22 juni - Amerikanen Meeting 2008 Wintelre(NB)-Nu met foto's
Moderator: Shelby GT-H
- BA Baracus
- PoisonIvy66
PoisonIvy66 schreef:Waarom staat deze meeting eigenlijk niet (meer) in de forum-kalender? Ik dacht dattie er eerder wel in stond.
Groeten,
Roel
Heren, ik weet het gewoon niet meer! Ik doe hier altijd de kalender, maar woon niet op het forum, dus ik kan het zeker over het hoofd gezien hebben. Maar, als er iets op staat is er geen enkele reden om het weer te verwijderen, ik vind alle meetings even leuk of even belangrijk....BA Baracus schreef:Hij heeft er in gestaan, maar nu is hij door iemand verwijderd.
Hoe dan ook, hij staat er nu in!
Marc
- BA Baracus
- PoisonIvy66
@ Marc: Kan gebeuren. Bedankt voor het herstel!72grande schreef: Heren, ik weet het gewoon niet meer! Ik doe hier altijd de kalender, maar woon niet op het forum, dus ik kan het zeker over het hoofd gezien hebben. Maar, als er iets op staat is er geen enkele reden om het weer te verwijderen, ik vind alle meetings even leuk of even belangrijk....
Hoe dan ook, hij staat er nu in!
@ Peer, ik verwacht dat ik er om een uur of 11:00 of 12:00 wel zal zijn. ('t is ook zo ver rijden!
...Happiness is the road...
- PoisonIvy66
Hier is een aantal foto's te zien van die gezellige meeting in Wintelre afgelopen zondag.
Amerikanen Meeting
Groeten,
Roel
Amerikanen Meeting
Groeten,
Roel
...Happiness is the road...