Rondreis USA 2009, Las Vegas - MAA - 45th - Las Vegas

Nieuwtjes...weetjes...linkjes..enz

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 720
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 19:28

Bericht door Frank »

Mooi verslag! Hoop nog veel van jullie te lezen. De herinneringen van vorig jaar komen allemaal weer naar boven... Zat even helemaal weg te dromen.

Death valley is ook werkelijk schitterend... juist omdat er weinig tot geen leven is. Toen ik er was (juli 2008) was het +/- 55 graden Celsius. En het klopt... een paar tellen uit de auto en je brandde weg. Het stuur van de auto was bijna te heet om vast te pakken...

Geniet er van!

Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
Gebruikersavatar
66stangwhite
Berichten: 739
Lid geworden op: do 04 okt, 2007 19:38
Locatie: Oosterhout

Bericht door 66stangwhite »

Ha die Ronald en Jaco,
Ben ook een beetje aan het opstarten voor het vertrek naar Birmingham en dacht laat ik het Forum eens checken. Misschien nog handige tips met dingen die geregeld moeten zijn en of om niet te vergeten. Zie ik als eerste dit. Van begin tot eind gefascineerd gelezen. Gniet ervan! grten John
1966 mustang 200Ci 6 in lijn. Ext.: wit, int.: pony blauw / wit.
Gebruikersavatar
Franko
Berichten: 552
Lid geworden op: za 28 mar, 2009 17:34
Locatie: Barendrecht

Bericht door Franko »

Ben er ook geweest, echt niet normaal!

Een vriendin van me heeft er paar dagen geleden 6 uur vastgezeten .... moet je je voorstellen



Frank schreef:Mooi verslag! Hoop nog veel van jullie te lezen. De herinneringen van vorig jaar komen allemaal weer naar boven... Zat even helemaal weg te dromen.

Death valley is ook werkelijk schitterend... juist omdat er weinig tot geen leven is. Toen ik er was (juli 2008) was het +/- 55 graden Celsius. En het klopt... een paar tellen uit de auto en je brandde weg. Het stuur van de auto was bijna te heet om vast te pakken...

Geniet er van!

Frank
[b]Ford Mustang 1966 289 V8 :D[/b]
Gebruikersavatar
Thom's Mustang
Berichten: 217
Lid geworden op: za 09 dec, 2006 17:47
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thom's Mustang »

Hey Jacco en Ronald,

ik zag wat foto's van The Mirage, het is de moeite waard om daar even naar binnen te lopen!
In de hal zijn de twee laatst overgebleven witte tijgers (in het wild zijn deze uitgestorven) te spelen aan een waterbasin, welliswaar achter veiligheidsglas maar doen toch heel aandoenlijk aan.
Ook een klein tropisch regenwoud en achter de receptie een aquarium met dolfijnen.
ach in Vegas kan alles!!!!

gr. Thom
www.mustanggt1966.nl

You lose your dreams, you lose your mind. (The Rolling Stones)
Gebruikersavatar
66stangwhite
Berichten: 739
Lid geworden op: do 04 okt, 2007 19:38
Locatie: Oosterhout

Bericht door 66stangwhite »

Iemand nog tips om aan een mobieltje te komen voor die paar dagen welke op de frequentieband van Amerika werkt. Mijn huidige mobiel ondersteund die frequentie niet.
grten John
1966 mustang 200Ci 6 in lijn. Ext.: wit, int.: pony blauw / wit.
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

66stangwhite schreef:Iemand nog tips om aan een mobieltje te komen voor die paar dagen welke op de frequentieband van Amerika werkt. Mijn huidige mobiel ondersteund die frequentie niet.
grten John
Nieuw toestel met quadband aanschaffen of eentje van iemand lenen en daar je eigen SIM kaart indoen voor die dagen terwijl diegene jou toestel voor die dagen gebruikt.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
66stangwhite
Berichten: 739
Lid geworden op: do 04 okt, 2007 19:38
Locatie: Oosterhout

Bericht door 66stangwhite »

Nieuw toestel met quadband aanschaffen of eentje van iemand lenen en daar je eigen SIM kaart indoen voor die dagen terwijl diegene jou toestel voor die dagen gebruikt.
Thanks maar nieuw aanschaffen is geen optie. Heb er nu 1 van werkgever welke ook prive te gebruiken is... Zijn er ook bedrijven die aan de verhuur doen...grten John
1966 mustang 200Ci 6 in lijn. Ext.: wit, int.: pony blauw / wit.
Gebruikersavatar
alie-r
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 01 aug, 2004 17:18
Locatie: nieuwleusen

Bericht door alie-r »

telefoon op marktplaats kopen.
simpele nokia 6310 enz werken perfect.
je hebt aan een tri band telefoon genoeg.meer is niet nodig.
andre



ford transit 2.0 tdci 2009
ford granada 2.8i ghia 1984 lpg
ford F250 supercab 460ci v8 1978 camper special lpg
ford F150 ranger 5.0i 1985 lpg
ford mustang 200ci l6 1966 sprint
Gebruikersavatar
66stangwhite
Berichten: 739
Lid geworden op: do 04 okt, 2007 19:38
Locatie: Oosterhout

Bericht door 66stangwhite »

die nokia 6310 is nog aan de prijs, kleine 80 euro zie ik op MP...
1966 mustang 200Ci 6 in lijn. Ext.: wit, int.: pony blauw / wit.
Gebruikersavatar
Mustangwacko
Retired Moderator
Berichten: 1354
Lid geworden op: zo 21 nov, 2004 23:01
Locatie: Den Haag

Bericht door Mustangwacko »

:ontopic:
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
Dutchies across America
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 03 apr, 2009 15:43

Bericht door Dutchies across America »

Vandaag was een relaxte dag; nog meer stickers op de Mustang geplakt en 'heilige grond' bezocht.

