Verslag TMCN Lelystad

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Ton BlingBling
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

Ook ik had een super leuke dag met mijn vrouw en dochter.

De foto's zijn geweldig mooi ,neem mijn camera de volgende keer niet meer mee.

Julie zijn er veel beter en handiger in dan ik .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Nick
Contacteer:

Bericht door Nick »

mooie foto's mensen! Het verhaal van de rode armen en hoofden heb ik aan onze kant ook gehoort, haha! maar we mogen niet klagen!
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
OHLM66

Bericht door OHLM66 »

Nick,

Heb je misschien al gehoord wat er met die rode Probe aan de hand is, die langs de A6 is stil komen te staan. Ik hoorde dat hij op de vermogensbank was geweest en daarna op het circuit last kreeg van rare geluiden met het gevolg stil langs de A6. Laat maar even horen als je er wat over weet.

Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Mooie foto,s weer van iedereen!! Ik had mijn foto toestel weer eens vergeten,maar eigenlijk heb ik die ook helemaal niet meer nodig met zo veel fotografen die alles keurig vastleggen.
Jongens bedankt :up:
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Geen dank Nico en aan de film ga ik deze week nog werken.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Nick
Contacteer:

Bericht door Nick »

OHLM66 schreef:Nick,

Heb je misschien al gehoord wat er met die rode Probe aan de hand is, die langs de A6 is stil komen te staan. Ik hoorde dat hij op de vermogensbank was geweest en daarna op het circuit last kreeg van rare geluiden met het gevolg stil langs de A6. Laat maar even horen als je er wat over weet.

Rinus
Klopt, op de rollerbank ging alles nog goed, maar toen ik stond te vlaggen en hem langs hoorde komen op het circuit klonk het na 2 rondjes niet goed meer... Klonk mij als een drijfstang oid. Ik weet nog niet precies wat het was, maar hij is compleet vastgelopen op de terugweg..
Zonde, want hij was erg ver gekomen met z'n mega-squirt enz. Zelf vond ie het niet zo heel erg, want hij heeft een Eaton klaarliggen voor die auto en dan zet ie nu z'n 'goeie' blok erin. Beter dat het nu gebeurd dan wanneer de hele supercharger setup erin hebt gezet natuurlijk.
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
Paulus

Bericht door Paulus »

Inderdaad heel veel mooie foto's :D
Ik zag dat Neko- de kentekenplaten heeft bewerkt. Vinden mensen dit prettig? Of is dit misschien een regel.
Ik vind het niet zo erg om dat ook te doen...

Ik hoor het wel.
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Sommige mensen vinden het niet prettig om de kentekens op foto's te hebben. Bepaalde mensen hebben namelijk viavia blijkbaar wel toegang tot de registratie gegevens van de auto, waardoor ze op basis van het kenteken kunnen nagaan waar de auto staat.

Als je dan een auto moet hebben voor wat handel of zo, dan is een forum met posts waarop de auto inclusief kenteken staat, met daarbij behorende adresgegevens die je dan mogelijk via louche wegen op kan vragen natuurlijk de ideale manier om die auto terug te vinden. Toegegeven, als je een meeting bezoekt kun je hetzelfde natuurlijk ook doen.

Met internet is het alleen zo dat die foto's nog wel bij meer mensen (ook internationaal) terecht kunnen komen, en dat kan dan weer bepaalde zaken oproepen.

Dus daarom pak ik meer als guideline, en om gedoe te voorkomen het bewerken van de kentekenplaten aan. Kun je nooit herrie krijgen met mensen die hun kentekenplaat niet online op een foto willen (maar dus geen issues hebben met bezoekers die het kenteken zien), en voor de mensen die daar geen bezwaar tegen hebben maakt het ook niet uit, want die weten toch wel welke kentekenplaat er op hun auto moet.

Als iemand zijn auto herkend en toch met kentekenplaat hebben wil, dan heb ik die foto's zelf gewoon staan. :D
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Mustang-76
Contacteer:

Bericht door Mustang-76 »

Hallo Gerlof,

Niet te min doen hoor over je eigen ZEBRA (oeps..haha)
Op DAT ! kleine bochtige circuit, kwam een V6 zoals de jouwe beter tot z'n recht als een V8 (denk ik...maar wie ben ik) En geen stuurbekrachtiging......prima toch ! Die veeeel te lichte stuurbekrachtiging van mij is in het bochtenwerk ook niks. Een klein stuurtje is daarintegen wel weer lekkerder. Was wel F****** jammer dat ik zelf niet ff mee kon doen, maar m'n remmen moeten volgende week eerst gedaan worden (wordt compleet vervangen allemaal ! kassaaaaaaaaa)
En dan die arme pechvogel Harry........hoop inderdaad dat ie thuis is gekomen ! maar met de zelfde snelheid als dat ie de race reed, zal dat misschien net goed zijn gekomen.. :D
Groetjes Gerlof van Henny & Monique
Tijdelijk op zoek naar:
Mustang III V8 op LPG of andere Amerikaan V8 op LPG

[url=http://picasaweb.google.nl/MustangV8power/][b][u]Foto's[/u][/b] van mijn (ex) Mustang II Ghia V8[/url]
Mustang-76
Contacteer:

Hallo Harry,

Hoe is ie race monster ?
En hoe is het met je koelsysteem afgelopen na Lelystad ?
Veilig en heelhuids weer thuis gekomen ?
Hadden echt ff met je te doen.

Als je trouwens nog mooie plaatjes van mijn rode II hebt, zou ik je vriendelijk willen smeken om ze even naar ons door te willen mailen !!!
Omdat wij helaas van die dag niets fatsoenlijks hebben (op wat wazige telefoon pics na)
Stuur maar ff naar: hogerseijl@hotmail.com

Alvast bedankt, en de vr.gr.v Henny & Monique (PlayMobile)
Tijdelijk op zoek naar:

[url=http://picasaweb.google.nl/MustangV8power/][b][u]Foto's[/u][/b] van mijn (ex) Mustang II Ghia V8[/url]
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

dat komt wel goed, Henny, maar moet eerst ff wat andere zaakies afhandelen.

ja hoor, hij is op water heelhuids thuisgekomen. maar het maakte niets uit, heb het al eerder gehad en toen spoot hij ook water uit het overloopbakkie. het lijkt altijd erger dan het is. bakkie gevuld met water en het was weer in orde. en ach... het blijft ouwe meuk,

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Ratrod

Bericht door Ratrod »

Ik heb geen idee hoe goed of slecht ik gereden heb. Ik had wel het gevoel (en de foto's lijken dit te bevestigen) dat de auto niet veel over helde. Plusje voor de gele Koni's. De smalle hoge bandjes hadden niet veel zijwaartse grip.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Mustang_bartje
Contacteer:

Bericht door Mustang_bartje »

geslaagde meeting! zoals iedereen al voor me zei: ook het mooie weer heeft uiteraard mee geholpen. Het was lekker druk en heb alles eens goed bekeken. Heb ook nog genoten van de rijders op het circuit, het micra`tje die een pilonnetje mee probeerde te smokkelen :wink: en harry vol gas 8) Commentaar heb ik niet, anders had ik zelf moeten racen (zodat de rest om mij kan lachen) Wel op de a6 even gas gegeven en lekker de wind door onze haren gevoeld. Gellukkig geen problemen voor ons deze keer, maar het was dan ook een thuiswedstrijd. Voor degeen die gaan: tot ziens in Assen 19 augustus! greetz.
Mustang 2006 blauw
Mustang_bartje
Contacteer:

Bericht door Mustang_bartje »

trouwens: Welkom Play Mobile op het forum en bij de club! Ben het ook met je eens dat een muziekje niet af te raden is bij een meeting!
Mustang 2006 blauw
Mustang-76
Contacteer:

Bedankt Mustang_Bartje,

Het bevalt ons na een weekje al prima !
Schitterende Stang heb je trouwens.

Groetjes Henny
Tijdelijk op zoek naar:

Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”