Krijg opeens nachtmerries van Mustangs met koplampen onder de voorruitMustangdriver schreef:haha, misschien wordt het onderweg een Fiat Mustang ? of Mustang Abarth ? Of Mustang Multipla ? LOLAron66 schreef:Er staat heel groot ITALIA op de zijkant van de container? Hij komt toch naar België, hoop ik?![]()
Geoffrey
mijn 1ste mustang is gekocht
Moderator: Shelby GT-H
Joris
Binnenkort: Toyota Aygo
NS Jaartrajectkaart
Binnenkort: Toyota Aygo
NS Jaartrajectkaart
- Mustangdriver
- Contacteer:
Tom, is hij aangekomen met de Ever Diadem ?
Spannend he, dat wachten, heb je de boot gevolgd ?
Jeroen
Spannend he, dat wachten, heb je de boot gevolgd ?
Jeroen
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
- 66stangwhite
Zaterdag dus de grote dag !
Succes met de lange rit terug.
Ik kon niet echt wachten tot ik hem thuis uitgebreid kon gaan bekijken.
Hoe ga je het doen met vervoer ?
Succes met de lange rit terug.
Ik kon niet echt wachten tot ik hem thuis uitgebreid kon gaan bekijken.
Hoe ga je het doen met vervoer ?
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Inderdaad, zaterdag kan ik eindelijk de mustang gaan halen. Ik hoop dat ik niet te veel onaangename verassingen krijg als ik hem ga halen. Ik heb een aanhangwagen,om auto's te transporteren,gehuurd en met mijn vader zijn jeep zal dat geen probleem zijn.kijk er echt naar uit om hem de 1ste keer te horen draaien.
Zal nog wel wat foto's nemen en posten
Grt
Tom
Zal nog wel wat foto's nemen en posten
Grt
Tom
Update
Wagen zaterdag afgehaald. Eerste indruk, zag er goed uit. Onmiddelijk geladen en naar huis gebracht waar ik hem onmiddelijk een wasbeurt gegeven heb.
De lak is nog goed, hier en daar krassen en wat lak dat op een paar plaatsjes afpelt, hoeft niet direct gespoten te worden. Onderkant is goed,wat opervlakkige roest. Motorruimte is mooi en net. Motor zelf draait mooi. Alle lichten werken, stuur zit een barst in,ga ik vervangen. Interieur is goed, geen scheuren of barsten, moet opgekuist worden. Wat ze mij aangeraden hebben is
-remmen nakijken
-olieverversen
-bougies(sparks) en kabels vervangen
-verdeelkap en rotor vervangen
Ik denk wel dat ik goede wagen heb. Zal vanavond nog wat foto's plaatsen
Grt,
Tom
Wagen zaterdag afgehaald. Eerste indruk, zag er goed uit. Onmiddelijk geladen en naar huis gebracht waar ik hem onmiddelijk een wasbeurt gegeven heb.
De lak is nog goed, hier en daar krassen en wat lak dat op een paar plaatsjes afpelt, hoeft niet direct gespoten te worden. Onderkant is goed,wat opervlakkige roest. Motorruimte is mooi en net. Motor zelf draait mooi. Alle lichten werken, stuur zit een barst in,ga ik vervangen. Interieur is goed, geen scheuren of barsten, moet opgekuist worden. Wat ze mij aangeraden hebben is
-remmen nakijken
-olieverversen
-bougies(sparks) en kabels vervangen
-verdeelkap en rotor vervangen
Ik denk wel dat ik goede wagen heb. Zal vanavond nog wat foto's plaatsen
Grt,
Tom