Het Mustang-gespot-topic!!

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Craneman
Contacteer:

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Craneman »

Gistermiddag bij de verkeerslichten op de Rijksweg in Pey (Echt) een blauwe '05 Shelby (of GT Shelby) convertible. Hij kwam uit de richting Roermond en reed richting Koningsbosch. Ik stond bij dezelfde verkeerslichten, komende vanuit Sittard en boog ook af richting Koningsbosch.

Misschien een forumlid? Eerder heb ik die auto hier nog nooit gezien.

Overigens kan het blauw ook zwart zijn geweest gezien de stand van de zon.
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Craneman
Contacteer:

Bericht door Craneman »

Dit is te gek voor woorden, maar ik kwam rond 18:30 vanavond op de Rijksweg in Echt een zwarte Mustang tegen. Alleen.....ik was er blijkbaar niet meer zo met de gedachten bij (moe) dat ik hem pas opmerkte toen hij naast me reed. Dus ik weet geen type en/of bouwjaar. Wat ik me hopelijk wel nog goed herinner waren de window louvers en wellicht ook side scoops, maar dat laatste weet ik niet zeker.

Iemand van hier?
Eric
Contacteer:

Bericht door Eric »

Gisteravond om een uur of 7 voor het eerst een S550 in het wild gespot. Race Red, op de A1 richting Apeldoorn. Ik ging de andere kant op dus het was maar een flits.
Rams
Donateur 2014

Bericht door Rams »

Mijn allereerste 2015 spot in het wild in Engeland. Deze heeft een fabrieksfout of want de passagier bestuurd deze. :'(

Afbeelding
- Mustang GT 2005 (2011 - 2015)
mustangmicha65

Bericht door mustangmicha65 »

Vanmiddag rond 12:30/13:00 uur in De Meern (Utrecht) op industrieterrein Strijkviertel eerst een prachtige knal gele nieuwe Mustang met zwarte strepen die naar de Ford dealer aldaar ging, vervolgens een paar minuten later een (donker)rode classic convertible -dacht te zien '65/'66 en weer paar minuten later een geheel zwarte GT(?) een na laatste model... Was een topdag dus! Mensen van hier?

Sent from my iPhone using Tapatalk
'64 half Mustang convertible, rood met een wit dak
CAT

Bericht door CAT »

Eergisteren de nieuwste 2015-2016 cabrio gezien die bij een schadehersteller stond. Uiterlijk niets aan te zien, maar er hingen nog een hoop verschepingsstickers aan ( en in de nabijheid is een Ford garage ) dus ik vermoed ergens wel een kleine transportschade. Lekker als je nieuwe auto al voor ontvangst al ffe schade heeft. :|
Mack
Super User

Bericht door Mack »

CAT schreef:Lekker als je nieuwe auto al voor ontvangst al ffe schade heeft. :|
Ongeveer 10% van alle nieuwe auto's hebben meer of mindere transportschade. De grootste autoterminal van Rotterdam heeft een enorme schade-afdeling met de allernieuwste apparatuur. Ik heb daar auto's gezien die grote schade hadden; die werden gerepareerd en gewoon verkocht als nieuw. Wat het publiek niet weet, dat niet deert.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Eric
Contacteer:

Bericht door Eric »

Het kan ook zijn dat ze even bezig moesten om wat plaatwerk recht te zetten. Scheef gemonteerde schermen, bumpers en motorkappen zijn ook bij het nieuwe model nog steeds aan de orde van de dag.
Craneman
Contacteer:

Bericht door Craneman »

Mack schreef:
Ongeveer 10% van alle nieuwe auto's hebben meer of mindere transportschade. De grootste autoterminal van Rotterdam heeft een enorme schade-afdeling met de allernieuwste apparatuur. Ik heb daar auto's gezien die grote schade hadden; die werden gerepareerd en gewoon verkocht als nieuw. Wat het publiek niet weet, dat niet deert.
Is dat daar waar die 'parkeergarage' staat, afgeladen vol met voornamelijk Amerikanen? Ik ben er s met een kennis geweest een race-auto wegbrengen van US Car World voor een race in Bahrein. Daarna overigens de transporter afgeleverd bij z'n nieuwe eigenaar; een team bij Hoofddorp waar ook één van de Coronels bij reed.
Craneman
Contacteer:

Bericht door Craneman »

Vanmiddag op de brug over het Julianakanaal in Echt kwam ik een '65/'66 (of in die contreien) donkergroene convertible tegen.
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

Gisteren 5-5 nadat we bij de meeting in Waarland zijn geweest teruggereden via Enkhuizen-Lelystad en daar reed op de dijk omstreeks 16.30 een rode 15 convertible met rode achterlichten. Weet eigenlijk niet meer of er NL platen opzaten. Iemand van hier?

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Craneman schreef:
Mack schreef:
Is dat daar waar die 'parkeergarage' staat, afgeladen vol met voornamelijk Amerikanen? Ik ben er s met een kennis geweest een race-auto wegbrengen van US Car World voor een race in Bahrein. Daarna overigens de transporter afgeleverd bij z'n nieuwe eigenaar; een team bij Hoofddorp waar ook één van de Coronels bij reed.
Toentertijd was het Broekman Car Terminal, tegenwoordig heeft die terminal een andere eigenaar (Cobelfret geloof ik). Wat er in het warehouse staat, wisselt naar gelang de klanten die ze hebben. Toen ik er was, stonden er veel Corvettes en waren ze Subaru WXR's aan het lossen. Met z'n 6en achter elkaar van de boot in Subaru's met +/- 100kmh...
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Craneman
Contacteer:

Bericht door Craneman »

Echt effe nieuwe auto's afraggen daar. Weet je gelijk wat voor 'volk' daar werkt. Ik zou er weinig vertrouwen in hebben net zomin als in de veiligheid daar. Hoewel ik vorig jaar op de DFDS-terminal in Vlaardingen mijn leven ook niet zeker was toen ik even de 'weg' overstak om iets te vragen. Zoals ze daar met die terminaltrekkers racen.....zelfs in het schip :shock:
Craneman
Contacteer:

Bericht door Craneman »

Zo, de andere Mustang in mijn straat heeft het daglicht ook alweer gezien. Ik zag de II gistermiddag op de oprit staan.

Vanavond toen ik naar huis reed, stond voor de verkeerslichten Burg. Lemmensstraat in Geleen een witte Foxbody en op de Rijksweg tussen Echt en Susteren kwam ik een sterling grey Duitse '15 tegen. De bestuurder stak zijn hand op :D

Randy
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

In Leeuwarden:

Afbeelding
1970 Mustang Hardtop
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”