Nieuwe Ford Mustang GT05 GOED GEKEURD!!!!!!!!
Moderator: Shelby GT-H
Hey usacarlover dat is hardstikke mooi ik zal je nummer opslaan goed.
@Mack ja dat klopt ze zouden hem vandaag lossen en dan zou dat meisje mij bellen ze zei dat ik hem morgen op kon komen halen heb al een wagen gehuurd bij een bedrijf bij Hilversum in de buurt dus ik ga het zo horen.
Weet je nog meer er van of niet?
Groetjes
Ferdi
@Mack ja dat klopt ze zouden hem vandaag lossen en dan zou dat meisje mij bellen ze zei dat ik hem morgen op kon komen halen heb al een wagen gehuurd bij een bedrijf bij Hilversum in de buurt dus ik ga het zo horen.
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
- 66stangwhite
Nee, ik kan alleen de container traceren.FerdiV6 schreef:@Mack ja dat klopt ze zouden hem vandaag lossen en dan zou dat meisje mij bellen ze zei dat ik hem morgen op kon komen halen heb al een wagen gehuurd bij een bedrijf bij Hilversum in de buurt dus ik ga het zo horen.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Kan je deze ook traceren als hij in de haven komt, Mack ?
Vessel: SL Pride
Voyage: 806
Booking # LAXRTM36825
Bill of Lading # LARTM080534D
Container # APLU4642127
ETA: 04/10/2008
Jeroen
Booking # LAXRTM36825
Container # APLU4642127
Jeroen
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
Hehe, hoho, dat is de concurrent hè!!! Da's niet de goede rederij!!!Jelo schreef:Kan je deze ook traceren als hij in de haven komt, Mack ?
Booking # LAXRTM36825
Container # APLU4642127
Jeroen
Maar goed, ik ken mijn weg in containerland...
Je container is de 27e geladen in Houston op de SL Pride inderdaad. Deze boot wordt 10 april verwacht op de APM Terminal in Rotjeknor...
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Ik kan (en mag) niet alles doorgeven natuurlijk, maar ik kan wel opzoeken wanneer boten verwacht worden en of containers op de terminal staan of niet. Een beetje afhankelijk van de rederij waar geboekt is natuurlijk...
Ferdi, je Mustang is blijkbaar gelost want je container is vandaag weer leeg ingeleverd. De banden staan op Nederlandse grond
Ferdi, je Mustang is blijkbaar gelost want je container is vandaag weer leeg ingeleverd. De banden staan op Nederlandse grond
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
hahaha klopt Mack ze hebben me ge-emaild en ik heb gebelt rond half 5 ik ga hem morgen OPHALEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha... ik neem mn fototoestel mee voor de foto's
Ik ga nu richting mn vriendin want heb een auto gehuurd in de buurt van Hilversum en als ik smorgens hier moet vertrekken vanuit Zuid Gelderland dan moet ik om 5 uur weg rijden om optijd te zijn in Hilversum met die files.
Groetjes
Ferdi
Ik ga nu richting mn vriendin want heb een auto gehuurd in de buurt van Hilversum en als ik smorgens hier moet vertrekken vanuit Zuid Gelderland dan moet ik om 5 uur weg rijden om optijd te zijn in Hilversum met die files.
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ik dacht al, wat wordt mijn paard ineens ongedurig.... Maar ik snap het al, zijn kleinzoon heeft voet aan wal gezet.
Succes morgen Ferdi! Ben ook erg benieuwd!
Frank
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- Mustanghenkie
Aangezien we het hier hebben over de 5e generatie, is er volgens mij sprake van een achter achter kleinkind. Dus....Frank schreef:Ik dacht al, wat wordt mijn paard ineens ongedurig.... Maar ik snap het al, zijn kleinzoon heeft voet aan wal gezet.![]()
Frank
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
- PoisonIvy66