Project - Coupe 1965 - it's over, Done, finished
Moderator: Shelby GT-H
-
Mustangkoorts
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
- www.mustang1968.nl
-
capri v8 driver
- www.mustang1968.nl
- soulreaper
- soulreaper
Mooi weer Peter.
Ik zou de booster nog ff zwart spuiten. En als je toch bezig bent, de HRC met gun gray of iets in die buurt. De verf van de HRC zal er vrij snel weer af liggen als je DOT3 gebruikt, maar het zal minder snel roesten.
Ik zou de booster nog ff zwart spuiten. En als je toch bezig bent, de HRC met gun gray of iets in die buurt. De verf van de HRC zal er vrij snel weer af liggen als je DOT3 gebruikt, maar het zal minder snel roesten.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Persoonlijk vind ik het er mooier uit zien als het niet opvalt. Daarnaast heb ik een paar keer een mooi opgeknapte motorruimte gezien waarbij de booster aan het roesten was (en die ook een gepassiviseerde laag had). Beter voorkomen dan genezen toch? Als je de huidige kleur mooi vindt, kan je er blanke lak over spuiten.Peter Kapteyn schreef:@ Edgar, waarom de booster zwart spuiten? En ik weet nog niet of ik op Siliconen basis remvloeistof ga rijden of een Dot 4. Alles kan er nog af moet de leidingen nog maken.
Ik heb mijn HRC gespoten in de kleur gun gray. Dan lijkt het nog metaalachtig. Helaas lekt er soms wat remolie langs het deksel en lost de verf op. Ik ben van plan om het periodiek bij te stippen, zodat roest geen kans krijgt.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Idem hier.
Motor, motorruimte en voorwielophanging is bij mij ook een apart project. Ik heb al wel de firewall kaal gehad en opnieuw geschilderd. Dan hoef ik tzt niet de hele remmelarij weer los te halen met kans op lekken als ik het weer vast zet.
Motor, motorruimte en voorwielophanging is bij mij ook een apart project. Ik heb al wel de firewall kaal gehad en opnieuw geschilderd. Dan hoef ik tzt niet de hele remmelarij weer los te halen met kans op lekken als ik het weer vast zet.
Ik was al weer rijdende totdat mijn waterpomp gisteren besloot erg veel herrie te gaan maken.