Reisje zuidwest Amerika, tips?
Moderator: Shelby GT-H
Re: Reisje zuidwest Amerika, tips?
eautohuur.nl heb ik nu 4-jaren op rij geboekt. Had toen 'National' als verhuurder. Top auto's.
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Hoewel het natuurlijk wel letterlijk een avontuur wordt als je geen hotel boekt, neemt het boeken van een hotel wel wat zorgen weg.
Tijdens mijn laatste vakantie boekten we 's-avonds het hotel van de volgende nacht.
Dat scheelt je een hoop zoekwerk in de avond.
Ik raad je aan zoveel mogelijk na het bezoek van een park nog wat kilometers te maken, en dichtbij het volgende park te overnachten.
Dan kan je de volgende dag na het ontbijt meteen gaan genieten.
Het scheelt natuurlijk wel dat je in hartje zomer gaat, in tegenstelling tot mijn vakantie in oktober, wanneer het natuurlijk vroeger donker is.
Tijdens mijn laatste vakantie boekten we 's-avonds het hotel van de volgende nacht.
Dat scheelt je een hoop zoekwerk in de avond.
Ik raad je aan zoveel mogelijk na het bezoek van een park nog wat kilometers te maken, en dichtbij het volgende park te overnachten.
Dan kan je de volgende dag na het ontbijt meteen gaan genieten.
Het scheelt natuurlijk wel dat je in hartje zomer gaat, in tegenstelling tot mijn vakantie in oktober, wanneer het natuurlijk vroeger donker is.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
-
Mustang200
Da's een goeie...1970TwisterSpecial schreef:Tijdens mijn laatste vakantie boekten we 's-avonds het hotel van de volgende nacht.
'65 Ford Mustang Hardtop Coupe 200cid L6
'72 Oldsmobile Delta 88 Royale 455cid V8
'59 DeSoto Commercial Utility
'88 Chevrolet Sprint Turbo
- grandmaster n
's Zomers is het ook om 20.00 uur donker..........1970TwisterSpecial schreef:....Het scheelt natuurlijk wel dat je in hartje zomer gaat, in tegenstelling tot mijn vakantie in oktober, wanneer het natuurlijk vroeger donker is.
gr
Ik heb bijna alle hotels al geboekt voor september... Ik vind dat veel fijner dan op de bonnefooi, want 1) je hebt al zekerheid 2) je verspilt geen vakantietijd met zoeken 3) tarieven zijn beter met vroegboeken 4) je kunt goed onderzoek doen zodat je zeker weet dat je een schoon hotel kiest 5) je hebt de tijd om iets leuks te boeken, zodat je niet elke avond in de standaard Motel 6 zit.
Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
-
Mustang200
Dat was ook mijn twijfel, maar het nadeel is dat je dan jezelf wel vastlegt; je "moet" dan altijd naar het volgende motel en kunt dus niet meer afwijken van je schema. Op de bonnefooi heeft het voordeel dat als je het ergens leuk vindt, je gewoon een dag langer kan blijven.Mack schreef:Ik heb bijna alle hotels al geboekt voor september... Ik vind dat veel fijner dan op de bonnefooi, want 1) je hebt al zekerheid 2) je verspilt geen vakantietijd met zoeken 3) tarieven zijn beter met vroegboeken 4) je kunt goed onderzoek doen zodat je zeker weet dat je een schoon hotel kiest 5) je hebt de tijd om iets leuks te boeken, zodat je niet elke avond in de standaard Motel 6 zit.
Aan beide methodes kleven voor- en nadelen. We gaan het zien.
Ik had tijdens mijn reis ook bijna alle hotels geboekt om redenen die Mack aangeeft. Toch een keer op de bonnefooi en dat pakte toch wel goed uit. Verder in de NP's wel de hotels geboekt, omdat hotels dichtbij toch vaak vol zitten. Maar inderdaad aan allebij de keuzes, vooraf of niet vooraf hotels vastleggen, zitten voor- en nadelen.
