onze nieuwe, 16 maanden later....

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5533
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Adelbert was dit hele weekend weekend in Braamt, dus voor hem is het wat lastig reageren.

Adelbert heeft in het verleden de problemen van jouw auto wel eens voorgelegd aan mij. Ik weet dat hij met jouw probleem van het soms slecht lopen van de motor best wel in z'n maag zat.

Verder kan ik niets zeggen over jouw auto, ik heb de auto nl nooit gezien.
Voor wat betreft de startmotor, zou ik zeggen: domme pech.
Een onderdeel dat goed werkt zou ik niet zonder aanleiding uit elkaar halen, om te kijken of het versleten is. Zo'n auto is tenslotte +/- 40 jaar oud, dus je zal altijd dingen tegen komen, die de ene dag nog werken, en de andere dag kapot gaan.
Als je dat wilt uitsluiten dan zal je je in volledig gerestaureerde staat moeten kopen. Dan pas kan je verwachten dat alles uit elkaar is geweest om te checken. Maar daar hangt natuurlijk een heel ander prijskaartje aan.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Franko
Berichten: 552
Lid geworden op: za 28 mar, 2009 17:34
Locatie: Barendrecht

Bericht door Franko »

Laten we de conclusies en het door het slijk halen van een mogelijk goede naam even wachten totdat de andere partij zijn verhaal heeft gedaan en een voorstel.

zo word de beste man alleen maar een stempel opgedrukt ... :) ( misschien wel compleet onterecht )
[b]Ford Mustang 1966 289 V8 :D[/b]
Gebruikersavatar
PoisonIvy66
Berichten: 1801
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 22:04
Locatie: Noord Brabant

Bericht door PoisonIvy66 »

Even voor de duidelijkheid:

Mijn bedoeling is niet om via dit forum een discussie met The Mustang Garage te gaan voeren. Het lijkt mij niet gepast om via dit forum een discussie met welke leverancier dan ook te voeren. Het stadium van discussieren ben ik inmiddels gepasseerd. Ik heb inmiddels ook mijn conclusies getrokken, maar dat zal wel al duidelijk zijn.

Een doel van dit forum is mijn ogen wel het delen van ervaringen en dat is hetgeen dat ik hier heb willen doen.

Groeten,

Roel
...Happiness is the road...
Gebruikersavatar
Ton BlingBling
Adverteerder
Berichten: 2839
Lid geworden op: di 28 nov, 2006 16:46
Locatie: Regio Rotterdam & Regio Los Angeles .
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

PoisonIvy66 schreef:Even voor de duidelijkheid:

Een doel van dit forum is mijn ogen wel het delen van ervaringen en dat is hetgeen dat ik hier heb willen doen.

Groeten,

Roel
Ik ben het helemaal met je eens op dit punt ! .

Laten we gewoon goede en minder goed ervaringen met elkaar hier delen .
Kunnen we allemaal beter van worden ,Zowel de kopers en de verkopers ! .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Gebruikersavatar
iceman
Berichten: 293
Lid geworden op: za 22 apr, 2006 20:13
Locatie: almelo

Bericht door iceman »

@ aron -Niet iedereen is de volledige dag online. Misschiens eens rustig afwachten.


heeft ie toch tijd genoeg voor gehad,lijkt me?blijkt wel uit verdere reacties.
hij heeft ook lang genoeg gewacht.rare reactie :?
mustang 68 302 engine
ford bronco 83,302 4x4-verkocht
Gebruikersavatar
iceman
Berichten: 293
Lid geworden op: za 22 apr, 2006 20:13
Locatie: almelo

Bericht door iceman »

iemand koopt een mustang uit passie,en als je er 1 verkoopt (uit passie voor een mustang)die technisch 100% is en dan onderdelen op bouwt zonder deze te controleren of ze goed zijn,ben je verkeerd bezig.als ik dit doe tijdens mijn werkzaamheden in de autoschade,kan het heel verkeerd aflopen met de auto,de inzittenden en in de laatste plaats mezelf!.

maar hij zal er wel een reden voor hebben gehad.we horen het mischien nog wel
mustang 68 302 engine
ford bronco 83,302 4x4-verkocht
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Het gaat hier niet over Adelbert, maar over de Mustang Garage.
En een firma (Mustang Garage) is gewoonlijk zondags gesloten, en kan dus ook niet antwoorden op zondag...

Wacht nog enkele dagen af en dan zal er wel reactie komen.

Ik wacht ook (geduldig) op een antwoord betreffende mijn vervuilde benzinetank...

We blijven optimist ! :P
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
iceman
Berichten: 293
Lid geworden op: za 22 apr, 2006 20:13
Locatie: almelo

Bericht door iceman »

als je normaal ook als garage open bent en werkt,heb je ook geen tijd voor internet en forum.dat doe je in je vrije tijd.in nederland ten minste wel. :D .
hoop voor ze dat ze eruit komen!!!!!
mustang 68 302 engine
ford bronco 83,302 4x4-verkocht
Gebruikersavatar
willem_nog_niks
Berichten: 1139
Lid geworden op: di 11 mar, 2008 18:29

Bericht door willem_nog_niks »

Oh maar dit speelt al heel lang, al enkele maanden. Ik heb regelmatig contact met Roel. Ik twijfel er niet aan of de Mustang Garage met een reactie komt, zeker nu het op Internet staat, waar iedereen het kan horen. Dus idd afwachten. Ik ben in ieder geval heeeeel erg benieuwd.
Mijn project:
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=15449&p=172119&hilit=jahoo#p172119
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=16457&hilit=jahoo
www.youtube.com/watch?v=cgPhejaQsWE
http://s809.photobucket.com/user/willem_nog_niks/library/?page=0
Gebruikersavatar
Hennie
Adverteerder
Berichten: 2199
Lid geworden op: ma 24 mei, 2004 20:36
Locatie: de Kwakel

Bericht door Hennie »

Ik ken Adelbert, Roel en de auto persoonlijk niet, dus ik geef gewoon mijn blanco mening naar aanleiding van het verhaal;
Ik ben van mening dat je een klassieker kunt kopen die op het moment van aankoop 100% in orde is en vervolgens 2 dagen later een storing heeft, of zelfs een blok of bak in elkaar kan lopen.
100% technisch in orde wil natuurlijk niet zeggen dat dat alles gereviseerd is, als je een golf van 3 jaar oud koopt die 100% in orde is, is dat ook niet het geval toch?? dus waarom bij een auto van 45 jaar oud wel??
de storing die je aangeeft van af en toe niet lekker lopen en dan weer wel, zijn ook vaak lastige storingen, maar zou wel op lossen moeten zijn.
Voor zo ver ik in de afgelopen jaren de verhalen over de mustang garage heb aangehoord is het een zaak waar je prettig zaken kunt doen met de juiste know how op mustang gebied, dus aan kennis zou het niet kunnen liggen denk ik.
Persoonlijk zou ik de mustang garage de storingen op laten knappen, want ik neem aan dat hun dat ook liever doen dan dat je het een derde partij laat doen.
ook wordt er door iemand geschreven dat de auto duur gekocht zou zijn, terwijl de prijs niet in het verhaal naar buiten komt, dus dat is zo'n oordeel waar niemand wat mee kan zonder de werkelijke aankoop prijs te weten, maar wel direct een ongezouten mening geven...

Ik denk dat enige terughoudendheid met betrekking op veroordeling van de mustang garage op zijn plaats zouden zijn tot dat Adelbert ook heeft kunnen reageren( al dan niet publiekelijk)

@ roel, ik begrijp wel dat jij er misschien je buik van vol hebt, dus ik wens je veel succes met het oplossen van je problemen.

Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 2272
Lid geworden op: wo 19 mei, 2004 21:13

Bericht door Erwin »

@Hennie: Ik heb het allemaal even teruggelezen en zowel Erwin (Dakloos), Roel zelf en ik hebben het over geld. Allemaal met ongeveer dezelfde boodschap: Ondanks de (algemeen bekende) hogere prijzen bij Adelbert (of welke dealer dan ook) moet je zo'n auto dus zelf helemaal onderzoeken terwijl je dat met die prijzen helemaal niet verwacht.

Voor die opmerkingen hoef je de prijs van de auto van Roel niet te weten, ook niet om een mening te vormen over Roel's verhaal. Daar vraagt hij ook helemaal niet om. Dus in dit geval geef jij zelf je ongezouten mening.

Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
edgar
Retired Moderator
Berichten: 2905
Lid geworden op: do 10 jun, 2004 20:05
Locatie: -6 NAP

Bericht door edgar »

Ik lees uit het verhaal dat Roel er voor gekozen heeft om niet op het aanbod van MG in te gaan om de auto nogmaals langs te brengen voor reparatie. Ik kan dat vanuit Roels geschonden vertrouwen begrijpen, maar dat houdt ook in dat MG niet de mogelijkheid krijgt om het op te lossen.

Is het dan een slechte garage? Moet MG hier nu een reactie geven. Ik zou niet weten waarom. Roel geeft ook aan dat dat niet aan de orde is.

Ik ben het grotendeels met Hennie eens. Het blijft een oude auto, 100% in orde betekent niet dat alles gloednieuw is. Dat was wel Roel's verwachting. Hier is het mis gegaan. Dit is ook niet Roel's fout, begrijp me goed. Het toont alleen nogmaals aan dat je altijd zoveel mogelijk informatie vooraf moet inwinnen, desnoods technische kennissen mee moet nemen en vooral vragen stellen.

Als ik terugkijk naar de ervaring met mijn eigen auto, had ik die met de kennis die ik nu heb, laten staan. Niet vanwege de verkoper (niet MG trouwens) of de prijs, maar ik wist er te weinig van af. Toch ben ik er blij mee, maar ik weet dat er meer werk aan zit te komen dan vooraf verwacht.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Gebruikersavatar
351-V8-power
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 03 aug, 2006 20:04
Locatie: Scheveningen

Bericht door 351-V8-power »

100 procent in orde is 100 procent in orde.
Het doet er totaal niet toe hoe oud een auto is.
Als een bedrijf een produkt aanbied dat 100 procent in orde is mag je verwachten dat het ook zo is. Zeker als er een flinke prijs aanhangt. Dan lekt er bijv geen keering (die men niet wil vervangen want dat is teveel werk :( )
Het kan dat ook niet zo zijn dat er binnen de kortste keren van alles aan mankeert. Is er wel iets aan de hand, los je dat op binnen een normale termijn en hoeft (een auto in dit geval) niet steeds terug.

MG hoeft hier zeker geen reactie te plaatsen maar ze zouden e.e.a. wel positief moeten afhandelen en dan is het aan Roel om het hier wel / niet te plaatsen.

gr Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
Gebruikersavatar
Nicov.dr.Klok
Berichten: 2854
Lid geworden op: di 13 jul, 2004 20:27
Locatie: Dat weet ik wel

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Een oordeel is snel geveld!
Maar hoe goed je ook bent als garagebedrijf,het is toch echt onmogelijk om overal in te kijken,laat staan dat je het iedereen naar de zin kunt maken.Overal gaat wel eens wat mis.
In dit specifieke verhaal,wordt toch geprobeerd om er samen uit te komen,maar daar horen beide partijen aan mee te werken,al heb ik begrip voor Roel zijn standpunt in deze.
Ik denk dat we allemaal wel voorbeelden kunnen aandragen van (goede) bedrijven waar wel eens wat mis is gegaan,maar om dan gelijk een oordeel te vellen gaat ook niet op.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Gebruikersavatar
themustanggarage
Berichten: 107
Lid geworden op: di 04 okt, 2005 18:13

problemen

Bericht door themustanggarage »

Godvhgsqdfhgqdfskhgv heb pas een uur antwoord verloren zal opnieuw proberen.

