DM&FF Winterrit 24-1-2010...
Moderator: Shelby GT-H
VERLENGING INSCHRIJVING
na overleg moet ik uiterlijk de 18de doorgeven met hoeveel gasten we de lunch gebruiken dus wie nog mee wil geef je op en betaal AUB voor de 17de je deelname voor de winterrit lunch. bij ANNULERING van de winterrit na eventuele uitwijk dag krijgt iedereen meteen het geld terug gestort.
grt. arie.
na overleg moet ik uiterlijk de 18de doorgeven met hoeveel gasten we de lunch gebruiken dus wie nog mee wil geef je op en betaal AUB voor de 17de je deelname voor de winterrit lunch. bij ANNULERING van de winterrit na eventuele uitwijk dag krijgt iedereen meteen het geld terug gestort.
grt. arie.
ben lid van: TMCN
sn95 driver
sn95 driver
hmmm,
de choke moet nog bijgesteld worden, maar dat moet met warme motor.
mijn hokje is onverwarmd, dus dat nodigt momenteel niet zo uit..
Nu rijd ze ongeveer 1 op 4, want de choke blijft half sicht staan. Ik heb al conact gezocht met pony carbs, maar die hebben denk ik nog vakantie. Op een us falcon forum heb ik al wat afsteltips gekregen, dus die gaan we maar proberen.
Ik hoop dat het even goed gaat dooien voor de rit, want mijn garage ligt onder aan een heuvel. die is wat ijzig. Laatst stond er een bestelwagen op vast en die kwam geen kant meer op.
Rinke
de choke moet nog bijgesteld worden, maar dat moet met warme motor.
mijn hokje is onverwarmd, dus dat nodigt momenteel niet zo uit..
Nu rijd ze ongeveer 1 op 4, want de choke blijft half sicht staan. Ik heb al conact gezocht met pony carbs, maar die hebben denk ik nog vakantie. Op een us falcon forum heb ik al wat afsteltips gekregen, dus die gaan we maar proberen.
Ik hoop dat het even goed gaat dooien voor de rit, want mijn garage ligt onder aan een heuvel. die is wat ijzig. Laatst stond er een bestelwagen op vast en die kwam geen kant meer op.
Rinke
1964 Ford Falcon Station Deluxe
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
20 graden is wel mooi maar dan is het geen "winter"rit meer tenzij je in Australie zit in de winterChante schreef:En nu op naar de 20 graden
![]()
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!

DEELNEMERSLIJST WINTERRIT 2010 aantal deelnemers tot nu 31 inschrijving sluit 17 januari
REEDS BETAALD A 15 EURO PP
ARIE EN LAURA 2X BET ORGANISATIE
ANDREV 2X BET TMCN ADVISEUR ORGANISATIE
NEKO 2X BET
STEEF 2X BET
EVERT 2x GEANNULEERD BETERSCHAP
78GIAT5 1X BET
390GTA67 2X BET
PUDEL 2X BET
HENDRIK 2X BET
REINY 2X BET TMCN SCHATBEWAARDER
PATRICK 4X BET TMCN VOORZITTER
MACK 1X BET
MUSSIETANG 1X BET
FALCONGEK 2X BET
MARK5 2X BET
METZNDRIE 1X BET
MUSTANGMAN010 1X BET
Chante 2x bet
ben lid van: TMCN
sn95 driver
sn95 driver
Zoals Laura al schreef,
Gisteren met Arie de rit, in verkorte versie, gereden. Ondanks dat het in de afgelopen weken hier en daar erg veel sneeuw gevallen was, waren de wegen weer in perfecte staat. Volgende week zullen we donderdag of vrijdag de laatste controlerit maken dan zal Arie, samen met de weersvoorspellingen, beslissen over de doorgang of uitstel van de winterrit.
ps.
Uit geheime informatie ben ik te weten gekomen dat Arie in 1997-1998 Nederlands kampioen snert koken is geweest!!! Ik denk dan ook dat er in de IJsselmeer herberg(tegen een kleine vergoeding) nog wel een stevig hapje zal klaarstaan voor de thuisreis.
AndreV

Gisteren met Arie de rit, in verkorte versie, gereden. Ondanks dat het in de afgelopen weken hier en daar erg veel sneeuw gevallen was, waren de wegen weer in perfecte staat. Volgende week zullen we donderdag of vrijdag de laatste controlerit maken dan zal Arie, samen met de weersvoorspellingen, beslissen over de doorgang of uitstel van de winterrit.
ps.
Uit geheime informatie ben ik te weten gekomen dat Arie in 1997-1998 Nederlands kampioen snert koken is geweest!!! Ik denk dan ook dat er in de IJsselmeer herberg(tegen een kleine vergoeding) nog wel een stevig hapje zal klaarstaan voor de thuisreis.
AndreV
Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL