Nieuw forum

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Zie de scrollende rode tekst op de Portal voor het inlog issue:

http://www.isookzo.nl/phpBB2/portal.php

Het is bekend. Er word aan gewerkt.
1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Na een paar dagen ben ik al helemaal gewend aan het forum! werkt echt goed!
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
drunay

profielfoto-grootte kleiner dan bij oude forum?

Bericht door drunay »

Misschien is dit al door anderen opgemerkt, maar ik wilde mijn profiel-foto wijzigen, maar wordt met het nieuwe forum beperkt tot een file van 6 kB. Kan dit wat opgerekt worden tot zeg 30 kB?

Groeten,

Rene
1966 Mustang Coupé, 289 v8, Cruise-o-matic, Pony Interior, PB, PS, AC
VIN 6T07C215991.
edgar
Retired Moderator

Re: profielfoto-grootte kleiner dan bij oude forum?

Bericht door edgar »

drunay schreef:Misschien is dit al door anderen opgemerkt, maar ik wilde mijn profiel-foto wijzigen, maar wordt met het nieuwe forum beperkt tot een file van 6 kB. Kan dit wat opgerekt worden tot zeg 30 kB?
Vrijwel iedereen heeft de mogelijkheid om bij zijn (of haar) provider materiaal online te zetten via de eigen webpagina's. Het is het makkelijkste om daar gebruik van te maken. Dus: plaatje uitzoeken, die uploaden naar je eigen webruimte van de provider, vervolgens de link naar het bewuste plaatje (dus niet een pagina waar hij op staat) kopieren in het externe link venster van je instellingen pagina hier op het forum.

Zo houden wij onze ruimte vrij bij onze provider, wordt tevens de hoeveelheid dataverkeer beperkt die door onze site gegenereerd wordt en geeft het zo mogelijkheden voor nieuwe ontwikkelingen.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Photobucket kan ervoor gebruikt worden...
edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

Neko- schreef:Photobucket kan ervoor gebruikt worden...
ook dat kan, maar wellicht gooien die tzt ook popupvenstertjes er tussen door (zie imageshack). Via je provider kan je er van uit gaan dat het wat langer goed gaat. Je betaalt immers voor een dienst.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Heb de cookies verwijdert, maar elke keer als ik de site bezoek moet ik me opnieuw aanmelden...
--> @mistermach1
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Heb de cookies verwijdert, maar elke keer als ik de site bezoek moet ik me opnieuw aanmelden...

Via Mustangforum.isookzo.nl?? dat is wel vreemd heb het op 3 verschillende pc's getest en werkte perfect
1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

fixed
--> @mistermach1
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Gelukkig Rob
peer

Bericht door peer »

RobSchipper schreef:Heb de cookies verwijdert, maar elke keer als ik de site bezoek moet ik me opnieuw aanmelden...
fixed?

Mag ik weten hoe want ik heb hetzelfde probleem.
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

Ik moet ook elke keer opnieuw aanmelden, ik lijk wel een typ geit ????

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Ik had dat ook, maar sinds ik de cookies voor de sites mustangforum.isookzo.nl en isookzo.nl verwijderd heb, en nadien opnieuw contact gezocht heb met de site lijkt het verder opgelost.

Desondanks ben ik toch wel blij dat FireFox gewoon de wachtwoorden vasthoud. Alleen op OK klikken is al voldoende. (behalve dan eventueel het aanzetten van het vinkje voor het ingelogd laten).

edit: Hmm... Hij lijkt 'm toch niet ingelogd te laten staan. Dus nog wel iedere keer bij bezoeken van de site opnieuw inloggen. Neemt niet weg dat FireFox dus wel alle gegevens voor me invuld. Alleen dat vink-vakje lijkt dus niets te doen. Of in ieder geval niet datgene wat je zou verwachten.
Mustang Den Haag

Heb ook de cookies verwijderd lijkt de helpen ?????

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Mustang Den Haag

Ik log nu in op recente onderwerpen zie ik weer een stukje ouwe forumpagiena hoef ik niet in het achief te zoeken

GR ROB
Gesloten

Terug naar “Lounge”