Tarieven en prijzen, wat is reeël.

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

McQueen
Contacteer:

Re: Tarieven en prijzen, wat is reeël.

Bericht door McQueen »

Iedereen doet en vraagt natuurlijk wat hij wil.
Maar als je de verhuursites erop naslaat zie je dat ze voor dergelijke wagens snel 200 tot 250 euro vragen voor een huwelijk te rijden.
Als je hiervoor nu een 100 euro vraagt, in gedachten dat je de mensen kent en het niet te ver is, is dit helemaal niet overdreven, dan zitten ze aan de helft van de prijs tegenover een verhuur-firma.
Als je de mensen niet kent ..... tja dan ben je bezig met of als een verhuur-firma, is dit de bedoeling ? Dan moet je een verhuur-firma uit de grond stampen.

Ik kan alleen maar aanhalen vanuit België :
Als je met een O-plaat rijd, je dit helemaal niet mag doen, niet voor de verzekering en niet voor de wet.
Voor de belasting mag dit als je dit aanvraagd en er BTW op betaald. Maar dan zit je weeral met die O-plaat ... dus noppes.

Heb je een gewone nr-plaat dan moet je dit natuurlijk aangeven en er BTW op betalen, maar wie gaat dit dan weer kontroleren hé, dus dan kan dit eigenlijk in het zwart.

Als je dit zou doen zit je natuurlijk ook weeral met het feit dat je een ongeluk of stukken kan krijgen, wie gaat dit vergoeden ?
Een kras of deuk in de wagen, bij een cabrio gaan ze met hun naaldhakken op de zetels zitten/staan om zo op de kas te gaan zitten en ... gaatjes in de zetels, de kleine die met zijn nieuw autotje over je wagen rijd en mooie lange krassen nalaat, of op je wagen zit te slaan, een bal tegen je wagen, .... noem maar op wat er kan gebeuren. Maar het leukste is wel de rijst die er met killos ingesmeten word .... na 5 jaar vindt je nog rijst in de wagen .... leuk ! :P
Waar zit je dan met je 100 euro als vergoeding ?

Iedereen heeft graag dat zijn wagen in de spot-light staat, maar is het dit allemaal waard ?
Kijk maar eens naar Emiel zijn verhaal, ik dacht tijdens een fotoshoot ?
Tunnelbak naar de haaien omdat ze erop gingen staan / springen ?
Vergoeding ?????

Jan
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]

.
67fastback 390

Bericht door 67fastback 390 »

Onderwerp auto huren voor het trouwen kwam deze week toevallig bij een kennis van mij ter sprake.
Hij was een tijd terug getuige bij een bruidspaar en wilde voor hun een auto huren. De prijzen starte na heel wat informeren bij 300€ en dan had je een auto die je ook op iedere parkeerplaats ziet. Alles wat enigzins in de smaak viel ging al snel richting 500€ en ruim daarboven.
Claire

Bericht door Claire »

Mijn eigen ervaring (niet met de Mustang), voor de bruiloft beloven ze alles en zeggen ze: 100 euro, is dat niet te weinig? ach welnee, goeie vrienden van mijn oudste zoon en in goed vertrouwen......hebben we dus maanden op het geld moeten wachten na de bruiloft, toen maar even contact gezocht en..... ach, jee, vergeten, sorry hoor.
Piet :cool1:
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
PoisonIvy66

Bericht door PoisonIvy66 »

Het kan ook anders.....
Ik heb laatst op de trouwdag van een vriend en vriendin gereden. Niet met de mustang, want hij had zelf kosteloos een auto geregeld: een zo goed als nieuwe Porsche Panamera met een nieuwwaarde van ruim 2 ton.
En ik moet zeggen dat ik het niet erg vond even rond te mogen rijden in deze auto :D
...Happiness is the road...
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Gewoon een proefrit regelen bij de dealer en dan gaan trouwrijden :mrgreen:
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
gertv8

Bericht door gertv8 »

Als je nu voor de grap eens op marktplaats kijkt dan is het gemiddelde zo ongeveer 275 per dag.
Is dit dan niet te gek?
Ik vindt het persoonlijk wel mee vallen eigenlijk......
Sometimes, silence can be like thunder.
1984 f250 diesel.
Ton BlingBling
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

gertv8 schreef:Als je nu voor de grap eens op marktplaats kijkt dan is het gemiddelde zo ongeveer 275 per dag.
Is dit dan niet te gek?
Ik vindt het persoonlijk wel mee vallen eigenlijk......
Vandaag is mijn buurmeisje getrouwd in een Kever cabrio koste 650 euro ! .
Mooie strakke auto en alles kon en mocht , geen haast , de kinderen klommen op en in de auto ( voorzover je een kever een auto kan noemen ) en aardige man .

De Marktplaats advertentie's zijn best wel misleidend , de huurprijs is vaak zonder verzekering , brandstof , en vaak maar voor enkele uurtjes .

De praktijk leerde dat je gemiddeld tussen de 500 euro en 700 euro kwijt ben ( voor een kever of golf cabrio )
Toppunt was een man die aanbood op marktplaats voor 175 euro maar na een telefoontje 900 euro wilde hebben ! .

Ik heb in het verleden div keren mijn ride gratis aangeboden , maar dan vooral voor Kika en make a wish foundation :ok: .

Ook verzekering is een probleem je mag niet tegen vergoeding je oldtimer uitlenen of verhuren .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”