Hallo,

vandaag in braamt werd ik geinformeerd door een collega handelaar die vertelde dat roel zijn verhaal heeft gedaan op het forum. Hij drukte erop om zeker dit verhaal op te zoeken en op te reageren. Na even zoeken heb ik het gevonden en ben verrast van de reacties. Dit door lui die mij niet eens kennen en die nog nooit bij ons zijn geweest. Ander forum leden bekijken het anders en geven ons de kans om te reageren vooraleer een oordeel te vellen.
Het verhaal heeft waarheden en onduidelijkheden en op een punt geeft ik roel gelijk van de 100 procent in onze advertenties. dit is natuurlijk niet haalbaar voor een oude wagen. Nu 100 procent is relatief en een momentopname zoals bij een technische apk of rdw keuring. Als er daar achteraf iets gebeurd is het voor jouw rekening. En dat kan je niet zeggen van ons want wij hebben altijd onze verantwoordlijkheid hierin genomen.
Het probleem is van komende en gaande aard en dan is het moeilijk om een diagnose te stellen. Wij hebben de wagen verschillende malen hiervoor binnen gehad. Ben ze zelfs gaan halen, en terugbrengen. We hebben samen een uur gereden zonder dat het probleem zich voordeed. ikzelf heb er twee evenementen mee bezocht +- 250 km zonder noemenswaardige problemen.( meeting avc te heultje, monsterjam in brussel) Ik heb snelweg gedaan, file gereden 2 uur, langzaam en alle mogelijk senarios. hier heb ikzelf verschillende getuigen van. 1 keer heeft hij gehaperd en daarna niets meer. Wij hadden dan ook een nieuwe edelbrock carburator, pertronix ontsteking, motorcraft bougies, motorcraft bougiekabels, bobine, bougies en distributor cap geplaatst. Deze onderdelen zitten er allemaal op in verschillende tijdstippen want je vervangt iets en dan moet het probleem terug komen. als het niet terug komt bij de garage dan bij de klant hoe vervelend dat ook is. Onze concentratie zat bij de motor en minder bij de lekken. Echter ik heb niet gezegd dat ik de krukas seal niet wil vervangen maar dat het op dat moment teveel werk was. Voor mij was het belangrijkste dat de motor zijn ding doet. Ik heb telkens roel een probleem had mijn ander werk opgeschoven om hem zo snel mogelijk te dienen. nooit heb ik geweigerd of een rekening onder zijn neus geduwd. Dat ik het probleem niet heb kunnen vinden zit mij zwaar maar de man met 50 jaar ervaring is ook nog steeds zoekende. de onderdelen die al vervangen zijn hebben dus geen invloed op dat probleem. Om even over die onderdelen terug te komen. Wij hebben de wagen gekocht in de usa met een nieuwe motor die uit elkaar klapte bij het afrijden van de vrachtwagen. ze hadden vergeten de drijftstangbouten vast te zetten. Om geen risicos te lopen hebben we een longblock besteld bij de bekenste firma in nederland die blokken doet. Nadat de wagen volledig klaar was kwamen wij tot de ontdekking dat deze motor een lekkende cilinder ( gat naar het waterkanaal toe) had zodat ik weer een ander blok kon klaarmaken. Deze komt ook van dezelfde firma en heb ikzelf niet gereviseerd. Een motorrevisie is altijd het draaiende gedeelte vervangen en de cilinderkoppen reviseren. De aanbouwonderdelen worden overgenomen van de oude blok indien deze werken en dat deden ze voor meer als een jaar. Niemand van een garage zal een startmotor, of benzinepomp open doen om binnen in te kijken. Deze aanbouw delen zijn gemakkelijk te vervangen en daarom steken wij altijd een nieuwe waterpomp en oliepomp omdat dat behoorlijk meer werk is en de andere nemen wij over. Bij aflevering en nadat er wat km is mee gereden bleek de versnellingsbak nukkig te doen. geen probleem dat is garantie , en op onze kosten is de bak gereviseerd Wij hebben de bak er alleen onderuit gehaald en geplaatst. De bak is door een gespecialiseerde firma gereviseerd waarvan ik ook een factuur heb. Hierop zit natuurlijk garantie. Ik hoor nu pas na 16 maanden dat er een probleem is met deze bak. Ook hoor ik nu pas van die remleiding wat mij verwonderd maar dat kan mogelijk zijn echter bij de rdw hebben ze dat niet gezien ( wij gaan naar de rdw) en als ik ook maar een vermoeden had dat daar iets fout zat dan was het zeker verholpen. Ivm de ontsteking onderdeel dat los zat moet ik zeggen dat dat niet klopt maar dat de oliepomp stang is blijven zitten bij het uittrekken van de distributor en zo in het carter is gevallen. Met ervaring kan ik vertellen dat dat nog gebeurd en dat het klemmetje niet altijd accuraat werkt om dit tegen te gaan. daarom trek ik deze er altijd heel stilletjes uit terwijl ik met de rotor speel. Dit is een foutje van de ander monteur die je mij niet kan aanwrijven. Ook werden wij beschuldigd van smerig te werk te gaan met het monteren van een vuile nieuwe carburator. dit residue van benzine komt uit de tank en is zo fijn dat het door de originele filters kan. dit is waarschijnlijk de oorzaak geweest in braamt maar is absoluut niet de oorzaak van het af en toe opduikend probleem. onze werkplaats behoort bij de nettere.
Nu wordt ik verweten dat we niets aan de auto hebben gedaan en dat vindt ik erover na al de service die we gegeven hebben. Bij de aflevering van de wagen wordt er altijd gezegd en zeker die waar er grote werken zijn aangeweest dat ze even mogen rondrijden en dan kort daarachter de wagen terug mogen brengen om eventuele gebreken en andere te melden die dan opgelost worden. Onder tijdsdruk en om de wagen voor mustang fever te kunnen afleveren waren er nog enkele puntjes die achteraf allemaal zijn opgelost buiten het af en toe probleem en de krukas keering. Dat is voor ons ook een raadsel omdat het een nieuwe blok is en ik die seal niet heb gestoken. Maar zoals ik al eerder zij had ik er op dat moment geen tijd voor maar later wel.
Dat roel het vertrouwen in ons is verloren en daarmee naar een ander is gegaan is zijn beslissing maar dat laat ons niet meer toe om het te kunnen oplossen. Voor zijn vakantie heeft roel mij een email gedaan om het probleem aan te kaarten en daarop hebben wij gereageerd dat ik de nodige verklaringen zoals hierboven beschreven met hem wil overleggen. Ik heb gevraagd om na zijn verlof kontact op te nemen. Dat is niet gebeurd. Tijdens de meeting van schaffen 1 maand geleden hebben wij dan onder elkaar het geheel besproken en zijn vertrokken met een tot ziens en een goede handdruk. We hebben wel degelijk gezegd dat we nog altijd bereid waren om iets te doen maar dan in onze garage. Groot is mijn verrassing dat het verhaal uitgesmeerd is op het forum. Dit is duidelijk gedaan om ons kwaad aan te doen en is een steek in de rug nadat je er samen persoonlijk over gesproken hebt.


