Merken - 21 AU

Bericht door Mack »

Zoals verwacht was ik de enige Mustang, maar gelukkig niet de enige Amerikaan: eerst was er een Chevy pickup en later een Dodge Magnum met een 5.7 liter Hemi.

Er was van alles wat: BMW's, wat Skylines, een paar opgevoerde Volvo's, een oude Audi, een Z4 Alpina, Mitsubishi Evo etc. Het was wel leuk om even "over de schutting" te kijken. Het waren dan wel niet allemaal "mijn soort auto's" maar stuk voor stuk goed verzorgde hobby-objecten dus wel leuk om te zien.

Het weer was goed en ik heb me uitstekend vermaakt.

Wat fotootjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
dubversion
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 06 aug, 2010 21:42

Re: Custom Turbo en Supercharger Meeting Alle Merken - 21 AU

Bericht door dubversion »

Eindelijk de foto's !!!

Hier is de link .

http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtop ... 221#p94221" onclick="window.open(this.href);return false;
(mocht de link niet werken, ga naar shoarmateam nl forum en dan naar meetings )

Post AUB hier je eigen materiaal en vragen en of opmerkingen. Dan hoef ik niet alle threads (zoals deze) steeds af te gaan.

Mods, hier mag een slot op ! Bedankt dat jullie mij heeft geholpen de meeting tot een succes te maken.

Tot volgend jaar, zeker weten !

groetjes,

Jeroen

PS: Mack, wellicht wil je nog een post doen op shoarma team ? Thanks !
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2009 t/m 2012”