Wij hebben ook een aantal keer in standaard motels overnacht en ik moet zeggen dat, op het ontbijt na, de kamers en faciliteiten beter bevallen zijn dan een standaard kamer in het achenIbis hotel hier in Nederland...
Wij hebben ook een aantal keer in standaard motels overnacht en ik moet zeggen dat, op het ontbijt na, de kamers en faciliteiten beter bevallen zijn dan een standaard kamer in het achenIbis hotel hier in Nederland...
2005 Sonic Blue Ford Mustang GT
Dat is het punt. In de NP's moet je boeken want anders zit alles vol. Als je dan weet dat je dag 1 in NP1 zit, en dag 3 in NP2, dan ligt je reisschema toch al vast en kun je dag 2 ook gewoon boeken. Bovendien is mijn schema zo vol dat ik geen dagen overheb om ergens langer te blijven, want dat betekent dat ik iets anders niet ga zien.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
-
Mustang200
Het lijkt wel werk...Mack schreef:Dat is het punt. In de NP's moet je boeken want anders zit alles vol. Als je dan weet dat je dag 1 in NP1 zit, en dag 3 in NP2, dan ligt je reisschema toch al vast en kun je dag 2 ook gewoon boeken. Bovendien is mijn schema zo vol dat ik geen dagen overheb om ergens langer te blijven, want dat betekent dat ik iets anders niet ga zien.
Tsja, ieder voor zich. Ik ben iemand die dingen graag goed geregeld wil zien. En door al het voorwerk thuis al te doen, kan ik lekker rustig op vakantie, hoef ik niks te regelen want alles is al geregeld en geboekt. Dan heb ik pas vakantieMustang200 schreef:Het lijkt wel werk...
Bovendien vind ik het wel leuk om nu, zo ver van tevoren, al hotels uit te pluizen enzo, ben je al lekker vakantiegevoel aan het opwekken...
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- grandmaster n
Mustang200 schreef:Het lijkt wel werk...
Voor mij is het vakantiegevoel "we zien wel". Ik hoef nergens heen en ben niet aan tijd gebonden. Ik maak van te voren een "wishlist" en dan kijken we wel waar we aan toe komen.Mack schreef:Tsja, ieder voor zich. Ik ben iemand die dingen graag goed geregeld wil zien. En door al het voorwerk thuis al te doen, kan ik lekker rustig op vakantie, hoef ik niks te regelen want alles is al geregeld en geboekt. Dan heb ik pas vakantie
Bovendien vind ik het wel leuk om nu, zo ver van tevoren, al hotels uit te pluizen enzo, ben je al lekker vakantiegevoel aan het opwekken...
Maar ik snap dat dit niet voor iedereen geldt en dat het van te voren bekijken en plannen bijdraagt aan het vakantiegevoel.
Ik plan niet te veel van te voren, zoals Mack nu alles voor september heeft geboekt. Als ik in september zou gaan dan kijk ik in augustus wel naar de tickets. In mijn ervaring is het vroeg boeken van vliegtickets op zo'n reis een stuk duurder dan laat boeken.
Het zijn maar tips, doe er mee wat je wilt.
gr
Ik heb net een wigwam geboekt in het beroemde Wigwam Motel aan Route66. Supergoedkoop. Maar reken maar dat ze binnenkort vol zitten. Dit soort unieke plaatsen zit snel vol, en zoiets maakt de vakantie toch bijzonderder dan het doorsnee motel.

Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- grandmaster n
Cool !!
gr
gr
- Ceescoupe1968
Hoi aanstaande USA travelers !
Als jullie begin juli gaan kunnen jullie nog mooi mee doen met Cars and Stripes op zondag 24 juni !!!
Zullen we zeggen, tot dan.
Kijk t.z.t. maar op de Cars and Stripes site voor de start lokatie OK.
Groetjes,
Cees
Als jullie begin juli gaan kunnen jullie nog mooi mee doen met Cars and Stripes op zondag 24 juni !!!
Groetjes,
Cees
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
-
Mustang200
Cees, we doen ons best.Ceescoupe1968 schreef:Hoi aanstaande USA travelers !
Groetjes,
Cees