Wel balen dat je profielfoto bij deze verlopen is
Groeten Wietse
Moderator: Shelby GT-H
Bedankt Wietse ! Nu is er inderdaad gewoon meer eenheid in die wagen.WietseH schreef:Ziet er goed uit Chris, mooi in lijn met de achterkant![]()
Wel balen dat je profielfoto bij deze verlopen is![]()
Groeten Wietse

Voor zover ik weet gewoon origineel. Ben inderdaad ook bang dat je de gehele koplamp moet demonteren aangezien langs de zijkant het chassis loopt.Rams schreef:Één of andere idioot heeft deze stadsverlichting in de zijkant (binnenkant) van de koplamp geboord
Is het niet mogelijk om de lamp van je dimlicht te verwijderen en via dat gat naar beneden te gaan? Je hebt daar al meer bewegingsvrijheid dan via het gaatje aan de binnenkant.saf1908 schreef:Dun slangetje monteren aan de stofzuigerslang? En hopen dat je hem er daarmee uit kunt vissen?
Jesus, dat ik daar niet aan gedacht heb! Dat lukt wel. Moet ik eerst ff naar Frankrijk een flinke helling op rijden.Craneman schreef:Is het niet mogelijk om de lamp van je dimlicht te verwijderen en via dat gat naar beneden te gaan? Je hebt daar al meer bewegingsvrijheid dan via het gaatje aan de binnenkant.saf1908 schreef:Dun slangetje monteren aan de stofzuigerslang? En hopen dat je hem er daarmee uit kunt vissen?