En supercharger olie vervest! Holy dogshit wat meurt die zooi!!! 20 jaar oude diff olie lijkt wel wasverzachter vergeleken bij oude Eaton olie...

Moderator: Shelby GT-H

Knap stukje werk !!! Ik neem aan dat je het werkende resultaat ook nog even post !Rams schreef:Vandaag mijn achterlichten in elkaar gezet, morgen aansluiten op de bestaande led sequentail tail light kit! Kan niet wachten
Hoi Rene, Ik heb in deze 4 weken 3 maal gebeld en 2 online klachten formulieren ingevult.1967coupe schreef:1 groot k.tbedrijf. Heb al eens een klacht ingediend, binnen 2 werkdagen kreeg ik bericht. Yeah right nu 3 maand verder nog niks gehoord. Denk dat ze daar nooit werken ofzo?
Gr
Rene
Vindt het wel jammer dat ik nu dus geen plaat op de auto heb zitten voor Mustang Fever !1967coupe schreef:typisch voorbeeld van een bedrijf dat niet weet wat men doet, of terwijl, ze weten van voren niet dat ze van achteren leven.
Inderdaad afwachten is het enige wat je kunt doen, helaas
Zekerchrisrombouts schreef:Knap stukje werk !!! Ik neem aan dat je het werkende resultaat ook nog even post !![]()
Ben benieuwd. Groetjes van Chris.
En hoe lang heeft het geduurd voor je het online klachtenformulier had ingevuld? Bij mij anderhalf uur1967coupe schreef:1 groot k.tbedrijf. Heb al eens een klacht ingediend, binnen 2 werkdagen kreeg ik bericht. Yeah right nu 3 maand verder nog niks gehoord. Denk dat ze daar nooit werken ofzo?
Gr
Rene