dm&ff voorjaars toer rit
Moderator: Shelby GT-H
Re: dm&ff voorjaars toer rit
[quote="arie"]vanaf nu is de inschrijving geopend voor de voor jaars rit 2011 zondag 27 maart start in ZAANDAM, kosten zijn 17,50 eur. pp, de rit gaat over +/- 125 km. betaling geschiet via overschrijving naar de de bank, gegevens krijg je via pb dus niet storten op rek. gebruikt voor winter rit
laura en ik doen ons best om er een leuke dag naar ieders tevredenheid van te maken Tevens een mooie PRIJS voor de WINNAAR VAN DE pokerrun.
gr. arie
DEELNEMERS LIJST EN REEDS BETAALD
1 steef en regina 2x
2 neko 2x
3 mussietang 2x
4 falkongek 2x
5 shelby gt-h 2x
laura en ik doen ons best om er een leuke dag naar ieders tevredenheid van te maken Tevens een mooie PRIJS voor de WINNAAR VAN DE pokerrun.
gr. arie
DEELNEMERS LIJST EN REEDS BETAALD
1 steef en regina 2x
2 neko 2x
3 mussietang 2x
4 falkongek 2x
5 shelby gt-h 2x
Laatst gewijzigd door arie op za 12 feb, 2011 14:35, 4 keer totaal gewijzigd.
ben lid van: TMCN
sn95 driver
sn95 driver
Poker toer winnaar???
zal nog even het topic doorlezen....
zal nog even het topic doorlezen....
1964 Ford Falcon Station Deluxe
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
RINKE WE HOUDEN EEN POKER TOER TIJDENS DE TOERRIT
BIJ DE START TREKT DE BESTUURDER OF BIJRIJDER 2 KAARTEN, BIJ EEN TANKSTOP OF PARKEERPLEK NOG 2 KAARTEN ,DAN NOG EEN KAART BIJ DE LUNCH,
BIJ DE STOP IN ANNA PAULOWNA LEVERT IEDEREEN ZIJN KAARTEN IN MET ZIJN OF HAAR NAAM ER OP EN DE HOOGSTE KAART WINT EEN .................
BIJ 2 GELIJKE WINNAARS WORD ER EEN HOOGSTE KAART GETROKKEN DE UITREIKING IS BIJ HET EINDPUNT IN WIERINGERWAARD , WAAR IEDERE DEELNEMER ZIJN HERINNERING AAN DEZE MOOIE DAG KRIJGT
BIJ DE START TREKT DE BESTUURDER OF BIJRIJDER 2 KAARTEN, BIJ EEN TANKSTOP OF PARKEERPLEK NOG 2 KAARTEN ,DAN NOG EEN KAART BIJ DE LUNCH,
BIJ DE STOP IN ANNA PAULOWNA LEVERT IEDEREEN ZIJN KAARTEN IN MET ZIJN OF HAAR NAAM ER OP EN DE HOOGSTE KAART WINT EEN .................
BIJ 2 GELIJKE WINNAARS WORD ER EEN HOOGSTE KAART GETROKKEN DE UITREIKING IS BIJ HET EINDPUNT IN WIERINGERWAARD , WAAR IEDERE DEELNEMER ZIJN HERINNERING AAN DEZE MOOIE DAG KRIJGT
sn95 driver
sn95 driver
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Arie zet mij maar onder voorbehoud voor 2 man!
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga dan wel niet mee maar toch even een vraagje: wat hebben jullie toch met grote, gekleurde, (hoofd)letters? De leesbaarheid wordt er mijns inziens niet mee vergroot....... 
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
KOMT GOED JEROEN JE STAAT OP DE LIJST
GR. ARIE
GR. ARIE
sn95 driver
sn95 driver
jeroen (shelbygt-h ) bedankt voor de betaling 2x
gr.arie
gr.arie
sn95 driver
sn95 driver
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
He Arie,
Vraagje hoe laat rijden wij ongeveer door Anna Paulowna en waar?
Thx J
Vraagje hoe laat rijden wij ongeveer door Anna Paulowna en waar?
Thx J
Groet,
Jeroen
Jeroen
ik probeer om 15.00 uur in anna paulowna te zijn op de verwachting bij het gemeente huis , daar blijven we ongeveer een half uur ivb met de laatste kaarten voor de poker toer dan kan er nog 2 krt. geruild worden ,daarna rijden we door de zuster siffelslaan waar ik woon dat heb ik beloofd aan een buurjongen gehandicapt en gek van mustangs, dan j.c geerligslaan naar de molenvaart richting breezand naar wieringerwaard.
heb je kennissen wonen in anna p. ? dan kan ik de route nog aanpassen.
gr. arie
heb je kennissen wonen in anna p. ? dan kan ik de route nog aanpassen.
gr. arie
sn95 driver
sn95 driver
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Arie,
Je hoeft niks aan te passen! Ik geef wel door dat ik rond die tijd bij het stadhuis sta!! Thx!
Je hoeft niks aan te passen! Ik geef wel door dat ik rond die tijd bij het stadhuis sta!! Thx!
Groet,
Jeroen
Jeroen
Ik snap niets van poker, ben niet zo`n gokker. Dus een beetje hulp heb ik wel nodig
.
Buurjongen krijgt er een hele ervaring bij als we voorbij rijden/stoppen!. Leuk dat je daar ff aan hebt gedacht Arie.
Lijst wordt langer met Mustangs, ga zo dooooooooooooooooooor.
Buurjongen krijgt er een hele ervaring bij als we voorbij rijden/stoppen!. Leuk dat je daar ff aan hebt gedacht Arie.
Lijst wordt langer met Mustangs, ga zo dooooooooooooooooooor.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
iedereen krijgt in zijn route boek een uitleg over de kaart hoogte
hier een voor beeld kunnen jullie alvast studeren
gr laura

hier een voor beeld kunnen jullie alvast studeren
gr laura

sn95 driver
sn95 driver
dion bedankt voor de aanmelding.
gr. laura
gr. laura
sn95 driver
sn95 driver
hallo deelnemers
in overleg met de eigenaar van het eetcafe heb ik de per persoons lunch prijs kennen drukken.
daarom is de inschijving voor de toerrit en lunch verlaagd met 5 euro pp ,dus inplaats van 22,50 pp is de deelname 17,50 pp.
de gene die al 22,50 betaald hebben krijgen bij het startpunt 5euro pp van mij terug ,want ik hoef niet aan de deelnemers te verdienen (ben al rijk van me zelf
) dus forum leden doe mee met deze gezellige toerrit.
gr. arie
in overleg met de eigenaar van het eetcafe heb ik de per persoons lunch prijs kennen drukken.
daarom is de inschijving voor de toerrit en lunch verlaagd met 5 euro pp ,dus inplaats van 22,50 pp is de deelname 17,50 pp.
de gene die al 22,50 betaald hebben krijgen bij het startpunt 5euro pp van mij terug ,want ik hoef niet aan de deelnemers te verdienen (ben al rijk van me zelf
gr. arie
sn95 driver
sn95 driver