Om ons iets te onderscheiden van de rest van de dik 600(!) deelnemers had ik in Nederland stickers laten maken; 'Dutchies across America'. Na wat passen en meten is het aardig gelukt, dachten wij.
Afbeelding

Met deze foto is ook gelijk de 'heilige grond' verklaart; op nog geen half uurtje rijden van ons hotel vonden wij Shelby World Headquarters.
Maar eerst was het Shelby Corner Cafe aan de beurt. Goed eten en genoeg te zien. Historische foto's aan de muur en leuke 'shelby parts' verwerkt in het interieur.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Met de buikjes weer rond zijn we nog even om het nabij gelegen Las Vegas Motor Speedway gereden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna weer het industrieterrein op om de Shelby fabriek te vinden. Rij aan rij stonden ze buiten in het zonnetje te wachten op de volgende modificatie. Ook een 'personal touch' is mogelijk, getuige het handgeschreven briefje achter één van de voorruiten.
Ik kon het ook niet laten om even op de window sticker te kijken. Zoals ik al vermoedde; financieel onbereikbaar en dan durf ik nog niet de BPM/BTW en invoerrechten uit te rekenen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En naast de rits nieuwe Shelby's staan er ook rijen met reeds gekentekende auto's, met elk een persoonlijk wensenlijstje van de eigenaar op de voorruit. Aan de kentekens te zien uit alle uithoeken van de VS.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan stond er nog een hele speciale versie;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Via de Shelby site kwamen we er later achter hoe speciaal;
http://www.shelbyautos.com/news.asp?id=30
As part of the one-year race sponsorship, Shelby Automobiles will market a Las Vegas Motor Speedway Limited Edition Shelby 427 package for the Ford Shelby GT500 Mustang. Owners of 2007 and 2008 Shelby GT500s with the post title Super Snake package on their muscle car can purchase the limited edition “pace car” upgrade on a first-come, first-served basis by emailing shelby427@lvms.com. Shelby enthusiasts may have their names added to a waiting list for the package by emailing shelbywaitinglist@lvms.com. The upgraded package will include Mr. Shelby’s personal autograph as well as many other event-related add-ons. Only 427 of these packages will be available through Shelby Automobiles.

Als toetje op deze dag nog even het knusse museum bezocht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


We willen nog even de komst van de andere Nederlanders afwachten, voor een rondleiding in de fabriek. Deze wordt iedere werkdag om 10.30 gegeven. Dat zal dan wel de donderdagochtend worden. Helaas mogen hier geen foto's gemaakt worden.
Groeten,

Jacco en Ronald
----------------------
[img]http://i112.photobucket.com/albums/n161/TwisterSpecial/Vakantie%20USA%202009/MAA-badge.jpg[/img] [img]http://i112.photobucket.com/albums/n161/TwisterSpecial/Vakantie%20USA%202009/MCA.jpg[/img]
Gebruikersavatar
1969Mach1
Berichten: 3037
Lid geworden op: di 17 mei, 2005 14:34
Locatie: Veluwe

Bericht door 1969Mach1 »

Unbelievable!
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Gebruikersavatar
rzboss302
Berichten: 677
Lid geworden op: ma 12 apr, 2004 10:39

Bericht door rzboss302 »

SUPER mannen.

Kan niet wachten jullie kant op te komen.

grz Richard
Ford Mustang

69' mach 1 : 390 cui, 4-speed.
70' boss 302
------------------------------------
If you're under control.....
you're not going fast enough
Gebruikersavatar
Mustangwacko
Retired Moderator
Berichten: 1354
Lid geworden op: zo 21 nov, 2004 23:01
Locatie: Den Haag

Bericht door Mustangwacko »

rzboss302 schreef:SUPER mannen.

Kan niet wachten jullie kant op te komen.

grz Richard
Neem maar een warme trui en een regenjas mee. De weersverwachtingen zijn niet echt optimistisch.

Alhoewel, sinds wanneer komen meerdaagse weersvoorspelling uit?
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
Gebruikersavatar
Ratrod
Berichten: 2369
Lid geworden op: di 03 jan, 2006 19:23
Locatie: Middle of Nowhere, Friesland

Bericht door Ratrod »

Mooie pics en veslagen. Ik volg beide topics.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gesloten

Terug naar “2009 45th Mustang Anniversary (en 40th in 2004)”