13th Flanders Mustang Event (B) Zondag 27 juni 2010

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

WEMi schreef:Ze zeggen dat het tot 29 graden zal zijn zondag!!

Groetjes WEMi
:wink:
Inderdaad, en goed weer is natuurlijk de helft van het plezier.

Alles is goed als klaar ! Laat de zondag maar komen.

Gezien er die dag niet enkel in Vlaanderen met de mustang gereden wordt, wens ik alle organisatoren veel plezier en succes !

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
danwen

Bericht door danwen »

Wij zij er ook al klaar voor!
We hebben "nog even snel" nieuwe schokdempers rondom gemonteerd.
Zaterdag gaan we al op weg naar een leuk hotel vlakbij het startpunt, en met deze weersverwachting ziet het er dus naar uit dat het weer een geweldig weekend wordt. :ok:
Danny en Wendy
Sportsroof 1970 grabber blue

"a stranger's just a friend you do not know"
Claire

Bericht door Claire »

Hee Danny en Wendy, leuk, we zien jullie dus zondag.
Piet 8) en Claire :queen:
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
danwen

Bericht door danwen »

Wij als enige Nederlandse afgevaardige zijn naar een rit van een 3 1/2 uur vanuit het eindpunt van de tourtocht weer thuis aangekomen. Het was wederom een geweldige rit, dit jaar in de mooie Vlaamse Ardennen in de streek Mont d`Eclus (Kluisbergen). We hebben hier géén foto's van, maar die zullen wellicht wel volgen. Op de terugweg de TMCN bus nog ingehaald met daarbij nog een aantal bekende. Dus het was weer een geweldig weekend.
Danny en Wendy
Sportsroof 1970 grabber blue

"a stranger's just a friend you do not know"
berimar

Bericht door berimar »

Wij waren er gisteren reeds voor de 3de keer bij. Het was een prachtige rit in de prachtige vlaamse ardennen.
Top.

Grt

Tom
Mustangdriver
Contacteer:

Ik wil alle aanwezigen bedanken om van het 13FME een GEWELDIG succes te maken. De weergoden hadden het weer prima voor mekaar met een blakende zon de hele dag. Dat betekende dus dat het ontbijt in Big Ben te Kluisbergen door iedereen buiten op het terras genuttigd werd en de inschrijvingstafel ook onder het zonnetje stond.
Niet iedereen geraakte vlot te Kluisbergen, een afgesloten E17 zorgde voor verwarring en vertraging, menige GPS toestellen stuurden de mustangs door het bos ipv de gewone baan, maar dat was natuurlijk niets in vergelijking met Nederlanders Piet & Claire en Stefan uit Antwerpen.
Piet en Claire verloren op zondag hun trouwe viervoeter vriend en gaven dus begrijpelijk verstek. Nogmaals sterkte ! Stefan was wel op weg maar strandde op 10 minuutjes van Big Ben met zijn prachtige Mach I met een onstekingsprobleem. Eens de Mach I op weg naar een garage kon Stefan toch meerijden in de namiddag met andere deelnemers (snel geregeld door pa).

Dus met wat vertraging vertrok ik, samen met copiloot Hendrik De Beck, aan het ochtendgedeelte. Ondanks dat de streek zeer gekend is voor de fietsers zijn we er gelukkig heel weinig tegengekomen. Iedereen kon dus genieten van de prachtige zichten. Na een vlotte eerste 40km, kwamen we mooi op tijd te Avelgem waar feestzalen Regency ons verwelkomde. Er was ruim tijd voor de apero en de praktisch proef (darts), de parking stond bomvol met mustangs eens de laatsten waren aangekomen. De lunch was zeer lekker, temeer dat deze geserveerd werd in een prachtige zaal met airco. Na het ijsje trokken we iedereen weer op gang voor het 2e gedeelte. Dat werd weer zeer vlot afgewerkt (nauwelijks iemand tegengekomen) zodat we rond 16h alweer terug waren te Avelgem. Geen slecht idee, want iedereen had natuurlijk flinke dorst. De prijsuitreiking zette volgende personen in de bloemen (wel eigenlijk gewoon een prijs): 3e plaats voor Mustangdriver Jean-Pierre, 2e prijs voor Bart-Jan en 1e prijs voor Mustangdriver Rudi (meer zoon Rob die de darts goed beheerste).
Vermits heel wat deelnemers nog wat kilometers voor de boeg hadden, werd de parking snel een stuk leger. Toch bleven nog een aantal deelnemers genieten van het aangename terras.

Nog een bedankje aan William en Katleen van Big Ben, Stephanie en team van Regency, Kevin & Fiona uit Engeland, en natuurlijk de Mustangdrivers die allemaal present waren. Ook nog Jan, Davy & Sven die Stefan ter hulp snelden ’s morgens maar helaas de Mach I niet aan de praat kregen.

Afbeelding
De boliede van Mustangdriver Marnik. 1973 Mach I

Afbeelding
Het ontbijtterras

Afbeelding
De gele Mach I van Kevin & Fiona uit UK

Afbeelding
De briefing

Afbeelding
Een lange stoet mustangs

Afbeelding
Typische FME baantjes

Afbeelding
Het aperitief wordt klaargezet.

Afbeelding
Voor het eerst mee: Wemi met zwarte coupé met Foose wielen.

Afbeelding
Belgische KR

Afbeelding
Knap !

Afbeelding
De GT was ook weer van de partij.

Afbeelding
Mooie III

Afbeelding
Een deel van de bende tijdens de koele lunch

De rest van 122 foto's:

HIER

Geoffrey

flyerke

Bericht door flyerke »

het was geweldig en eig een soort van vuurdoop voor de warmlopers onder ons ;-). Voor de foto's die ik genomen heb mag je op volgend linke klikken

http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 7c8fc98517
WEMi

Bericht door WEMi »

Afbeelding

Het was idd de eerste maal dat ik meereed met FME,
zeer mooie streek en leuke baantjes, in de wagen was het echt bloedheet!

Mooie stopplaats en lekker eten!

In de middag was het tempo bij momenten echt wel traag te noemen, de volgende keer wil ik dan ook graag meerijden in de groep waar mustangdriver Geoffrey voorrijdt, daar werd naar verluid sportiever gereden.

't Was leuk om met zo'n grote bende Mustangs mee te rijden.

Met de videobeelden die ik heb zal ik een filmpje maken die ik hier dan zal posten, dit kan wel nog een tijdje duren,...

Bedankt aan de organisatie!

Groetjes WEMi
:wink:
Black Ford Mustang '66 coupé 289 V8
& Midnight blue Ford Mustang '65 convertible 200 6L
Mustangdriver
Contacteer:

WEMi schreef:
In de middag was het tempo bij momenten echt wel traag te noemen, de volgende keer wil ik dan ook graag meerijden in de groep waar mustangdriver Geoffrey voorrijdt, daar werd naar verluid sportiever gereden.
Grappig, in mijn groep vonden er een paar dat het te snel ging. Sowieso deel ik de groepen volgend jaar terug zelf in; dat loopt organisatorisch veel beter en zijn de groepen beter verdeeld.
Ik zorg er dan ook voor dat je in de "sportieve" groep zit.... :D

Ik kijk uit naar het filmpje. (had zelf ook een cameraatje mee, is niet uit de tas geweest :roll: )

Geoffrey

MARIN

Re: 13th Flanders Mustang Event (B) Zondag 27 juni 2010

Bericht door MARIN »

ben voor eerste maal meegereden
pracht van een dag gehad volgend jaar er zeker terug bij
prachtig voorbereid door geoffrey en zijn team
grt marin :ok:
nothing moves like a mustang gt
save america's mustang