Het was zeker gezellig lekker in in de zon heb echt genoten.
Alleen kreeg ik nog 50,0000 volt door me heen om dat mijn startmotor bleef hangen en de motor blijf lopen.
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
66mustang schreef:Het was zeker gezellig lekker in in de zon heb echt genoten.
Alleen kreeg ik nog 50,0000 volt door me heen om dat mijn startmotor bleef hangen en de motor blijf lopen.
GR ROB
ik wist trouwens niet dat hij zo hoog kon springen
gelukkig had ik een DV-tje van me werk (dus ik kon eerder naar huis) en kon ik alsnog naar de SNC aftaaien. om half zeven kwam ik aan en er werd plek vrijgemaakt, zodat ik de SG in het traditionele Mustanggroepje kon wurmen. erg fijn om de Mustang-makkers weer eens te zien en het zonnetje maakte alles nog beter. De SG kreeg nogal wat kijkers onder de kap, dus die kar mocht niet klagen over gebrek aan aandacht. ook was er het zwarte II-tje dat jarenlang in een garage had gestaan en pas sinds vier maanden weer op de weg is! Deze hatchback met V8 zag eruit als nieuw, affijn, bekijk de foto's van Rob nog maar eens een keer. Nog een tijdje met de trotse eigenaar staan praten, van wie ik ook nog even achter het stuur van zijn ride mocht plaats nemen. Ook Kors Wijker was er even, maar zonder Ghia ditmaal. voor de rest waren die nieuwe Dodge Challenger onwijs gaaf en de legervoertuigen die voorij denderden. Leuke editie gisteren. 's avonds werd het vrij fris echter, en zijn we allen maar vertrokken.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
ja, of anders krijg je wel erg leuk nieuws te horen.
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)