ik weet niet of ik 'heetgebakerd' overkwam, dat was dan niet mijn bedoeling!
groeten
Frank
Moderator: Shelby GT-H
Niet echt een goede reactie van een moderator.. Wees blij met feedback, sta ervoor open en doe ermee wat je wilt. Maar accepteer het, discusseer het..Aron66 schreef: Bevalt het je niet, gas je toch gewoon op zoek naar een ander forum.
Aron
Robert P schreef:Niet echt een goede reactie van een moderator.. Wees blij met feedback, sta ervoor open en doe ermee wat je wilt. Maar accepteer het, discusseer het..Aron66 schreef: Bevalt het je niet, gas je toch gewoon op zoek naar een ander forum.
Aron
Maargoed, ik ben maar een gewoon lid
Dat is lekker de boel uit context trekken Robert, je zou de politiek in moeten gaanBevalt het je niet, gas je toch gewoon op zoek naar een ander forum.
Aron
Niet echt een goede reactie van een moderator.. Wees blij met feedback, sta ervoor open en doe ermee wat je wilt. Maar accepteer het, discusseer het..
Maargoed, ik ben maar een gewoon lid
Ik weet niet zeker of ik dit op mij zelf moet verhalen... zo ja, ben ik het hier dan ook totaal niet mee eens, zo nee. so be it.@Bram: Trek je ook niet teveel aan van de heetgebakerde typetjes. Ik snap ook niet waar dat vandaan komt. Je hebt vanaf je eerste post al meerdere keren geschreven dat je er niks kwaads mee bedoeld. Hoe duidelijk kun je zijn
Groet, Art