Mustang Fever 17-18 april 2010
Moderator: Shelby GT-H
Haal de spatels en bakvormen maar klaar, dat de space cake... enz...
Voor mij alleen op zondag

Voor mij alleen op zondag
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Spacecake is een product dat alleen door Nederlanders mag worden gemaakt en verkocht aan andere landen, zoals Belgie. Het is een streekeigen product dat beschermd moet worden, aldus een uitspraak van het Europese Hof van Justitie. Net zoals dat geldt voor feta-kaas uit Griekenland.
In ieder geval zie ik uit naar de zondag en de rit er naar toe. Of dan de nieuwe voorbumper met de nieuwe guards erop zit? Geen idee. Deze week of volgende week is hij hopelijk klaar, maar ga ervan uit dat het wat langer duurt. Moet nog wat aanpassingen verrichten, dus het wordt spannend! Hopelijk kan ik het resultaat in Belgie tonen. Niet dat de bumper perfect is. Het is per slot van rekening een tweedehandsje, maar het is een betere dan de huidige.
harry
In ieder geval zie ik uit naar de zondag en de rit er naar toe. Of dan de nieuwe voorbumper met de nieuwe guards erop zit? Geen idee. Deze week of volgende week is hij hopelijk klaar, maar ga ervan uit dat het wat langer duurt. Moet nog wat aanpassingen verrichten, dus het wordt spannend! Hopelijk kan ik het resultaat in Belgie tonen. Niet dat de bumper perfect is. Het is per slot van rekening een tweedehandsje, maar het is een betere dan de huidige.
harry
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op do 18 mar, 2010 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Harry, je weet dat je welkom bent, maar om er helemaal een feest van te maken als je komt: breng wat origineel Hollandse spacecake mee...
En dat mag dan met, of zonder bumper... maakt niet uit.
Zoals Rene' zegt: hoe meer zielen hoe meer vreugd...
Tot zondag 18 !
En dat mag dan met, of zonder bumper... maakt niet uit.
Zoals Rene' zegt: hoe meer zielen hoe meer vreugd...
Tot zondag 18 !
Keep smiling, your life is shorter than you think !
zullen we dan ruilen? Ik breng de spacecake, jij de Vlaamse patattekes.
eerlijke deal lijkt me.
harry
eerlijke deal lijkt me.
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
Nou mensen, meerijden met iemand hoeft niet meer; ik heb net m'n eigen, eerste Pony gekocht! Het is een '67 coupe, rood. Heb grootse plannen hier iets speciaals van te maken met Roy van American Horse Power. Ik kom dus zelf en zoals in een ander onderwerp vermeld, rijd ik graag op met anderen. Het lijkt me geweldig om iedereen te leren kennen en om over Stang-dingetjes te babbelen. Ben al aan het sparen voor de brandstof! Ik hoor graag hoe dat normaal gaat, dat samen oprijden. Ik kan haast niet wachten! Groetjes, Gert. O ja, ben van plan beide dagen te komen.
Mustang rijden is genieten!
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb de auto die jij op het oog had gezien. Wat een beest ! Wat een power in het blok.gertenbea schreef:Nou mensen, meerijden met iemand hoeft niet meer; ik heb net m'n eigen, eerste Pony gekocht! Het is een '67 coupe, rood. Heb grootse plannen hier iets speciaals van te maken met Roy van American Horse Power. Ik kom dus zelf en zoals in een ander onderwerp vermeld, rijd ik graag op met anderen. Het lijkt me geweldig om iedereen te leren kennen en om over Stang-dingetjes te babbelen. Ben al aan het sparen voor de brandstof! Ik hoor graag hoe dat normaal gaat, dat samen oprijden. Ik kan haast niet wachten! Groetjes, Gert. O ja, ben van plan beide dagen te komen.
Leuk voor een circuit auto, maar om er nu mee te gaan touren .......
Wees maar voorzichtig.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Nog een ruime twee weken tot de eerste grote meeting van dit seizoen. Tot nu toe zegt het weerbericht dat de komende twee weken niet al te best zullen zijn.
Hopelijk is dan vlak voor dat weekend het einde van de slechtweersperiode aangebroken, en vieren we weer een Mustang Fever met aangename 25°C!
Hopelijk is dan vlak voor dat weekend het einde van de slechtweersperiode aangebroken, en vieren we weer een Mustang Fever met aangename 25°C!
Groetjes, Ronald
Jongste broertje van [url]http://www.mustanggarage.be[/url]
Ford Mustang 1984
3,8 L, V6, Cabrio
Jongste broertje van [url]http://www.mustanggarage.be[/url]
Ford Mustang 1984
3,8 L, V6, Cabrio
- soulreaper
- Autohaantje
- Contacteer:
Mustang Fever 17-18 April
Hoi
Ik hoop maar dat het mooi weer wordt voor mij de eerste maal,en wil eens met Mustang liefhebbers praten.
Alvast Bedankt voor de mooie reactie voor mijn toetreden op het forum
Groetjes Alex
Ik hoop maar dat het mooi weer wordt voor mij de eerste maal,en wil eens met Mustang liefhebbers praten.
Alvast Bedankt voor de mooie reactie voor mijn toetreden op het forum
Groetjes Alex
1970TwisterSpecial schreef:Ik heb de auto die jij op het oog had gezien. Wat een beest ! Wat een power in het blok.gertenbea schreef:Nou mensen, meerijden met iemand hoeft niet meer; ik heb net m'n eigen, eerste Pony gekocht! Het is een '67 coupe, rood. Heb grootse plannen hier iets speciaals van te maken met Roy van American Horse Power. Ik kom dus zelf en zoals in een ander onderwerp vermeld, rijd ik graag op met anderen. Het lijkt me geweldig om iedereen te leren kennen en om over Stang-dingetjes te babbelen. Ben al aan het sparen voor de brandstof! Ik hoor graag hoe dat normaal gaat, dat samen oprijden. Ik kan haast niet wachten! Groetjes, Gert. O ja, ben van plan beide dagen te komen.
Leuk voor een circuit auto, maar om er nu mee te gaan touren .......![]()
Wees maar voorzichtig.
Toch niet dat ding met dat 600PK Transam blok er in toch ??
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
- mustang1995GT
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer: