Winterrit 2009 - zondag 18 januari
Moderator: Shelby GT-H
Nou beste Mustangers, zoals mijn twee comapanen al geschreven hebben,
het was mij een waar genoegen om de rit voor de derde keer te rijden en uit te zetten.
Ik heb inmiddels mijn contactpersonen op de hoogte gesteld over het tevredenheidsniveau van de deelnemers. Ook deze vinden het leuk om te horen dat hun inspanningen gewaardeerd worden.
Zoals jullie (misschien) weten maak ik ook een Mustangmagazine en had al geroepen"kom op met foto's en een stukkie!" nou kom op! Het hoeft geen A-4tje vol te zijn, vijf regels * dertig deelnemers, maakt toch een leuke reportage.
Nog effe dan, het is erg leuk te lezen dat het, ondanks het niet al te beste weer een succes is geworden.
Volgende jaar, kom ik alleen maar meedoen.
Groeten André & Diana
[right]
[/right]
[/img]
het was mij een waar genoegen om de rit voor de derde keer te rijden en uit te zetten.
Ik heb inmiddels mijn contactpersonen op de hoogte gesteld over het tevredenheidsniveau van de deelnemers. Ook deze vinden het leuk om te horen dat hun inspanningen gewaardeerd worden.
Zoals jullie (misschien) weten maak ik ook een Mustangmagazine en had al geroepen"kom op met foto's en een stukkie!" nou kom op! Het hoeft geen A-4tje vol te zijn, vijf regels * dertig deelnemers, maakt toch een leuke reportage.
Nog effe dan, het is erg leuk te lezen dat het, ondanks het niet al te beste weer een succes is geworden.
Volgende jaar, kom ik alleen maar meedoen.
Groeten André & Diana
[right]
[/right]
[/img]Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
hier nog effe wat foto,s van de winterrit
groetjes laura
http://s330.photobucket.com/albums/l401 ... it%202009/
groetjes laura
ben lid van: TMCN
sn95 driver
sn95 driver
- Ceescoupe1968
winterrit 2009
Ook wij willen de hele organisatie hartelijk bedanken voor hun moeite en inspanningen. Het was niet voor niks ! Bedankt & Bravo !!
Het was een erg mooie tocht met veel plekjes die ik nog nooit gezien had, zoals Nieuwersluis. Daar wilden ze me toen ik in Dienst zat iedere keer naar toe sturen ! Het weer in januari blijft natuurlijk altijd een verrassing en gelukkig is het voorval met Frans Gehl toch nog "goed" afgelopen.
Het museum was een erg leuk "toetje" !
See you all,
Cees & Geertje
Het was een erg mooie tocht met veel plekjes die ik nog nooit gezien had, zoals Nieuwersluis. Daar wilden ze me toen ik in Dienst zat iedere keer naar toe sturen ! Het weer in januari blijft natuurlijk altijd een verrassing en gelukkig is het voorval met Frans Gehl toch nog "goed" afgelopen.
Het museum was een erg leuk "toetje" !
See you all,
Cees & Geertje
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
Ik vroeg me al af waar die flitskast stondhier nog effe wat foto,s van de winterrit
groetjes laura
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Ja, erg leuk dat je het grootste gedeelte van de rit achter ons hebt gereden
Ik heb nu erg veel foto's van de achterkant van mijn auto 
(oja, ik zag ook dat mijn 3e remlicht niet helemaal werkt)
Bedankt!
PS: had de vrouw van André niet ook foto's gemaakt? Ik ben daar erg benieuwd naar (hint)
(oja, ik zag ook dat mijn 3e remlicht niet helemaal werkt)
Bedankt!
PS: had de vrouw van André niet ook foto's gemaakt? Ik ben daar erg benieuwd naar (hint)
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE