Het Mustang-gespot-topic!!

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

GT350clone

Bericht door GT350clone »

gert-jan schreef:Vanmorgen gespot door mijn zusje (in bronskleurige 85-er Lincoln) op de A58 tussen Goes en Bergen op Zoom richting Bergen op Zoom:
Een gele jaren-60 Mustang coupe met grijze Shelby-strepen en brede velgen. De Mustang zwabberde nogal over de weg.
Deze zag ik afgelopen jaar elke keer een paar straten verder staan hier in Hoogerheide (is vlak bij bergen op zoom). Geen foto's gemaakt. Heb geen tijd om alle kenteken platen te moeten verwijderen. Bovendien heb ik al bekend gemaakt in welke plaats hij te vinden is. Maakt het kenteken dan nog uit? Ik zei een paar straten verder,dus je weet nu ook waar je mijn mustang moet zoeken!
Ik begrijp het probleem wel,maar het internet is als water en vuur. Vriend en vijand te gelijk!

Gr,
Bas
Alrik

Bericht door Alrik »

Vrijdag 18 Jan. op het eigen parkeerterrein van de VU, de universiteit dus, Amsterdam een donkerblauwe GT laatste model (van de jaren van het laatste model heb ik niet zoveel kaas gegeten). Was er rond 16 uur, uurtje later toen ik er weer langs kwam was ie weg. Niet eens bij stilgestaan dat je er natuurlijk ook gewoon een foto van kan maken totdat ik dit topic tegenkwam. Voortaan dus maar eens aan denken (ja ik ben ook zo'n figuur met een camera in zijn mobiel)
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Vanochtend heeft mijn collega bij het Savoy in Rotterdam (Hoogstraat) een Mustang gezien, volgens hem was het een zwarte (of heel donkere) jaren '70 model (69-73)

Bekend bij iemand? Ik ken geen zwarte van dit type.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Gisterenmiddag rond 16 uur, een matzwarte mustang 3, 5.0 op de dijk van Nieuwkoop ri A2-Utrecht....

Aron
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

Vandaag 26 januari om half 12 een 94-98 donkergroen over de van randwijcklaan. Iemand van hier?. En om kwart over 2 een 05+ Mustang bij de shell tankstation in Amersfoort, ik heb er een aantal foto's van gemaakt op mn telefoon alleen heb het kabbeltje niet bij dus op zn vroegst wordt het maandag dat de foto's erop staan.
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Mikkel

Bericht door Mikkel »

FerdiV6 schreef:Vandaag 26 januari om half 12 een 94-98 donkergroen over de van randwijcklaan. Iemand van hier?. En om kwart over 2 een 05+ Mustang bij de shell tankstation in Amersfoort, ik heb er een aantal foto's van gemaakt op mn telefoon alleen heb het kabbeltje niet bij dus op zn vroegst wordt het maandag dat de foto's erop staan.
Hier foto's van die 2005 mustang: http://www.kiskauto.nl/aanbod-mustang.php

:lol:
Laatst gewijzigd door Mikkel op di 21 okt, 2008 12:04, 3 keer totaal gewijzigd.
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

kijk :D dat is hem ja lol...het is wel een mooie kleur.

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Mustang68

Bericht door Mustang68 »

Op route 66 in Oklahoma tussen OK city en Tulsa een nieuwe Shelby en een hoop '90>up mustangs :-) en heb ook nog iets speciaals gezien maar daar ga ik iets overschrijven als ik terug ben.

Jacco
Joor

Bericht door Joor »

Mustang68 schreef:maar daar ga ik iets overschrijven als ik terug ben.
oooo, cliffhanger! :)
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

Gisteren (zaterdag) gingen ik en de vriendin even wat boodschappen doen bij mijn vriendin in de buurt, en nog even op en neer naar Leeuwarden bij vrienden langs. En wat denk je? Eindelijk stond de 69'er weer! Gelijk even gestopt om wat foto's te maken. Was echt een prachtige wagen om te zien :)

Het weer toen we op weg gingen:
Afbeelding

Glibberen door de straat:
Afbeelding

Voorkant:
Afbeelding

Achterkant:
Afbeelding

Is deze wagen toevallig van iemand hier op het forum? Zoniet, zijn er ook flyers beschikbaar van dit forum? Kan ik die eens onder wat autoruiten van Mustangs drukken ;)
1970 Mustang Hardtop
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Nee ik heb geen flyers meer, vaantje en stickers zijn we ook mee gestopt.
carol
Contacteer:

Bericht door carol »

NordicDawn schreef: zijn er ook flyers beschikbaar van dit forum? Kan ik die eens onder wat autoruiten van Mustangs drukken ;)
Maak een kaartje op je pc met de verwijzing naar dit forum.
(Marcel: mag ter promitie wel denk ik?)

Afbeelding

Printen, knippen en schuiven maar :wink:
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]

[size=150]Carol[/size] [/URL]

[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
351-V8-power

Bericht door 351-V8-power »

Was echt een prachtige wagen om te zien
Ik ben zeer content met je goede smaak!! :ok:

gr Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

351-V8-power schreef:Ik ben zeer content met je goede smaak!! :ok:

gr Ed
Ik ben zelfs zo gek op de 69'er dat ik het nummer zelfs gebruikt heb in een knotsgekke (lees: wanhopige Mustang aanschaf) actie een prijs te winnen in de staatsloterij. Het resultaat?: Bingo: 110 euro rijker :lol: Die 110,- zitten nu in de '69er' spaarpot!
Vergelijkingen maken en daarin de 69er betrekken is voor mij ook geen kunst meer. En om het maar eens in perspectief te zetten: er is maar één ding wat ik nóg mooier vind, en dat is mijn lieve vriendin :oops: De rest van de dingen op aarde komen bij beiden niet in de buurt. Mijn wens is en blijft nog steeds dezelfde, een 1969 Mach 1 kopen en daarmee flink wat tourritten maken (bijv. op vakantie) op de mooie zonnige dagen: prachtig geluid, raampjes open, beiden onze zonnebril op en door prachtig landschap cruisen 8)
1970 Mustang Hardtop
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

NordicDawn schreef:Is deze wagen toevallig van iemand hier op het forum?
Nou .... deze inderdaad fraaie 1969 was in 2005 mee met de eerste forum tourtocht naar het oude circuit van Reims-Gueux in Frankrijk. Ik weet niet of de auto nog aan dezelfde eigenaar toebehoort, maar in mei 2005 was-ie dus zeker van iemand van het forum .... (en ik weet natuurlijk ook nog wel wie).

Afbeelding

Afbeelding
Marc
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”