mustang 2 sloper.
Moderator: Shelby GT-H
Vandaag het 1ste forumlid ontvangen,Danny heeft zicht de ogen uitgekeken ,hij was het met me eens dat de wagen zijn beste tijd heeft gehad.Danny is uiteindelijk met meer onderdelen naar huis gereden dan oorspronkelijk de bedoeling was :dance:
Verder de wagen gesloopt,wielen deraf,blijkt dat de remschijven bijna nieuw zijn en de blokjes nog meer dan 1 cm dik zijn.Er lag een stukje krant in ,datum 1994 dus mag ik aannemen dat de mustang al bijna 12jaar buitenstaat.Ook het klokje na 12 jaar eens aan 12 volt gehangen en het begon rustig te zoemen ,het werkt dus.Degelijke kwaliteit van ford dus.

greets Helmuth
Verder de wagen gesloopt,wielen deraf,blijkt dat de remschijven bijna nieuw zijn en de blokjes nog meer dan 1 cm dik zijn.Er lag een stukje krant in ,datum 1994 dus mag ik aannemen dat de mustang al bijna 12jaar buitenstaat.Ook het klokje na 12 jaar eens aan 12 volt gehangen en het begon rustig te zoemen ,het werkt dus.Degelijke kwaliteit van ford dus.

greets Helmuth
70 ranchero 302-v-8
www.antwerpmustang.be
www.antwerpmustang.be
Vandaag de rest van de mustang gesloopt.Achterbumper deraf(héhé Harry) achterlichten deruit.
Dan de motor en auto bak aan de beurt,vrij goed verlopen.Ik wist niet dat achter een 2.8 motor toch een c-4 bak achterhangt.Ook vandaag ondekt dat er een sper in de achteras zit.

en hier met de 2.8 aan mijn voeten.

greets Helmuth
Dan de motor en auto bak aan de beurt,vrij goed verlopen.Ik wist niet dat achter een 2.8 motor toch een c-4 bak achterhangt.Ook vandaag ondekt dat er een sper in de achteras zit.

en hier met de 2.8 aan mijn voeten.

greets Helmuth
70 ranchero 302-v-8
www.antwerpmustang.be
www.antwerpmustang.be
@ Wally
Het is inderdaad de mustang van recup,ik ken de verantwoordelijke (verkoop) en vertelde me dat de mustang in de shredder zou verdwijnen,dit vind ik iets teveel van het goede.Iedereen weet dat onderdelen voor een 2 niet op elke hoek te rapen liggen.Ik heb enkel de servorem en de c-4 nodig.Met de rest maak ik enkele forumleden waarschijnlijk meer dan gelukkig.
Je hebt gelijk,het motorblok hoort niet aan mijn voeten,maar wat is zo een 2.8 toch klein tegenover een 289 laat staan een 429
Helmuth
Het is inderdaad de mustang van recup,ik ken de verantwoordelijke (verkoop) en vertelde me dat de mustang in de shredder zou verdwijnen,dit vind ik iets teveel van het goede.Iedereen weet dat onderdelen voor een 2 niet op elke hoek te rapen liggen.Ik heb enkel de servorem en de c-4 nodig.Met de rest maak ik enkele forumleden waarschijnlijk meer dan gelukkig.
Je hebt gelijk,het motorblok hoort niet aan mijn voeten,maar wat is zo een 2.8 toch klein tegenover een 289 laat staan een 429
Helmuth
70 ranchero 302-v-8
www.antwerpmustang.be
www.antwerpmustang.be
achterbumper
Dus druk bezig geweest Helmuth? Maar, vertel eens. Nu die bumper eraf is, hoe is de werkelijke staat van het ding. Vallen er stukken uit?
Succes met verder slopen en zie je later,
Harry
Succes met verder slopen en zie je later,
Harry
Oke dan,
Vandaag even langs Helmuth gereden. De onderdelen waar ik me voor op had gegeven lagen al te wachten. Op 1 dingetje na en dat was het wormwieltje voor het open dak. Dat moest er nog even uit. En dat ging weer op de bekende manier. Namelijk met de slijptol. DE GROTE SLIJPTOL wel te verstaan. :burn: Gelukkig kon ik een actie foto maken van Helmuth. Altijd leuk dit soort foto's dus heb ik geroepen de foto's ASAP op het forum te plaatsen dus bij deze. :ciggy:
Enne Helmuth bedankt voor jouw actie en ook voor de koffie.

Groeten,
Maurice
Vandaag even langs Helmuth gereden. De onderdelen waar ik me voor op had gegeven lagen al te wachten. Op 1 dingetje na en dat was het wormwieltje voor het open dak. Dat moest er nog even uit. En dat ging weer op de bekende manier. Namelijk met de slijptol. DE GROTE SLIJPTOL wel te verstaan. :burn: Gelukkig kon ik een actie foto maken van Helmuth. Altijd leuk dit soort foto's dus heb ik geroepen de foto's ASAP op het forum te plaatsen dus bij deze. :ciggy:
Enne Helmuth bedankt voor jouw actie en ook voor de koffie.

Groeten,
Maurice
De wagen is bijna volledig gesloopt.Hij ligt nu op zijn zijkant.De bodem is nog vrij strak,er zijn enkel lichte roestplekken,geen roestgaten.
Zou er iemand stukken of de gehele bodem willen kan ik altijd met de slijptol de benodigde stukken uitslijpen.
Helmuth
Zou er iemand stukken of de gehele bodem willen kan ik altijd met de slijptol de benodigde stukken uitslijpen.
Helmuth
70 ranchero 302-v-8
www.antwerpmustang.be
www.antwerpmustang.be
Als je naar de foto van Helmuth kijkt met de slijptol... dan weet je waarom ze zeggen: "Zet een veiligheidsbril op !"...
Helmuth... 1cm naast je oog ! De bewijzen liegen niet !
Allee, een prettig 06 allemaal, goede gezondheid en dat jullie allen eens een keer de lotto mogen winnen !
Emiel
Helmuth... 1cm naast je oog ! De bewijzen liegen niet !
Allee, een prettig 06 allemaal, goede gezondheid en dat jullie allen eens een keer de lotto mogen winnen !
Emiel
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be