warrig?

Voor de nieuwe leden,kijk deze topic's even door...

Moderator: Shelby GT-H

frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

feedback is altijd goed, is nooit iemand slechter van geworden. Het is daarom ook goed te lezen wat iedereen van de structuur en functionaliteit van het forum vind. Blam zn woordkeus was dan misschien wat ongelukkig, maar dat 'probleem' is inmiddels ook opgehelderd geloof ik. Misschien een idee een nieuwe categorie te plaatsen voor feedback aangaande het forum? Ik weet niet hoe ver Marcel inmiddels is met het nieuwe forum, en in hoeverre de structuur aan te passen is naderhand (ik ben geen webdesigner/programmeur). Dit neemt niet weg dat er 2255 geregistreerden zijn die elk een eigen mening hebben, en het verdomd lastig is iedereen tevreden te stellen natuurlijk :)
ik weet niet of ik 'heetgebakerd' overkwam, dat was dan niet mijn bedoeling!

groeten
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Mack
Super User

Bericht door Mack »

De indeling zoals hij er nu is, vind ik eigenlijk wel logisch, en ook wel prettig.

Een indeling obv leeftijd van de auto kan wel, maar je loopt het risico dat mensen alleen in "hun" gedeelte van het forum kijken. Als je dan een wat algemenere vraag hebt, heb je veel minder mensen die de vraag lezen - en mogelijk antwoorden, omdat ze een auto hebben uit een ander jaar.

Kijk bijv. naar dat topic over Sjack z'n 1995 automaat: de eerste reactie op dit topic was van een 1967-eigenaar: misschien was dit antwoord niet gegeven als de 1967-eigenaren nooit in het "1994-1998"-mapje keken... De meeste vragen op dit forum zijn niet heel erg jaartal-specifiek.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
fuel66

Bericht door fuel66 »

+1 mooi zo laten, werkt al jaren en je leert/leest zo inderdaad meer over verschillende bouwjaren.

Zo wordt de wijsheid mooi verspreidt over dit forum, en kom je ergens niet uit, dan wordt er zeker niet moeilijk gedaan als je het gewoon vraagt!.

Dat is juist in mijn ogen de kracht van dit forum: geen hokjes etc. maar open minded for all!!!!!.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
fuel66

Bericht door fuel66 »

Maar ik las dat je het niet zo heftig bedoelde allemaal, dat is prima want als nieuwkomer moet je je eerst maar even inlezen lijkt mij.
Verder zijn er genoeg hierzo met een SN95 model dus aan kennis geen gebrek Blam.

het kan inderdaad zijn dat het op andere forum anders geregeld is, maar dat hoeft niet meteen ook beter te zijn, zit op heel wat forums mee te lezen en ben hier lid van, en geloof me: indelen in catagorie of hokjes werkt niet echt mee, en krijg je vaak het zogenaamde Mustang bashing effect. Dat hebben wij hier NIET en dat wil ik graag zo houden.
Laatst gewijzigd door fuel66 op wo 09 jun, 2010 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Sorry hoor, maar als je het woord " kut" gebruikt als binnenkomer, heb je het bij mij al redelijk verpest..

Ik vind de indeling prima zo, ik krijg nu ook dingen mee over de andere modellen. Bevalt het je niet, ga je toch gewoon op zoek naar een ander forum.

Aron
Laatst gewijzigd door Aron66 op wo 09 jun, 2010 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
driver

Bericht door driver »

Naja is maar waar je je druk over maakt .Maar ja kan ook niet anders ze willen tegen woordig alles voor het oprapen hebben en anders hoeft het niet meer .
+1 aron als het je niet bevalt zoek een andere forum of maak je eigen site weet je gelijk hoeveel moeite en werk het zal zijn

Suc6
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Ratrod

Bericht door Ratrod »

Je kunt dit forum ook doorzoeken met google. Gebruik de 'uitgebreid zoeken' optie. Je kunt zoeken op een woord of combinatie van. In het hokje 'domein' vul je dan in: dmff.nl
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Als ik hier de eerste keer op het forum kwam, nu bijna 5 jaar geleden, vond ik het ook een "warrig" forum !
Maar dan keek ik per toeval in de spiegel, en dan wist ik meteen dat het forum niet "warrig" was... :wink: :P :shock:

Dus Blammeke, ga eens in de spiegel kijken... :oops:

:smt119
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Janboekelman

Bericht door Janboekelman »

Zit zelf ook nog niet lang hier en IK snap zelfs hoe het hier werkt.
Nou ja bijna alles dan foto's er op krijgen gaat nog niet en heb echt alles doorgelezen hahahaha.Maar geeft het niet op.

Gr Jan
2005 Mustang V6 Convertible
2007 Dodge Caliber
1981 Chevrolet Impala 5.0L V8
Robert P
Contacteer:

Bericht door Robert P »

Aron66 schreef: Bevalt het je niet, gas je toch gewoon op zoek naar een ander forum.

Aron
Niet echt een goede reactie van een moderator.. Wees blij met feedback, sta ervoor open en doe ermee wat je wilt. Maar accepteer het, discusseer het..

Maargoed, ik ben maar een gewoon lid ;)
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
Erwin

Bericht door Erwin »

+1
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Robert P schreef:
Aron66 schreef: Bevalt het je niet, gas je toch gewoon op zoek naar een ander forum.

Aron
Niet echt een goede reactie van een moderator.. Wees blij met feedback, sta ervoor open en doe ermee wat je wilt. Maar accepteer het, discusseer het..

Maargoed, ik ben maar een gewoon lid ;)

Ik ben ook maar gewoon een lid, als iemand anders dit geschreven had, was er niets aan de hand, nu ik het schrijf kan het in 1 keer niet? Ik draag toch geen blauw uniform of zo. Echtter is het hier ook geen politieke partij waar iedereen het met alles eens moet zijn. Maar het gaat mij om de manier waarop hier geschreven wordt. Als iemand hier in de eerste post al loopt te zeuren dat het hier een zooitje is, trek ik me dat aan, al staan er 100 smilies bij. Menselijk toch...

Zoals ik al eerder geschreven heb, kunnen we het nooit voor iedereen goed doen. Hoe meer leden, hoe meer wensen.

Aron

Aron
Mustang68

Bericht door Mustang68 »

Bevalt het je niet, gas je toch gewoon op zoek naar een ander forum.

Aron

Maargoed, ik ben maar een gewoon lid
Dat is lekker de boel uit context trekken Robert, je zou de politiek in moeten gaan :-)
Als iem tegen mij zou beginnen dat de boel 'kut' is, dan zou ik ook zeggen ga maar ergens anders kijken. (en dan zeg ik het netjes)

Jacco
Laatst gewijzigd door Mustang68 op wo 09 jun, 2010 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

@Bram: Trek je ook niet teveel aan van de heetgebakerde typetjes. Ik snap ook niet waar dat vandaan komt. Je hebt vanaf je eerste post al meerdere keren geschreven dat je er niks kwaads mee bedoeld. Hoe duidelijk kun je zijn

Groet, Art
Ik weet niet zeker of ik dit op mij zelf moet verhalen... zo ja, ben ik het hier dan ook totaal niet mee eens, zo nee. so be it.

Ik blijf er bij dat je iets op 2 manieren kunt zeggen, en of er nu bij staat niet verkeerd bedoeld doet niet af aan de manier waarop.

Het had ook zo gekunt:

Titel: Hulp gezocht bij zoek forums zoek functie.

Goh, Ik ben hier nieuw op het forum maar word niet echt wijs uit de search optie. Ik zoek informatie over de SN maar kom hier niet verder mee.
Zijn hier meer mensen die hier last van hebben of doe ik misschien iets fout.
Wie kan mij helpen...
Alvast bedankt.

Hier staat EXACT het zelfde. en dus wat Aron zegt, om meteen met KUT te beginnen, tja... daar scoor je punten mee.
Laatst gewijzigd door Ghost Rider op wo 09 jun, 2010 14:49, 3 keer totaal gewijzigd.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
6-banger

Bericht door 6-banger »

+1 Ghostrider.
Met het zoeken heb ik weinig problemen.Inderdaad als je een wat algemene zoekterm ingeeft krijg je wel 20 pagina's,maar als je je zoekterm een beetje verfijnt gaat het een stuk beter.Daarbij,zoals hier al meerderen zeggen,je bent vrij om een topic aan te maken met je vraag waarbij je dan ook antwoord krijgt of door een lid op een bepaald topic gewezen word waar de gezochte info staat.
Hoe dan ook,ik vind het prima zo,ook het werk van de moderators :up:

By the way,welkom hier.
groet Jan
Plaats reactie

Terug naar “Meest gestelde vragen”