Foto's Corvette meets Mustang 07 (B)

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Foto's Corvette meets Mustang 07 (B)

Bericht door Mustang24 »

De editie van Corvette meets Mustang 2007 is weer eens perfect verlopen. Deze keer was de bijeenkomst in Middelkerke (dichtbij Oostende). Rond 9.15 vertrokken in Antwerpen, en op de autobaan kwam ik al een collega tegen met een rode 69.
In Middelkerke aangekomen stonden er al een vijftal wagens, waaronder ook de gele 67 van Hendrik (B).
Na een uurtje waren er ongeveer een 15 Mustangs en een 20 Corvettes.
Voor de liefhebbers: er was ook een IItje bij (bij de Mustangs ;-) )
Rond 14 uur zijn we dan in colonne, onder politiebegeleiding (en motards) vertrokken voor een rit langs de Belgische kust naar Veurne (niet ver van de Franse grens) van ongeveer 80 Km.
Het marktplein van Veurne was autovrij gemaakt voor ons.
Na een dorstlessertje, gratis aangeboden door de organizatie, en wat lokale sight-seeing, zijn we dan weer in stoet vertrokken naar Middelkerke, waar we een "parade" hebben gehouden op de wandeldijk, speciaal voor ons opengesteld, en weer met politiebegeleiding.
Het volk stond rijen dik te roepen en te applaudisseren voor de traag voorbijrijdende voertuigen.
Na nog een gratis drankje, voldaan en moe huiswaarts gekeerd, met natuurlijk de nodige (niet veel) file op de autobaan, en het beestje in zijn stal gezet. Het heeft er weeral ongeveer 400 Km opzitten.

Hier dan wat sfeerbeelden...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus weer een zeer geslaagde meeting, die ik voor het derde jaar op rij meedoe, en ik ben al ingeschreven voor... 2008 !

Emiel
8)
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4408
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Emiel,

Vandaar dat wij gisteren op de terugweg vanuit Parijs, op de E17 tussen Kortrijk en Gent, zowel een Mustang (Mach I) als een Corvette tegenkwamen....
Marc
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”