Over het constant terugkomende opmerking van de dure auto's wil ik het volgende kwijt. de wagens hebben die prijs omdat wij echt de moeite doen om ze zo goed mogelijk af te leveren. Toevallig heb ik afgelopen weekeinde gezien dat het ook anders kan voor dezelfde prijs. dwz dat een bouwjaar 67 met een paard en corral van 66 en met ontbrekende letters en met een verkeerd dashbord gemonteerd zo de markt op gaat. dit kom je nooit bij ons tegen. Als er stukken zijn aan de wagen zoals een bak, startmotor enz kort na levering gaan we de wagen gratis halen en wordt ze gratis gerepareerd. dit kunnen verschillende nieuwe eigenaren getuigen. Ook kloppen onze wagens en wordt de juiste info mee gegeven. gt is gt en een fake gt is een fake gt. Is het een omgebouwde zescilinder de klant weet er van . Is de kleur de correcte of niet de klant weet het. Wil de klant zelf werken aan zijn auto of een kameraad ervan en hebben ze technische uitleg nodig ben ik altijd bereid om uitleg te verschaffen. Ook voor ander info van de wagen technisch, optisch enz geven wij de info. Als ik de uren uitleg per jaar aan jullie allen apart moet laten betalen dan zou je verschieten hoeveel dat is. Maar ik doe het graag en het is ingebouwd in onze onderdelen prijzen en auto's. Correct is correct en je kunt voor niet iedereen het juiste geven en iedereen tevreden stellen. Maar we proberen het toch.

ik kan nu wel nog een tijdje verder preken maar als laatste wil ik zeggen dat het me spijt dat roel zo denkt nu maar dat het niet allemaal in ons kamp ligt.

Ik sluit af nu 3 uur zijnde na een fijn braamt weekeinde en hopelijk ook voor jullie een antwoord op de grieven.

groetjes

adelbert
liefhebbers van elke mustang jong of oud

concour of daily driver

The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.
Gesloten

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”