En dat met die foto's plaatsen is toch goed gelukt zie ik,je leert steeds meer zo.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
hallo mustang liefhebbers hier is ruud ben na twee dagen weer terug op aarde met mij twee voeten.het was onwijs gaaf en onvergetelijk die dag wist niet wat ik zag maar een jongens droom is uit gekomen.ik ben iedereen die hier aan heeft mee gewerkt dankbaar en draag jullie een warm hart toe.hoop jullie te zien op 14 mei in capelle ad ijssel tijdens jullie meeting.nogmaals veel dank groetjes ruud
P.s. van Karin enig idee???? hoeveel zweetdruppels Ruud dit berichtje gekost heeft..................... volgens hem staan de letters op het toetsenbord steeds ergens andersssssssssssss greetzzzzzzzzz
en karin,gaat ruud nog eens een echte mustang krijgen???
zou een logische volgende stap kunnen zijn toch?
anderzijds,ik weet maar al te goed als je een gezinnetje draaiende moet houden,het erg lang duurt voor je het geld bij elkaar hebt.en geloof me,ik spreek uit ervaring.word dit jaar 50,heb de stang pas een half jaar,en droom ervan vanaf mijn 18e.kun je nagaan.......